Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie de Contabilitate, Consultanță Salarizare si Audit, parte a unei rețele internaționale fondate acum 40 de ani.

În România, compania desfășoară o gamă largă de servicii specifice precum servicii complete de contabilitate sau de asistenta contabila, revizuire de conturi, consultanță fiscală, asistență juridică acordată în principal startup-urilor și IMM-urior respectiv servicii complete de salarizare-administrare personal.

Clienții provind din mai toate sectoarele de activitate, sunt in proportie de 70% filiale ale companiilor straine implantate in Romania și sunt clienți stabili care apreciază serviciile primite, compania având o lungă istorie cu fiecare.

Descrierea Jobului

Căutăm 1 Specialist Salarizare-Administrare Personal pentru biroul din București.

Scopul principal al postului este să mențină relația cu clienții alocați pentru proiectele de Salarizare-Administrare Personal.

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

  • Auditarea şi inventarierea dosarelor de personal la preluarea clientului

  • Administrarea dosarelor de personal și a activitățile de salarizare pentru clienții alocați

  • Efectuarea calculului salarial și întocmirea ștatelor de plată

  • Centralizarea lunară a pontajelor necesare la calculul salarial

  • Aplicarea prevederilor legislației muncii în vigoare și a modificărilor care pot influența raporturile de muncă

  • Întocmirea, încheierea și declararea în Revisal a contractelor individuale de muncă și a modificărilor acestora

  • Întocmire Acte adiționale de schimbare a funcției/salariului sau decizii de încetarea/suspendare a contractului individual de muncă

  • Întocmire și Înregistrare Declarații Fiscale și alte demersuri oficiale legate de salarizare

Candidatul Ideal

  • Educație

    • Studii superioare finalizate
    • Avantaj dacă există studii (superioare) finalizate sau calificări în domeniul Economic, Juridic, Resurse Umane
    • Cunoaștere Franceză/Engleză reprezintă avantaj important
  • Experiență

    • În poziții similare: preferabil min. 3 ani
    • Cunoastere bună a programelor specifice : Ciel Salarii, Nexus ERP și Excel
    • Cunoastere bună a legislației referitoare la salarizare
  • Personalitate

    • Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate
    • Răbdare, atenţie concentrată şi distributivă
    • Inițiativă și proactivitate
    • Autonomie și independență în lucrul cu clienții
    • Corectitudine

Ofertă

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Simți că ești parte dintr-o echipă și o rețea internațională

  • Locație centrală, ușor accesibilă

  • Tichete de masă

  • Bonusuri de performanță/implicare în administrarea proiectelor cu clienții

  • Pachet salarial competitiv

Companie în plină dezvoltare, oportunități de carieră!

Vreau să aplic

 

Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania