Despre Client
Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie furnizoare de servicii de protecția muncii și coordonare SSM, prevenire și stingere incendii PSI. Clientul nostru se remarca prin vechime in piață și printr-un portofoliu impresionant de clienți de top care au apreciat serviciile oferite. Compania se distinge prin accentul pus pe tehnologie moderna, adaptata timpurilor prezente: documente colaborative in cloud, semnare electronica pentru fisele SSM/PSI, platforma proprie de eLearning cu conținut audio și video, instruire imersivă.
Aflată în plină expansiune, compania își extinde echipa și caută un nou coleg.
Descrierea Jobului
Căutăm 1 Specialist SSM/PSI pentru București.
Misiunea principală: Întocmire documentație SSM/PSI (HSE) pentru clienții societății. Nu sunt necesare deplasări la client.
SSM – Întocmire documentație SSM
Evaluarea riscurilor pentru fiecare componentă a sistemului de muncă
Elaborarea de instrucțiuni pentru aplicarea reglementarilor de securitate si sănătate in muncă
Propunerea atribuțiilor si răspunderilor in domeniul securității și sănătății în muncă
Întocmirea necesarului de documentații cu caracter tehnic de informare si instruire a lucrătorilor in domeniul sănătății in muncă
Elaborarea tematicii și a programului de instruire/¬testare SSM la nivelul companiei client
Evidența meseriilor si a profesiilor prevăzute de legislația specifică, pentru care este necesară autorizarea
PSI – Întocmire documentație PSI
Decizii numire cadru tehnic cu atribuții PSI, lucrări cu foc deschis pentru întreaga societate, loc de fumat
Instrucțiuni specifice PSI pentru fiecare loc de muncă cu risc de incendiu
Instrucțiuni de folosire a stingătoarelor si hidranților
Planul tematic anual de instruire PSI
Plan de evacuare la nivelul societății client
Documentație Protecție Civilă
Candidatul Ideal
Educație
- Experiență în posturi/companii similare, min. 3-5 ani
Cerințe:
- Competențe de lucru în Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook
- Competente de lucru în mediu online (documente colaborative)
- Abilitați de comunicare/relaționare cu clienții
Personalitate
- Aptitudini de planificare, organizare
- Atenție la detalii
- Inițiativă, spirit practic, determinare
- Atitudine pozitivă, entuziasm și optimism
- Responsabilitate și integritate.
Ofertă
Un mediu de lucru plăcut și performant, într-o companie cu un portofoliu important de clienți de top
Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști
Contract de muncă pe durată nedeterminată. Se acceptă și lucru în regim de colaborare PFA/SRL
Salarial competitiv + al 13-lea salariu
Telefon mobil, abonament de voce și date
Bonusuri pentru clienți noi (când este cazul)
Vreau să aplic