Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul sau unul dintre cei mai importanți jucători regionali pe piața specializată a serviciilor de telecomunicații (voice exchange/voice carrier), cu o istorie de peste 15 ani.

Compania oferă soluții tehnologice de cea mai înaltă calitate: folosind o infrastructură TDM și rețele VoIP, compania accesează 23 de destinații directe în 9 țări însă dispunde de o rețea extinsă cu peste 200 de interconexiuni internaționale și prețuri competitive pentru toate destinațiile globale importante. Clienții săi sunt cei mai mari operatori de voce din lume, alături de mari clienți corporativi. Misiunea companiei: comunicare fără limite prin conexiuni simple și directe, fără bariere.

Fiind companie tehnologică, una dintre caracteristicile specifice companiei este Inovația: compania este mereu cu un pas înainte și pregătită pentru orice provocare datorită unei echipe de specialiști de top. Clientul nostru oferă o gamă completă de servicii de interconectare voce en-gros, concentrându-se în principal pe destinații din Europa Centrală și de Est, Africa și Orientul Mijlociu. Datorită însă tehnologiei TDM și VoIP și relațiilor dezvoltate cu principalii operatori de gros la nivel mondial, practic orice destinație devine accesibilă, asigurându-se cele mai înalte standarde de calitate din domeniu (ASR, ACD, NER și MOS).

Serviciile specializate oferite de companie sunt înțelese cu precădere de specialiști dar activitatea companiei este vizibilă în viața de zi cu zi a milioane de oameni, clientul nostru făcând posibile peste 20.000 de apeluri telefonice pe secundă și costuri de comunicare substanțial mai mici.

Compania se află în plină expansiune și se pregătește pentru viitor recrutand o serie de poziții.

Descrierea Jobului

Căutăm Asistent Administrativ care va răspunde de proiecte și operațiuni diverse și/sau neprevăzute. Scopul principal al postului este să acorde suport administrativ pentru o gamă variată de solicitări din partea managementului companiei (situații diverse care apar în activitatea de zi cu zi a companiei și care necesită o atenție specială și abilități avansate de comunicare și relaționare). Este un post frumos, variat, provocator și interesant.

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

  • Administrează documentele interne și organizarea/arhivarea lor

  • Recepționează și expediază corespondență către destinatarii interni

  • Identifică noi furnizori pentru necesitățile companiei (selectarea acestora și menținerea relației)

  • Deservește necesarul de consumabile (birotică și protocol)

  • Acordă asistență administrativă departamentelor companiei

  • Organizează deplasările și călătoriile pentru companie (bilete de avion, cazare, logistică)

  • Organizează evenimentele companiei (teambuilding-uri, evenimentele corporate, prezentări) și participarea la conferințe/seminarii/traininguri

  • Preia și răspunde diverselor solicitări de suport din partea managementului și departamentelor firmei (trebuie să facă față unor situații neprevăzute/urgente)

  • Se implică în rezolvarea problemelor delegate (dintre care unele vor fi situații curente, normale, altele urgente și importante)

  • Preia pe loc conducerea unor activități ad-hoc (situații neprevăzute pentru care nu există alte resurse disponibile)

  • Susține mereu cu energie pozitivă dialogul în proiectele/operațiunile preluate

  • Ține legătura cu părțile implicate și oferă informații și răspunsuri la solicitările primite

  • Se ocupă de proiecte speciale care țîn de mai multe funcțiuni (operațiuni transversale)

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență

    • Studii medii/superioare
    • Experiență: min. 6 luni în lucrul cu oamenii, activități administrative, operațiuni suport
  • Alte cerințe

    • Adaptabilitate (trebuie să facă față unor situații variate/neprevăzute)
    • Excelente abilități de comunicare putere de convingere și negociere
    • Creativitate (trebuie să găsească/propună soluții la solicitările primite)
    • Atitudine pozitivă, entuziasm și optimism
    • Plăcerea de a lucra cu oamenii și bucuria de a asculta
    • Cunoștințe de operare PC
    • Cunoșținte limbă Engleză (mediu)
    • Carnet de șofer (obligatoriu)
  • Personalitate

    • Persoană proactivă, hands-on care are capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic
    • Jucător de echipă, atitudine pozitivă, deschis la idei
    • Autonomie și inițiativa împreună cu disciplină de a acționa nesupervizat pentru a obține rezultate
    • Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, creativitate, inteligență analitică

Ofertă

  • Companie reputată, unul dintre liderii de piață din România pe segmentul său

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie. Echipă tânără și energică, colegi cu abilități de top

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Locație centrală, accesibilă (metrou 3 min), bine conectată la mijloace de transport

  • Decontare metrou/transport public sau bonuri de benzină

  • Abonament servicii medicale

  • Program flexibil (posibilitatea de a munci de acasă), vineri zi scurtă

  • Vacanțe extinse (de Crăciun și Paște compania este în vacanță)

  • Pachet salarial competitiv

  • Sistem de bonusare lunară a performanțelor pentru fiecare angajat, conectat la rezultatele companiei

Companie de top, cu tradiție, clienți importanți, proiecte unice la care alții doar visează!

Vreau să aplic

 

Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania