Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, importantă companie ce acționează pe piața serviciilor de BPO. Cu o istorie de succes, compania livrează o gamă largă de servicii precum: Call Center, Contact Center, Soluții SAAS, Back Office și Virtual PBX.

Este o companie cu un spirit tânăr și antreprenorial, ambițioasă, dinamică, vie, veselă și energică.

Dispunând de o echipă de profesioniști de top (ce acoperă 8 limbi internaționale), compania s-a remarcat de-a lungul timpului ca un furnizor de excelență, deservind numeroși clienți din variate industrii (banking, auto, utilități, pharma, retail, media).

Aflată în plina expansiune – în noul context al creșterii cererii pentru servicii tip BPO/call-center, compania recrutează personal pentru a răspunde nevoilor de creștere.

Descrierea Jobului

Căutam un HR Manager pentru București. Misiunea principală a postului este să coordoneze un departament de Resurse Umane modern, complet și eficient. În noul context de piață, dorința companie este să dispună de un departament puternic și cu rol strategic. Este o ocazie unica pentru un profesionist din domeniu să pună bazele acestei funcțiuni, definind procese, fluxuri și echipă. Este un rol strategic dar și operațional, va coordona și va dezvolta o echipă complexă de specialiști în HR. Câteva responsabilități principale:

Strategie de HR

  • Creionează viziunea/strategia de HR în relație cu obiectivele firmei

  • Stabilește sarcinile salariaților din subordine şi priorități în executarea acestor sarcini

  • Acționează ca Partener Strategic pe HR luând parte proactiv la deciziile importante de business din companie

  • Gestionează buget-ul de HR cu toate componentele lui

  • Menține constant relația de comunicare cu managerii operaționali ai firmei și oferă input pe subiecte de HR

  • Facilitează comunicarea pentru dezvoltarea/menținerea unui climat pozitiv în companie

Talent Acquisition și Employer Branding

  • Coordonează departamentul de Recrutare/Selecție asigurând necesarul de personal al firmei

  • Identifică mereu noi și noi canale de sourcing potrivite

  • Employer Branding: Promovează și construiește reputația companiei ca Best Employer și contribuie la consolidarea Brandului de Angajator. Asigură prezența firmei pe piețele de recrutare relevante și gestionează bugetul aferent evenimentelor și prezențelor publice ale companiei (târguri, evenimente de carieră, mass-media, social media și online)

  • Pune la punct procesul de onboarding pentru noii veniți și creează o experiență de integrare pozitiva și memorabilă

Performance Management, Motivare și Retenție

  • Elaborează și implementează programele de evaluarea performantelor și motivare a personalului

  • Realizează analize la nivelul firmei cu privire la nivelul de satisfacție al angajaților şi propune managementului firmei măsuri de îmbunătățire necesare

  • Asigură asistență managementului în problemele legate de relațiile între angajați

  • Supervizează sistemul de remunerare a personalului firmei, se asigură că acesta respectă principiile de etică și echitate internă

  • Centralizează rezultatele evaluărilor şi le analizează în corelație cu celelalte activităţi din HR, propune soluții după caz

Learning & Network

  • Construiește strategia de formare și perfecționare a personalului firmei

  • Identifică furnizori de formare

  • Gestionează bugetul de training-uri

Candidatul Ideal

  • Studii și Experiență

    • Studii superioare: Psihologie, Sociologie, Comunicare, Economice
    • Orice masterate/specializări în Resurse Umane reprezintă un avantaj
    • Min. 5 ani experiență în HR din care 3 în poziții de manager
  • Alte cerințe

    • Cunoștințe bune operare PC – MsOffice (Word, Excel, PPT)
    • Cunoștințe de limba Engleză (avansat)
    • Cunoașterea mediului și dinamicii pieței forței de muncă
    • Cunoștințe relevante privind normele GDPR
  • Personalitate

    • Persoană proactivă, hands-on care are capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic
    • Spirit de constructor, va consolida un departament de HR tânăr
    • Jucător de echipă, atitudine pozitivă, deschis la idei
    • Autonomie și inițiativă împreună cu disciplina de a acționa nesupervizat pentru a obține rezultate
    • Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, creativitate, inteligență analitică

Ofertă

  • Firma de prestigiu, lider pe domeniul său

  • Companie reputată, unul dintre liderii de piață din România pe segmentul său și care înregistrează o creștere explozivă în noul context al cererii de servicii tip call-center

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie. Echipă tânără și energică, colegi cu abilități de top

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Locație accesibilă (metrou 3 min), bine conectată la mijloace de transport

  • Decontare metrou/transport public sau benzină

  • Abonament servicii medicale

  • Program flexibil, vineri zi scurtă, posibilitatea de a munci de acasă 3 zile/lună

  • Laptop, tel mobil abonament voce și date

  • Pachet salarial competitiv

  • Sistem de bonusare a performanțelor conectat la rezultate

O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania