Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie de Contabilitate, Consultanță Salarizare si Audit, parte a unei rețele internaționale fondate acum 40 de ani.

În România, compania desfășoară o gamă largă de servicii specifice precum servicii complete de contabilitate sau de asistenta contabila, revizuire de conturi, consultanță fiscală, asistență juridică acordată în principal startup-urilor și IMM-urior respectiv servicii complete de salarizare-administrare personal.

Clienții provind din mai toate sectoarele de activitate, sunt in proportie de 70% filiale ale companiilor straine implantate in Romania și sunt clienți stabili care apreciază serviciile primite, compania având o lungă istorie cu fiecare.

Descrierea Jobului

Căutăm 1 Expert Contabil pentru biroul din București.

Scopul principal al postului este să mențină relația cu clienții alocați pentru proiectele de Contabilitate

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

  • Prelucrarea și transcrierea in mod cronologic în Registrele Contabile și Jurnalele Contabile a documentelor contabile justificative, coreland legislatia fiscala cu tratamentele contabile aplicabile

  • Întocmirea Balanței contabile

  • Întocmire și Înregistrare Declarații Fiscale și Situații financiare de contabilitate (lunare, trimestriale, semestriale, anuale)

  • Întocmire Rapoarte și Informări specifice, periodice, către clienți

  • Asistență contabilă acordată clienților (analiza diagnostic a situației curente, asistența suport pe lângă personalul din intern al companiilor client, revizuire de conturi, etc.)

  • Alte servicii operaționale legate de contabilitate

  • Asistenta la integrarea în România a companiilor investitorilor străini

Candidatul Ideal

  • Educație

    • Studii superioare finalizate de specialitate
    • Avantaj calificări CECCAR sau alte calificari în domeniul finanțelor și contabilității
    • Avantaj Limba Franceză sau Engleză (cel puțin bine, comunicare clienți străini)
  • Experiență

    • În poziții similare: preferabil min. 3 ani
    • Cunoaștere bună a programelor specifice: Saga, Nexus ERP, Ciel și Excel
    • Bune cunoștinte ale legislației fiscale naționale
  • Personalitate

    • Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, creativitate
    • Răbdare, atenţie concentrată şi distributivă
    • Inițiativă și proactivitate
    • Autonomie și independență în lucrul cu clienții
    • Corectitudine
    • Bune abilități de comunicare
    • Implicare și curiozitate în organizarea financiar-contabilă a societăților client

Ofertă

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Simți că ești parte dintr-o echipă și o rețea internațională

  • Locație centrală, ușor accesibilă

  • Se asigură suport de specialitate la locul de muncă

  • Tichete de masă

  • Bonusuri de performanță/implicare în administrarea proiectelor cu clienții

  • Pachet salarial competitiv

Companie în plină dezvoltare, oportunități de carieră!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania