Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie de facility management si office rental, pentru sediul său central din Piața Victoriei.

Compania dispune de peste 7000 mp de birouri si spatii de inchiriat, intr-o cladire modernă, oferind clientilor săi servicii integrate, asistență și suport permanent. Pe lângă serviciile oferite, compania se distinge prin poziționarea de excepție, într-o zonă de notorietate și prestigiu, cu o accesibilitate excelentă, ultra-conectată: metrou Piața Victoriei, mijloace de transport în comun, tramvai, alături de o serie întreagă de facilități ale zonei, cafenele și locații vibe.

Descrierea Jobului

Cautam 1 persoana pentru post Office Administrator – Recepție. Scopul principal al postului este cel de întâmpinare a vizitatorilor și administrare a recepției.

  • Primește, direcționează și rezolvă diversele mesaje/mailuri/apeluri sosite în recepție

  • Înregistrează și direcționează corespondența către destinatarii specifici

  • Asigură planificarea și pregătirea întâlnirilor în sălile de conferință

  • Întâmpină și înregistrează vizitatorii sosiți în recepție și notifică persoanele vizate

  • Funcționează ca punct de contact pentru vizitatori, autorități, servicii de curierat, curățenie, vending, tehnicieni etc.

  • Furnizează informații la telefon privind adresa, orele de funcționare, alte detalii specifice

  • Menține spațiul de lucru în bună ordine/curățenie

  • Asigură suport secretarial, îndosariază diverse documente

  • Raportează eventuale probleme de mentenanță (defecțiuni în clădire, aspecte ce țin de curățenie, mici incidente, etc.)

  • Participă în echipa ce asigură evacuarea spațiului în caz de urgențe

  • Gestionează și asigură necesarul și ține evidența consumului de birotică

  • Completează rapoarte specifice de activitate (lunar)

Candidatul Ideal

  • Educație

    • Studii medii sau studii superioare
    • Limba Engleză reprezintă avantaj
    • Cunoștințe de bază Office (Outlook, Word, Excel)
  • Experiență

    • În poziții similare: preferabil min. 3 ani
    • Experiență în lucru cu publicul
  • Personalitate

    • Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate
    • Răbdare, atenţie concentrată şi distributivă
    • Inițiativă și proactivitate
    • Autonomie și independență în lucrul cu clienții
    • Corectitudine

Ofertă

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Locație centrală, ușor accesibilă

  • Pachet salarial competitiv

This is not just a job, this is a chance to learn and grow by doing an interesting activity side-by-side with smart people

Vreau să aplic

 

Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania