Despre Client
Academia de HR recrutează pentru Clientul său, importantă companie europeană și un brand legendar cu peste 60 de ani vechime. Cu o flotă impresionantă de vehicule și resurse de transport și cu peste 40 de centre operaționale în toată Europa, compania s-a poziționat ca unul dintre cei mai importanți jucători din sectorul de supply chain, transport și logistică.
Cu peste 6500 angajați, compania deservește clienți din toată lumea făcându-se remarcată prin soluții cost-effective, flexibilitate, economie de carburanți și grijă față de mediu, timpi de livrare foarte mici comparativ cu industria și nu în ultimul rând, prin nivelul de excelență la care își livrează serviciile. O companie de top, cu clienți de top dintre cele mai mari nume!
Compania oferă o gamă largă de servicii, end-to-end, dintre care enumerăm doar pe cele de sea port management, rail/auto planning & control, state-of-the art warehouse management și distribution centers. La baza tuturor acestor servicii stau valorile companiei, pasiunea pentru logistică, respectul față de angajați, dedicația pentru clienți, preocuparea față de mediu și orientarea spre viitor și inovație.
Dispunând de o reputație greu de egalat, camioane impecabile și iconice, compania activează și în România unde recrutează personal pentru echipa în creștere.


Descrierea Jobului
Misiunea principală a postului: organizează, optimizează, conduce și controlează activitatea de transport intern / internațional pe rutele pe care le gestionează.
Alte responsabiliăți:
Înregistrează și administrează comenzile de transport
Planifică toate cursele, optimizează rutele, monitorizează și controlează costurile pentru flota companiei din țară
Coordonează și instruiește dispecerii privind rutele zilei
Monitorizează și urmărește permanent poziția și programul mașinilor pe care le coordonează
Este continuu la curent cu situația șoferilor de pe rutele alocate și transmite zilnic beneficiarilor de transport situația curselor proprii și a programului de lucru a șoferilor
Transmite conducătorilor auto detalii despre transport (loc încărcare/descărcare marfă, tipul mărfii, referințe, etc.) împreună cu informații despre restricții, condiții de drum, vreme etc.
Asigură input privind documentația pentru client acolo unde este cazul
Atenție: compania se află în localitatea Ciorogârla, Ilfov, candidații trebuie să aibă disponibilitatea de a se deplasa la sediul companiei (sediul este accesibil, se asigură transport la locație sau card combustibil)
Candidatul Ideal
Studii și Experiență
- Studii profesionale/medii/superioare
- Experiență pe un post similar sau în domeniul expedițiilor rutiere între 3 și 5 ani
- Obligatoriu limba Engleză la nivel mediu/avansat
- Cunoștințe operare PC
Alte cerințe
- Cunoaște legile de transport în vigoare
- Cunoaște timpii de conducere (regulamentul 561)
- Cunoaște Convenția CMR
- Cunoaște la nivel mediu harta administrativă și rutieră pentru țările din Europa
- Carnet de sofer
Personalitate
- Aptitudini de comunicare, planificare și negociere
- Seriozitate, dinamism, meticulozitate și adaptabilitate
- Persoană organizată
- Capacitate de multitasking


Ofertă
Companie iconică, recunoscută și apreciată în branșa sa
Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști, atmosferă de familie
Siguranță și stabilitate pe termen lung
Posibilități de dezvoltare/promovare în funcție de performanțe
Programe specifice de formare și dezvoltare profesională
Plăți efectuate la timp, fără întarziere
Salariu motivant, diverse prime și bonusuri pentru performanță
Tichete de masă
Telefon mobil (voce și date)
Asigurare medicală privată
Asigurare transport până la/de la sediu sau card combustibil
Aceasta nu este doar un job, ci este o șansă de creștere și dezvoltare profesională într-o companie de succes!
Vreau să aplic