Despre Client

Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, reputat holding în domeniul proiectarii si urbanismului. Grupul oferă soluții integrate, la cheie de proiectare, autorizare/avizare pentru toate tipurile de clădiri comerciale, birouri, industriale, rezidențiale.

Cu o istorie impresionanta de aproape 20 de ani, Clientul nostru stabilește astăzi noi standarde în domeniu, însumând zeci de mii hectare urbanizate și numeroase proiecte complexe construite în valoare totală de sute de milioane euro și care astăzi reprezintă repere recunoscute în București, Brașov și alte orașe.

Compania dispune de o numeroasă echipă de specialiști în arhitectură, instalații, structură și urbanism, ce are capacitatea de a coordona și gestiona orice fel de proiect pana în cel mai mic detaliu, împreună cu care compania și-a propus sa ofere o nouă dimensiune arhitecturii urbane bazată pe viziune și inovație.

Sunt oameni de la care ai ce învăța și alături de care munca este o bucurie și o realizare și care lucrează în departamente precum cel de Urbanism, Arhitectură, Proiectarea structurilor de rezistență ori Instalații.

Pe lângă proiectele ambițioase pe care le realizează compania, echipa de top de care dispune reprezintă unul dintre cele mai importante atuuri ale sale deoarece astăzi, oamenii fac diferența. Urmează noi și încă și mai ambițioase proiecte pentru care compania se pregătește din timp, recrutând peste 60 de specialiști.

Vino alături de noi ca să crești profesional, contribuind la noua viziune asupra dezvoltării urbane, axată pe concepte noi, moderne aliniate principiilor dezvoltării durabile cu scopul de a creste standardul de viață al oamenilor, înconjurați de frumos!

Descrierea Jobului

Misiunea principală a postului/posturilor este acea de planifica și elabora documentațiile de urbanism pentru proiectele companiei. Căutăm specialiști cu viziune, capabili să gândească la scara orașului, modelând resursele de care acesta dispune pentru a creste calitatea vieții locuitorilor săi. Căutăm:

  • 18 x Urbaniști, nivel Middle și Senior
  • 2 x Urbanist Avizare, cu experiență în Administrația Publică sau în lucrul cu aceasta (departamentele Urbanism, Instituția Arhitectului Șef, departamentul de verificare ISC, diverse departamente de avizare de la Ministerul Culturii/Ministerul Dezvoltării/Ministerul Turismului, etc).
  • Realizează/coordonează studii specializate care măsoară impactul socio-economic, impactul asupra mediului și studii demografice pentru proiectele în lucru

  • Folosește softuri de specialitate pentru o proiectare eficientă (AutoCad)

  • Se asigură de existența tuturor elementelor necesare implementării proiectelor (este necesară viziunea de ansamblu a întregului proiect)

  • Participă la ședințe cu clienții și reprezentanții instituțiilor partenere pentru punerea în acord cu toate detaliile ce pot interveni în buna desfășurare a unui proiect

  • Elaborează rapoarte cu stadiul fiecărui proiect

  • Se asigură de respectarea timing-ului fiecărui proiect, astfel încât să existe o bună sincronizare între echipele de specialiști și stadiile de implementare ale acestora

  • Asigură temeiul tehnic necesar emiterii avizare documentațiilor de amenajare a teritoriului și de urbanism și emiterea certificatelor de urbanism respectiv aprobarea în consilii a PUD, PUZ, PUG

  • Asigură verificarea conținutului documentelor depuse respectiv a proiectului de certificat de urbanism înaintat spre avizare

  • Determină reglementările din documentațiile de urbanism respectiv a directivelor cuprinse în planurile de amenajare a teritoriului legal aprobate

  • Asigură analizarea compatibilității scopului declarat pentru care se solicită emiterea certificatului de urbanism cu reglementările din documentațiile urbanistice

  • Formulează condițiile și restricțiile specifice amplasamentului

  • Stabilește în conformitate cu prevederile legale lista avizelor, acordurilor și studiilor necesare autorizării

  • Asigură redactarea și emiterea certificatului de urbanism

  • Se documentează continuu asupra politicilor din domeniu, de mediu, planificarea transporturilor, tendințele de construire a locuințelor, funcțiilor economice și a impactului social al mediului urban şi amplasării diferitelor activități în cadrul acestuia

  • Propune soluții concrete şi rapide pentru a rezolva eventualele neconformități și soluționează problemele identificate

Candidatul Ideal

  • Studii și experiență

    • Facultatea de Urbanism/Arhitectură
    • Min. 4 ani experiența în urbanism pentru o poziție de Middle si min 6 ani experiența în urbanism pentru o poziție de Senior experiență în domeniul proiectării de urbanism (întocmirea documentațiilor de urbanism PUD, PUZ, PUG, PMUD, incluzând elaborarea documentațiilor pentru avize specifice) –
      dreptul de semnătură RUR (este binevenit, dar nu obligatoriu);
  • Alte cerințe

    • Cunoștințe temeinice de AutoCAD și alte softuri specifice
    • Cunoștințe dovedite privind legislația specifică
    • Abilități de comunicare eficientă
  • Personalitate

    • Pozitivism, optimism, dragoste pentru frumos
    • Spirit de organizare dar și capacitate de a vedea lucrurile în perspectivă și la scală mare
    • Răbdare și atenție la detalii în lucrul cu documente/documentații

Ofertă

  • Companie de renume, un brand reputat și respectat pe segmentul său

  • Proiecte mari, frumoase, de portofoliu, diverse și ambiționase (blocuri cu apartamente, clădiri de birouri, hale industriale, clădiri și spații comerciale, etc)

  • Veți face parte dintr-o echipă cu un nivel înalt de calificare, formată din arhitecți, urbaniști, ingineri structuriști, ingineri CFDP, HVAC, CTC, ingineri instalații sanitare și ingineri instalații electrice, colegi profesioniști, cu inteligență și competențe tehnice mult remarcabile

  • Sediu accesibil, aproape de metrou (1 min)

  • Mediu de lucru prietenos, desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă, un climat bazat pe respect și recunoaștere

  • Stagii de pregătire internă, formare profesională continuă, buget clar alocat pentru cursuri în vederea dezvoltării profesionale

  • Salariu atractiv (15 salarii în primul an, 13 în următorii)

  • Sisteme de recompensare internă a valorii create (la finalizarea proiectelor – bonus pe proiecte, respectiv pentru cei care își asumă responsabilități de coordonare – bonus de coordonare)

  • Alte bonusuri: bonus de loialitate/vechime în companie, bonus retenție, bonus la angajare, bonus recomandări pentru pozițiile aflate în recrutare

  • Asigurare medicala în rețele medicale private de top

  • 24 zile de concediu odihnă/an

  • Telefon mobil, abonament voce și date

  • Cafea, apă, ceai, fructe proaspete

  • O zi pe lună lucru de acasă

  • Posibilități reale de promovare într-o companie aflată în plină expansiune și proiecte în creștere

  • Siguranță și stabilitate pe termen lung

Aceasta nu este doar un job, ci este o șansă de creștere și dezvoltare profesională într-o companie de succes!

Vreau să aplic

 

Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania