Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie furnizoare de servicii de protecția muncii și coordonare SSM, prevenire și stingere incendii PSI. Clientul nostru se remarca prin vechime in piață și printr-un portofoliu impresionant de clienți de top care au apreciat serviciile oferite. Compania se distinge prin accentul pus pe tehnologie moderna, adaptata timpurilor prezente: documente colaborative in cloud, semnare electronica pentru fisele SSM/PSI, platforma proprie de eLearning cu conținut audio și video, instruire imersivă.

Aflată în plină expansiune, compania își extinde echipa și caută un nou coleg.

Descrierea Jobului

Căutăm 1 Specialist SSM/PSI pentru București.

Misiunea principală: Întocmire documentație SSM/PSI (HSE) pentru clienții societății. Nu sunt necesare deplasări la client.

SSM – Întocmire documentație SSM

  • Evaluarea riscurilor pentru fiecare componentă a sistemului de muncă

  • Elaborarea de instrucțiuni pentru aplicarea reglementarilor de securitate si sănătate in muncă

  • Propunerea atribuțiilor si răspunderilor in domeniul securității și sănătății în muncă

  • Întocmirea necesarului de documentații cu caracter tehnic de informare si instruire a lucrătorilor in domeniul sănătății in muncă

  • Elaborarea tematicii și a programului de instruire/¬testare SSM la nivelul companiei client

  • Evidența meseriilor si a profesiilor prevăzute de legislația specifică, pentru care este necesară autorizarea

PSI – Întocmire documentație PSI

  • Decizii numire cadru tehnic cu atribuții PSI, lucrări cu foc deschis pentru întreaga societate, loc de fumat

  • Instrucțiuni specifice PSI pentru fiecare loc de muncă cu risc de incendiu

  • Instrucțiuni de folosire a stingătoarelor si hidranților

  • Planul tematic anual de instruire PSI

  • Plan de evacuare la nivelul societății client

  • Documentație Protecție Civilă

Candidatul Ideal

  • Educație

    • Experiență în posturi/companii similare, min. 3-5 ani
  • Cerințe:

    • Competențe de lucru în Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook
    • Competente de lucru în mediu online (documente colaborative)
    • Abilitați de comunicare/relaționare cu clienții
  • Personalitate

    • Aptitudini de planificare, organizare
    • Atenție la detalii
    • Inițiativă, spirit practic, determinare
    • Atitudine pozitivă, entuziasm și optimism
    • Responsabilitate și integritate.

Ofertă

  • Un mediu de lucru plăcut și performant, într-o companie cu un portofoliu important de clienți de top

  • Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști

  • Contract de muncă pe durată nedeterminată. Se acceptă și lucru în regim de colaborare PFA/SRL

  • Salarial competitiv + al 13-lea salariu

  • Telefon mobil, abonament de voce și date

  • Bonusuri pentru clienți noi (când este cazul)

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania