Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, una dintre cele mai importante companii de logistică din lume. Fondată acum mai bine de 60 de ani în Japonia, compania, are peste 25.000 de angajați dintre care peste 1400 în România, deține peste 2.65 milioane sqm spații de depozitare și desfășoară activități globale în 45 de țări din ambele Americi, Europa și Asia prin 550 de centre logistice!

Pentru a enumera doar câteva, printre serviciile oferite de companie se numără:

  • Transport (Air & Ocean Freight Forwarding, Road & Rail, Intermodal & Multimodal Transport, Customs House Brokerage, Origin Cargo Management)
  • Depozitare și Distribuție (Transload & Cross-Docking, in-House Logistics, Kaizen) și
  • Soluții complexe de logistică precum Supply Chain Management, Reverse Logistics, Cargo, Information & Logistics Technology pentru mai toate industriile importante precum Automotive, Retail, Healthcare, Aerospace, Engineering sau Food.

O companie de top, cu tradiție și valori, cunoscută și recunoscută pentru calitatea și seriozitatea serviciilor oferite.

Descrierea Jobului

Căutăm 1 Reprezentant Senior Vănzări Servicii Logistică și 1 Reprezentant Junior Vănzări Servicii Logistică, pentru București

Scopul principal al postului este Contactarea clienților potențiali și prezentarea serviciilor companiei.

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

  • Identificare și Atragerea clienților potențiali prin întâlniri și prezentări individualizate

  • Elaborarea ofertelor de servicii integrate logistice și prezentarea lor către clienții potențiali

  • Introducerea datelor aferente activității de vânzări în platforma de gestiune

  • Atingerea obiectivelor de vânzări alocate

  • Dezvoltarea și promovarea produselor, serviciilor și imaginii companiei

  • Menținerea relațiilor cu clienții existenți ai companiei

Candidatul Ideal

  • Educație

    • Studii superioare finalizate
    • Preferabil în domenii precum: transport, logistica, management și marketing în transporturi, comerț internațional
  • Experiență

    • În vânzări/poziții similare: preferabil min. 1-3 ani
  • Alte cerințe

    • Limba Engleză
    • Cunoștinte Microsoft Office
    • Disponibilitate pentru deplasare pe teren (în București)
    • Permis conducere Categoria B
  • Personalitate

    • Dinamism, comunicare, entuziasm, adaptabilitate
    • Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate
    • Inițiativă și proactivitate
    • Atenţie concentrată şi distributivă
    • Corectitudine

Ofertă

  • Companie de top pe domeniul său, un gigant la nivel internațional

  • Proiecte provocatoare și ambițioase, clienți importanți de renume

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Telefon mobil, abonament de voce și date

  • Laptop

  • Tichete de masă

  • Abonament medical

  • Traininguri tehnice și formare on-the-job

  • Mașină de serviciu pentru deplasări la clienți

  • Program flexibil

  • Bonusuri specifice pentru vânzări, în funcție de performanță

  • Transport alternativ gratuit dus-întors asigurat de companie de la pick-up point (metrou Păcii)

  • Pachet salarial competitiv

Aceasta nu este doar un job, ci este o șansă de a crește profesional într-o companie de elită, lucrând la proiecte inovative și de anvergură la care alții doar visează!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania