Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie de Contabilitate, Consultanță Fiscală și Audit cu istorie impresionantă de 25 de ani de activitate consistenta, care a derulat contracte relevante cu clienti institutionali si privati.

Compania desfășoară o gamă largă de servicii specifice precum servicii complete de contabilitate, audit financiar si consultanță fiscală, (membru acreditat CECAR și CAFR). O categorie distinctă de servicii este ce de consultanță în managementul și implementarea proiectelor finanțate din instrumente structurale ale Uniunii Europene.

Respectul acordat clienților și calitatea ireproșabilă a serviciilor oferite, alături de o bună înțelegere a realităților din țară plus o echipă de profesioniști de top și un mediu de lucru unde se poate crește profesional reprezintă ancorele de succes ale companiei. Clienții provind din mai toate sectoarele de activitate și sunt clienți importanți și stabili care apreciază serviciile primite, compania având o lungă istorie cu fiecare.

Descrierea Jobului

Căutăm 1 Economist Contabil pentru biroul din București.

Scopul principal al postului este să inregistreze operatiunile financiar – contabile si sa intocmeasca rapoarte financiar – contabile.

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

  • Organizare contabilitate statutara (inregistrarea cronologica în Registrele Contabile și Jurnalele Contabile a documentelor contabile justificative, coreland legislatia fiscala cu tratamentele contabile aplicabile)

  • Întocmire Rapoarte și Informări specifice, periodice, către clienți

  • Asistență contabilă acordată clienților (rapoarte de analiza , revizuire de conturi, etc.)

  • Participarea alături de membrii echipei la misiuni de revizuire a unor situații contabile și raportări financiare, parte a unor contracte de consultanță

  • Alte servicii operaționale legate de contabilitate

Candidatul Ideal

  • Educație

    • Studii superioare finalizate de specialitate
    • Limba Engleză (nivel B1-B2, comunicare scrisă)
  • Experiență

    • În poziții similare: preferabil 2 – 5 ani
    • Cunoaștere bună a programelor specifice: de exemplu Saga, Excel
    • Bune cunoștinte ale legislației contabile naționale
  • Personalitate

    • Pasiune pentru cifre
    • Perseverenta
    • Atentie la detalii
    • Time management
    • Inițiativă și proactivitate
    • Autonomie și independență în lucrul cu clienții
    • Corectitudine
    • Bune abilități de comunicare

Ofertă

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Simți că ești parte dintr-o echipă cu profesionisti de top

  • Locație centrală, ușor accesibilă

  • Se asigură suport de specialitate la locul de muncă

  • Bonuri de masă

  • Decont transport în București

  • Traininguri, dezvoltare profesională

  • Pachet salarial competitiv

Companie în plină dezvoltare, oportunități de carieră!

Vreau să aplic

 

Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania