Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, o foarte activă companie de construcții formată din oameni cu experiență, care furnizează soluții complete și la cheie pentru o gamă largă de activități și tipuri de proiecte.

Compania execută lucrări de construcție pentru clădiri rezidențiale și nerezidențiale, precum case pentru o singură familie, clădiri pentru mai multe familii, inclusiv clădiri înalte (tip bloc turn), respectiv clădiri pentru producție industrială ateliere, hale, clădiri de birouri, hoteluri, magazine și centre comerciale, restaurante. Compania se distinge prin profesionalism și calitate, înțelegând perfect obiectivele clienților săi și oferind soluții inovatoare, cuprinzătoare, ce depășesc așteptările acestora prin durabilitate și performanță.

Ce face compania specială? Accentul pus pe proiectul de construcție, pe mâna de lucru și pe echipa de constructori cu pasiune pentru meserie și care creează valoare în toate fazele de construcție.

Urmare a succesului său, compania se află în plină creștere, recrutând o serie de specialiști în construcții. Vino alături de o compania ambițioasă și cu proiecte provocatoare!

Descrierea Jobului

Misiunea principală a postului: Asistentul Manager asigură suport intern pentru pentru o gamă variată de solicitări din partea managementului companiei precum cele de corespondență cu partenerii de afaceri ai organizației, comunicarea interpersonală cu persoanele implicate în realizarea contractelor, analiza informațiilor semnificative, administrarea și arhivarea unor documente, planificarea activităților cu furnizorii și diverse achiziții, realizarea de rapoarte specifice, documentare pentru management, organizarea întâlnirilor și deplasărilor de business.

Sunt responsabilități ce necesită atenție specială și abilități avansate de comunicare și relaționare. Este un post multi-rol provocator, alert, dar cu certitudine frumos și interesant, cu un potențial de creștere și vizibilitate peste medie.

  • Preia și răspunde diverselor solicitări de suport din partea managementului firmei (trebuie să facă față unor situații neprevăzute/urgente)

  • Se implică în rezolvarea problemelor delegate (dintre care unele vor fi situații curente, normale, altele urgente și importante)

  • Preia pe loc conducerea unor activități ad-hoc (situații neprevăzute)

  • Gestionează cu tact și diplomație situațiile mai dificile

  • Susține mereu cu energie pozitivă dialogul în proiectele/operațiunile preluate

  • Asigură planificarea și pregătirea întâlnirilor în sălile de conferință

  • Întâmpină vizitatorii/clienții companiei și r. Întâmpină și înregistrează vizitatorii sosiți în recepție, notifică persoanele vizate și ăspunde la telefonul de recepție

  • Funcționează ca punct de contact pentru vizitatori, autorități, servicii de curierat, curățenie, vending, tehnicieni etc.

  • Pregătește/Ajustează prezentări PPT și materiale pentru clienți

  • Înregistrează și direcționează corespondența către destinatarii specifici

Candidatul Ideal

  • Studii și Experiență

    • Studii medii/superioare
    • Experiență: min. 2-3 ani în lucrul cu oamenii, comunicare, activități de tip secretariat/personal assistant, operațiuni de suport
  • Alte cerințe

    • Prezență de spirit (trebuie să facă față unor situații variate/neprevăzute)
    • Excelente abilități de comunicare putere de convingere și negociere
    • Creativitate (trebuie să găsească/propună soluții la solicitările primite)
    • Atitudine pozitivă, entuziasm și optimism
    • Plăcerea de a lucra cu oamenii și bucuria de a asculta
    • Cunoștințe de operare PC
    • Cunoșținte limbă Engleză
  • Personalitate

    • Atenţie la detalii
    • Adaptabilitate / Flexibilitate
    • Gândire analitică
    • Independenţă și Iniţiativă
    • Integritate și Corectitudine

Ofertă

  • Companie activă și foarte prezentă în piață

  • Proiecte frumoase cu care te poți mândri

  • O echipă de meseriași inimoși, mediu de lucru plăcut, un climat bazat pe respect și recunoaștere

  • Sediu accesibil, bine conectat la mijloacele de transport

  • Salariu atractiv și bonusuri pentru plus-valoarea creată

  • Asigurare medicală

  • Telefon mobil, abonament voce și date

  • Tichete de masă

  • Cafea, apă, ceai, fructe proaspete

  • Posibilități reale de promovare într-o companie ambițioasă cu proiecte în creștere

  • Siguranță și stabilitate pe termen lung

Vino să lucrezi într-o companie care te tratează cu respect și te apreciază la adevărata ta valoare!

Vreau să aplic

 

Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania