Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Drager, lider internațional de tehnologie medicală de top, cu o istorie remarcabilă și o prezență în piață de peste 100 de ani!

Clientul nostru este una dintre cele mai mari companii de profil pe segmentul său, producând tehnologie medicală de top, avînd 15.000 de angajați și o prezență susținută în aproape 190 de țări.

Produsele companiei sunt de o calitate excepțională și pot fi găsite în numeroase spitale și clinici, în sălile de operații, în saloanele de terapie intensivă ori în maternități asigurând îngrijire neo-natală. Printre produsele realizate pot fi enumerate:

  • pentru spitale (săli de operație integrate, echipamentele de vaporizare, sistemele de monitorizare a semnelor vitale ale pacienţilor, stații de lucru pentru anestezie, sisteme ultra-avansate de ventilație, lumini și sisteme de iluminat medicale, lămpi cu sistem video/multimedia, lumini chirurgicale, console de aprovizionare cu fluide medicale, accesorii şi consumabilele, etc.)
  • pentru terapie intensivă (conceptelor sofisticate de ventilaţie, monitorizarea respiratorie prin tomografie – tomograf cu impedanță electrică, staţii de lucru, pachete software pentru ventilaţie avansată, sisteme mobile de monitorizare a pacienţilor la locul de administrare a tratamentului, ventilație completă nou-născuți, accesorii inteligente)
  • îngrijire neo-natală (incubatoare și soluții avansate de termoreglare, transport nou-născuți, asistență respiratorie, sisteme pentru gestionarea icterului, sisteme fixe/mobile de monitorizare a semnelor vitale, sisteme de ventilație de înaltă performanță, sisteme de gestionare a cablurilor, etc).

Descrierea Jobului

Căutăm 1 x Inginer Vânzări, pentru zona de vest Zona de Vest (Timișoara, Arad, Oradea, Deva, Reșița)

Scopul principal al postului este contactarea clienților potențiali și vânzarea produselor companie din zona alocată.

  • Dezvoltă activ, prin vizite regulate, un parteneriat pe termen lung cu clienții din aria sa (Vest/Timișoara)

  • Dezvoltă împreună cu clientul portofoliul optim de aparatură / soluții pentru a veni în întîmpinarea nevoilor acestuia

  • Este responsabil pentru realizarea bugetului de vânzări și pregătește prognoza pentru vânzările sale

  • Urmărește predarea aparaturii / soluțiilor către clienții săi precum și efectuarea instructajelor de utilizare

  • Participă la diverse evenimente, expoziții și congrese de profil reprezentând compania și produsele sale

  • Realizează oferte și se înscrie la licitațiile organizate în aria sa de vânzare și răspunde de rezultatul acestora

  • Monitorizează și este la curent cu dezvoltarea pieții, colectează date concrete ale vânzărilor concurenței și achizițiilor clienților din aria sa; realizează și actualizează permanent baza de date cu informații despre aceștia

  • Participă activ la încasarea/recuperarea restanțelor de plată ale clienților săi

Candidatul Ideal

  • Educație

    • Studii superioare tehnice, sau echivalentul în Inginerie Medicală/ Medicină / Biomedicină
    • Engleză și/sau Germană – scris, citit și vorbit (bine, vocabular tehnic)
    • Permis de conducere categoria B
  • Experiență

    • În vânzări domeniul medical: minim 3 ani
    • Cunoștințe generale sau specializări privind aparatura medicală
    • Cunoștințe generale privind blocul operator, terapia intensivă adulti, copii, nou-născuți
  • Abilități generale

    • Cunoștiințe IT
    • Excel/Office
    • Comunicare și Presentation Skills
    • Creativitate și Imaginație
    • Abilități de Managementul Timpului
    • Foarte bune abilități de comunicare și negociere, putere de convingere
    • Independență și autonomie
  • Alte cerințe

    • Disponibilitate pentru scurte deplasări: (zona de Vest/Timișoara)

Ofertă

  • Companie lider internațional pe domeniul său

  • Produse de top, recunoscute și apreciate în piață, proiecte provocatoare și ambițioase, clienți importanți

  • Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamica si plina de oportunitati

  • Independență și autonomie, program flexibil, desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Contract pe perioada nedeterminata

  • Telefon mobil, abonament de voce și date

  • Laptop serviciu

  • Tichete de masă

  • 25 zile de concediu pe an

  • Traininguri tehnice și formare on-the-job în țară și străinătate

  • Mașină de serviciu

  • Bonusuri specifice pentru vânzări, în funcție de performanță

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile, evenimentele si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania