Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie recunoscută de soluții și servicii de depozitare si arhivare documente. Cu o istorie impresionantă de peste 20 de ani, compania deservește la standarde europene un mare număr de clienți pentru servicii precum:

  • managementul documentelor (în format fizic și/sau digital)
  • depozitare/protecție/arhivare organiztă documente în format fizic (documente contabile, dosare, contracte, etc)
  • decontaminare respectiv reciclare documente
  • arhivare electronică și data protection.

Compania se distinge prin accentul pe calitate (depozite de clasă A), flotă auto proprie și timp de răspuns foarte scurt, personal instruit și calificat, confidențialitate. Compania dispune de unele dintre cele mai mari depozite din România, spații cu facilități moderne, greu de egalat (rafturi speciale, sistem securizat de acces, sisteme performante de stingere si prevenire a incendiului, monitorizare video CCTV interior/exterior 24/7,  dispecerat local, monitorizare si control permanent al temperaturii și umiditatii).

Clienții firmei sunt unele dintre cele mai mari companii din lume și din România, asigurând pentru acestea securizarea la nivel înalt a unor documente altfel extrem de importante.

Aflată în plină expansiune, compania se află în căutarea unui mare număr de profesioniști care să se alăture acestei organizații de succes!

Descrierea Jobului

Căutăm Office Manager/Assistant care va asigura suportul intern pentru activitățile de birou și proiecte diverse și/sau neprevăzute.

Scopul principal al postului este să acorde suport pentru o gamă variată de solicitări din partea managementului companiei (situații diverse care apar în activitatea de zi cu zi a companiei și care necesită o atenție specială și abilități avansate de comunicare și relaționare: de la activități de secretariat și întâmpinare clienți pănă la operațiuni complexe). Este un post multi-rol provocator, uneori dificil, dar cu certitudine frumos și interesant, cu un potențial de creștere și vizibilitate peste medie.

  • Preia și răspunde diverselor solicitări de suport din partea managementului firmei (trebuie să facă față unor situații neprevăzute/urgente)

  • Se implică în rezolvarea problemelor delegate (dintre care unele vor fi situații curente, normale, altele urgente și importante)

  • Preia pe loc conducerea unor activități ad-hoc (situații neprevăzute)

  • Gestionează cu tact și diplomație situațiile mai dificile

  • Susține mereu cu energie pozitivă dialogul în proiectele/operațiunile preluate

  • Asigură planificarea și pregătirea întâlnirilor în sălile de conferință

  • Pregătește/Ajustează prezentări PPT și materiale pentru clienți

  • Înregistrează și direcționează corespondența către destinatarii specifici

  • Întâmpină și înregistrează vizitatorii sosiți în recepție și notifică persoanele vizate

  • Funcționează ca punct de contact pentru vizitatori, autorități, servicii de curierat, curățenie, vending, tehnicieni etc.

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență

    • Studii superioare
    • Experiență: min. 2-3 ani în lucrul cu oamenii, comunicare, activități de tip secretariat/personal assistant, operațiuni de suport, managementul crizelor
  • Alte cerințe

    • Inteligență peste medie (trebuie să facă față unor situații variate/neprevăzute)
    • Excelente abilități de comunicare putere de convingere și negociere
    • Creativitate (trebuie să găsească/propună soluții la solicitările primite)
    • Atitudine pozitivă, entuziasm și optimism
    • Plăcerea de a lucra cu oamenii și bucuria de a asculta
    • Cunoștințe de operare PC
    • Cunoșținte limbă Engleză (avansat)
  • Personalitate

    • optimism, deschidere, extroversie
    • capacitate de a lua decizii rapid și eficient
    • iniţiativă, spirit practic
    • autonomie și independență

Ofertă

  • Companie recunoscută, unul dintre liderii pe segmentul său

  • Dotări de lucru proprii activității (calculator/laptop, software licențiat, etc)

  • Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru plăcut

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Telefon mobil, abonament de voce și date

  • Pachet salarial competitiv

O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania