Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, un cunoscut lanț de brows bars cu mai multe locații de top în București. Produsele de cea mai bună calitate, experiența, măiestria cosmeticienilor angajați și atenția acordată detaliilor au făcut din companie un brand cunoscut și apreciat care oferă nu doar servicii de calitate ci și o atmosferă relaxantă, când fiecare moment este o desfătare.

În spate se află însă o echipă inimoasă și muncitoare de profesioniști care la rândul lor beneficiază de cele mai bune condiții de muncă pentru a-și manifesta abilitățile. Compania deservește oameni atenți la imaginea lor și conștienți de propria valoare astfel încât acordă odată în plus importanța cuvenită construirii unui climat de muncă motivant și bazat pe respect nu doar față de clienți ci și față de angajați. Un angajat mulțumit înseamnă un client fericit!

Mai mult decât o meserie, îngrijirea sprâncenelor este o artă în care pe lângă dexteritate, simt estetic și cunoștințe tehnice, este nevoie de abilități de comunicare și conversație, psihologie, diplomație și discreție.

Suplimentar, compania a dezvoltat o linie proprie de produse de îngrijire și cosmetica sprâncenelor sub brand propriu care s-a impus rapid între cunoscători, acestea fiind achiziționate fie direct de către clienți, fie de către alte saloane și beauty bars.

Aflată în plină expansiune și urmând să deschidă noi locații, compania se află în căutarea unui număr mare și divers de noi angajați care să se alăture acestui proiect de succes.

Descrierea Jobului

Căutam 4 persoane pentru postul de Administrator Recepție Salon. Scopul principal al postului este cel de întâmpinare a vizitatorilor și administrare a recepției

  • Întâmpină cliențiila intrarea în bar/salon radiind enegie pozitivă și promisiunea unei experiențe de vis și ii conduce în zona de așteptare

  • Răspunde la telefon, chat și pe email la solicitările și întrebările clienților

  • Furnizează informații la telefon privind adresa, orele de funcționare, alte detalii specifice

  • Realizează și administrează programările clienților din tura sa

  • Oferă cafea, ceai, apă, etc. acestora din partea casei

  • Construiește o atmosferă plăcută și întreține conversația în mod inteligent și la nivelul dorit de clienți

  • Primește, direcționează și rezolvă diversele mesaje/mailuri/apeluri sosite în recepție

  • Înregistrează și direcționează corespondența către destinatarii specifici

  • Funcționează ca punct de contact pentru vizitatori, autorități, servicii de curierat, curățenie, vending, tehnicieni etc.

  • Completează rapoarte specifice de activitate (lunar)

  • Menține și întreține recepția în bună ordine/curățenie

Candidatul Ideal

  • Educație

    • Studii medii sau studii superioare
    • Limba Engleză reprezintă avantaj
    • Cunoștințe de bază Office (Outlook, Word, Excel)
  • Experiență

    • În poziții similare: preferabil min. 1 an
    • Experiență în lucru cu publicul
  • Personalitate

    • Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate
    • Răbdare, atenţie concentrată şi distributivă
    • Inițiativă și proactivitate
    • Autonomie și independență în lucrul cu clienții
    • Corectitudine

Ofertă

  • Companie de renume, un brand reputat și respectat pe segmentul său

  • Locații de top, apreciate și recunoscute

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Colegi profesioniști, inteligenți și competențe tehnice înalte

  • Clientelă pretențioasă dar care știe să aprecieze arta de calitate

  • Un mediu de lucru prietenos, un climat bazat pe respect și recunoaștere

  • Salariu și sistem de bonusare atractiv

  • Siguranță și stabilitate pe termen lung

Aceasta nu este doar un job, ci este o șansă de creștere și dezvoltare profesională într-o companie de succes!

Vreau să aplic

 

Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania