Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie recunoscută de soluții și servicii de depozitare si arhivare documente. Cu o istorie impresionantă de peste 20 de ani, compania deservește la standarde europene un mare număr de clienți pentru servicii precum:

  • managementul documentelor (în format fizic și/sau digital)
  • depozitare/protecție/arhivare organiztă documente în format fizic (documente contabile, dosare, contracte, etc)
  • decontaminare respectiv reciclare documente
  • arhivare electronică și data protection.

Compania se distinge prin accentul pe calitate (depozite de clasă A), flotă auto proprie și timp de răspuns foarte scurt, personal instruit și calificat, confidențialitate. Compania dispune de unele dintre cele mai mari depozite din România, spații cu facilități moderne, greu de egalat (rafturi speciale, sistem securizat de acces, sisteme performante de stingere si prevenire a incendiului, monitorizare video CCTV interior/exterior 24/7,  dispecerat local, monitorizare si control permanent al temperaturii și umiditatii).

Clienții firmei sunt unele dintre cele mai mari companii din lume și din România, asigurând pentru acestea securizarea la nivel înalt a unor documente altfel extrem de importante.

Aflată în plină expansiune, compania se află în căutarea unui mare număr de profesioniști care să se alăture acestei organizații de succes!

Descrierea Jobului

Scopul principal al postului este realizarea de studii și analize privind dinamica de marketing a pieței de profil (arhivare și depozitare, managementul documentelor). Căutăm:

  • 1 Marketing/Business Intelligence Analyst

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

  • Prospectează continuu piața și concurența încercând să obțină date și informații de marketing privind activitatea acestora

  • Identifică tipologii de clienți și dinamica nevoilor/așteptărilor acestora

  • Identifică trenduri și tendințe în dinamica pieței de profil, atât de partea concurenței cât și de partea clienților și a nevoilor lor. Analizează și explică trendurile și tendințele identificate și formulează recomandări pentru îmbunătățirea performanței

  • Pregătește rapoarte, analize de marketing și recomandări pentru management și departamentele comerciale/vânzări

  • Contribuie la îndeplinirea obiectivelor departamentului de vânzări prin furnizarea de informații acurate privind modelele de pricing din piață

  • Centralizează nevoile interne de informare pentru a susține activitatea departamentelor comerciale și de vânzări

  • Oferă input către management și către departamentul de vânzări privind realizarea ofertelor comerciale ale companiei

  • Contribuie la dezvoltarea și implementarea unui cadru de raportare relevant, unitar și corect către management cu evoluțiile din piața de profil privind prețurile și ofertele practicate

  • Participă proactiv la îmbunătățirea ofertelor/prezentărilor companiei prin prisma tendințelor și cerințelor din piață

  • Propune și implementează proactiv măsuri și instrumente care să crească eficiența și rapiditatea producerii / extragerii de date / informații

  • Realizează lunar un dashboard – sumar relevant de indicatori care să faciliteze managementului companiei înțelegerea dinamicii pieței de profil și a cauzelor care au determinat-o

Candidatul Ideal

  • Educație și Experiență

    • Studii superioare (preferabil marketing, economice, comercial – dar nu este obligatoriu)
    • Minimum 2-3 ani experiență de muncă (preferabil în activități de marketing, analiză de afaceri, vânzări)
  • Alte Competențe

    • Foarte bune abilităti în a lucra cu cifre, acuratețe
    • Abilități Excel și Power Point (bine)
    • Abilități de comunicare, relaționare și negociere
    • Limba Engleză (bine)
  • Personalitate

    • Persoană proactivă, hands-on care are capacitatea de a lucra într-un mediu antreprenorial
    • Jucător de echipă, atitudine pozitivă, deschis la idei
    • Autonomie și inițiativa împreună cu disciplină de a acționa nesupervizat pentru a obține rezultate
    • Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, creativitate, inteligență analitică

Ofertă

  • Companie de top, unul dintre liderii pe segmentul său

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Faci parte dintr-o echipă și o companie recunoscută cu resurse importante

  • Decontare transport

  • Abonament servicii medicale

  • Pachet salarial competitiv

  • Scheme de incentivare, bonusuri și prime specifice activității de vânzări

Companie de top, cu tradiție, clienți importanți, proiecte unice la care alții doar visează!

Vreau să aplic

 

Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania