Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, importantă companie care se ocupă cu importul şi distribuţia de echipamente medicale de înaltă performanță provenind de la cei mai mari producători ai lumii și cele mai mari și respectate branduri de profil.

Produsele companiei sunt de o calitate excepțională și pot fi găsite în numeroase spitale și clinici, în sălile de operații, în saloanele de terapie intensivă ori în maternități asigurând îngrijirea pacienților. Acestea răspund celor mai înalte standarde impuse din domeniu fiind certificate FDA, CE și ISO.

Printre echipamentele furnizate se numără de exemplu blocuri operatorii (chirurgie generală și cardiovasculară, chirurgie bariatrică, urologie, ginecologie, ORL, oftalmologie, etc.), secţii de anestezie şi terapie intensivă, echipamente performanțe de imagistică medicală şi explorări funcţionale (CT, RMN, angiografie, echografie etc), spaţii post-operatorii şi saloane.

Proiectele de anvergură de dotare cu aparatură de top a unora dintre cele mai cunoscute spitale din România sunt o recunoaștere a poziției de lider pe care Clientul nostru o deține în piață și a reputației de care se bucură.

Descrierea Jobului

Scopul principal al postului este contactarea clienților și vânzarea produselor companiei în arealul geografic desemnat (București in principal dar și marile orașe, după caz)

  • Dezvoltă activ, prin vizite regulate, un parteneriat pe termen lung cu clienții din aria sa (București și împrejurimi)

  • Dezvoltă împreună cu clienții companiei (spitale, clinici private și de stat, centre medicale, etc.) portofoliul optim de aparatură / soluții pentru a veni în întîmpinarea nevoilor acestora

  • Participă la diverse evenimente, expoziții și congrese de profil reprezentând compania și produsele sale

  • Întocmește ofertele tehnico-economice și contractele de vânzare și se înscrie la licitațiile organizate în aria sa de vânzare și răspunde de rezultatul acestora

  • Face followup pentru contactele și sales leads identificate

  • Urmărește predarea aparaturii / soluțiilor către clienții săi precum și efectuarea instructajelor de utilizare

  • Este responsabil pentru realizarea bugetului de vânzări și pregătește prognoza pentru vânzările sale

  • Întreprinde acțiuni specifice de account management pentru contractele proprii până la realizarea lor integrală

  • Monitorizează și este la curent cu dezvoltarea pieții, colectează date concrete ale vânzărilor concurenței și achizițiilor clienților din aria sa; realizează și actualizează permanent baza de date cu informații despre aceștia

  • Participă activ la încasarea/recuperarea restanțelor de plată ale clienților săi

Candidatul Ideal

  • Studii și Experiență

    • Studii superioare, preferabil studii tehnice
    • Constituie avantaj studii în Inginerie Medicală/ Medicină / Medicină/Biomedicină
    • Limba Engleză – scris, citit și vorbit (bine, vocabular tehnic, inclusiv pentru participarea la trainingurile de producator)
    • Permis de conducere categoria B
    • Experiență în roluri similare min. 2-3 ani
  • Alte cerințe

    • În vânzări în general (min. 3 ani), preferabil în domeniul medical (minim 1-2 ani)
    • Cunoștințe generale sau specializări privind aparatura medicală (avantaj, vor fi suplinite daca nu prin traininguri tehnice de la producator)
    • Cunoștințe generale privind blocul operator, terapia intensivă adulti, copii, nou-născuți (avantaj)
    • Foarte bune abilități de comunicare și negociere, putere de convingere
    • Excel/Office (basic)
    • Carnet conducere cat. B
  • Personalitate

    • Independență și autonomie
    • Prezența de spirit/dinamism
    • Persoană organizată

Ofertă

  • Firma de prestigiu, lider pe domeniul său

  • Produse de top, recunoscute și apreciate în piață, proiecte provocatoare și ambițioase, clienți importanți

  • Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități

  • Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști, atmosferă de familie

  • Independență și autonomie, program flexibil, desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Telefon mobil, abonament de voce și date

  • Masă de prânz asigurată de către firmă

  • Laptop serviciu

  • Traininguri tehnice și formare on-the-job în țară și străinătate

  • Siguranță și stabilitate pe termen lung

  • Mașină de serviciu + Diurnă deplasări

  • Salariu motivant + Bonusuri specifice pentru vânzări, în funcție de performanță

O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania