Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, firmă de property management. Compania are în administrare și întreținere o clădire recunoscută și emblematică pentru București, cu un număr important de chiriași pe care îi deservește full-service. Chiriașii (diverse companii și organizații) primesc suport pentru spațiului ocupat pentru o multitudine de situatii ce țin fie de mentenanța (reparații curente), fie de diverse modificari si personalizări. Clădirea este de clasa A si dispune de un sistem BMS modern (Building Management System) care permite monitorizarea în timp real pentru diverse probleme și funcționalități.

Situată într-o locație accesibilă, aproape de metrou și foarte bine conectată atât la multiple mijloace de transport cât și la infrastructură socială, firma este in căutare de noi colegi.

Descrierea Jobului

Căutăm un Inginer Coordonator pentru echipa de Mentenanță.

Misiunea principală: Asigură coordonarea echipei de mentenanță și intervenții.

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

  • Asigură mentenanța de facto și mentenanța preventivă pentru clădirea aflată în administrare

  • Coordoneaza personalul aflat în subordine (tehnic si echipa proprie de pompieri), verifică activitatea acestora și asigură respectarea unor inalte standarde de calitate. Contribuie la supravegherea executării lucrărilor in timp real (după caz)

  • Identifică și contribuie la rezolvarea neconformităților și problemelor de ordin tehnic ce tin de clădire

  • Documentează și Raportează problemele constatate în sistemul de administrare al clădirii și propune acțiuni de îmbunătățire pentru cele mai frecvente ori cu caracter sistemic/sistematic

  • Participă la analiza eventualelor reclamații de la client și la stabilirea soluției privind rezolvarea problemelor și la eliminarea deficiențelor și cauzelor care le-au generat

  • Menține relația cu clienții/chiriașii clădirii atât pentru proiectele de intervenție necesitate de diverse probleme cât și pentru mentenanța preventivă

  • Identifică necesarul de servicii și resurse pentru lucrările alocate. Documentează și realizează devizul pentru lucrările executate și explică/prezintă clientului aspectele tehnice referitoare la soluția aleasă

  • Face procedura de achizitie materiarilor, servicii, echipamente și dotări (proprii sau solicitați de client) cu un raport preț/calitate corect pentru proiectele alocate

  • Contribuie la identificarea potențialilor furnizorilor de materiale, servicii, echipamente și dotări (proprii sau solicitați de client) cu un raport preț/calitate corect pentru proiectele alocate

  • Se asigură că sunt respectate toate procedurile legale privind siguranța și calitatea intervențiilor realizate și respectiv termenele legale de verificare tehnică pe parte de mentenanță preventivă (siguranța la incendii, revizii lifturi, infrastructură electrică, HVAC, alte diverse revizii tehnice cu caracter periodic)

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență

    • Studii superioare tehnice în domeniul Tehnic (preferabil Electric): Facultatea de Inginerie Electrică, Facultatea de Inginerie a Instalațiilor, Facultatea de Instalații, Facultatea de Construcții și Instalații
    • Experiență în domeniu (5-10 ani) (avantaj pentru activități similare de mentenantă clădiri)
    • Experiență/competenșe în management/supervizare echipe (avantaj)
    • Experiență de lucru pe santier
  • Alte cerințe

    • Cunoștințe privind legislația, normativele, standardele specifice în vigoare
    • Cunoștințe despre materiale, metode şi instrumente utilizate în construcții, instalații electrice și sanitare
    • Abilități de comunicare și relaționare eficientă – va comunica mult cu echipa din subordine
    • Abilitatea sa prioritiza sarcinile de serviciu
    • Abilitatea de a delega
    • Cunoștințe de MS Office (Excel – basic), Autocad
    • Permis de conducere cat. B (preferabil)
    • Limba Engleză (mediu)
  • Personalitate

    • Integritate si corectitudine
    • Pozitivism, optimism
    • Răbdare și atenție la detalii în lucrul cu documente/documentații si cu oamenii

Ofertă

  • Mediu de lucru plăcut, cultură organizațională de tip colegial

  • Colegi entuziasti, Clienti/chiriasi civilizati

  • Laptop, telefon (abonament voce și date)

  • Lucru in interior (spatiu protejat, nu sunt intemperii, vreme nefavorabilă, etc)

  • Sistem avansat BMS (facilitează și ușurează munca)

  • Software Teamwork pentru urmărirea proictelor

  • Post de coordonare (oameni în subordine, pompieri și personal tehnic)

  • Salariu competitiv

Companie respectată, chiriași importanți, proiecte frumoase!

Vreau să aplic

 

Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania