Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, unul dintre cele mai importante și cunoscute lanțuri de retail, cu o prezență națională în numeroase orașe și locații din România și o gamă vastă de zeci de mii de produse în portofoliu. Milioane de clienți întră în magazinele sale în fiecare an și se bucură de produse de brand dar și marcă proprie la prețuri accesibile și corecte. Aflat în plină extindere, Clientul nostru deschide noi și noi magazine în fiecare an într-un proces ambițios de creștere și dezvoltare și recrutează în acest sens în mod constant personalul necesar.

Descrierea Jobului

Misiunea principală: În prima etapă are un (1) Rol strategic în faza de setup și lansare magazin online și (2) Coordonarea din punct de vedere logistic a magazinului online de produse al grupului odată lansat (depozitul central care va alimenta magazinul cu produse este situat în Craiova).

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

Strategie/De bază

  • Realizează planul de lansare a magazinului online din punct de vedere logistic

  • Elaborează strategia și obiectivele magazinului online pe termen scurt, mediu și lung, se implică împreună cu alți factori de decizie în stabilirea planului acțiune pentru lansarea magazinului online pe piață

  • Coordonează o echipa complexă formată din (1) personalul care deservește și gestionează depozitul central, (2) echipele de call-center și suport clienți, (3) personal administrativ (aprx. 25-30 oameni)

  • Administrează logistic magazinul online cu tot ce implică operațiunile specifice de zi cu zi

  • Identifică problemele și nevoile magazinului online și inițiază demersurile necesare pentru optimizarea acestuia

Client Service (Relația cu Clienții)

  • Asigură managementul/coordonarea pentru echipa de suport/vânzări

  • Asigură prin echipele din subordine onorarea comenzilor clienților din întreaga țară și livrarea produselor comandate de către aceștia în bune condiții

  • Coordonează rezolvarea reclamațiilor din partea clienților. Coordonează rezolvarea problemelor de livrare, în situațiile în care apar livrări întârziate sau greșite

  • Supervizează managementul clienților dificili, intervine direct în cazurile care necesită atenție specială

Monitorizare, Control și Raportare

  • Se asigură de acuratețea stocurilor

  • Monitorizează o serie de date statistice: număr de clienți, număr de operațiuni, inventar, evaluarea produselor

  • Analizează rapoarte lunare cu cele mai relevante statistici pe parte logistică (aprovizionare, stocuri, livrări)

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență

    • Studii Superioare, nu contează domeniul, preferabil Marketing, Comunicare, Media, IT
    • Experiență de management, training și motivare echipe (depozit, call-center și vânzări)
    • Experiență în piața de retail și ideal, cunoștințe despre e-commerce (vânzarea online)
    • Înțelege / cunoaște fluxul, procesele si strategia comerciala a unui magazin online
  • Alte cerințe

    • Limba Engleza scris și vorbit (bine), limba Franceză sau Greacă constituie avantaj important
    • Disponibilitate deplasări interne si externe (rare, cu excepția perioadei inițiale de onboarding de 3-4 luni derulata la headquarterul companiei din Europa)
    • Abilitați PC, WMS, CRM, ERP
  • Personalitate

    • Motivat, independent, antreprenor cu minimă nevoie de management, capabil sa acționeze și să decidă pentru a atinge obiectivele trasate
    • Capacitatea de a crea si dezvolta relații de lunga durata cu clienți, prospecții, subordonați, alți angajați
    • Persoană cu dorința permanentă de dezvoltare și cunoaștere, ce respectă standarde de integritate, etică și profesionalism

Ofertă

  • Companie (re)cunoscută, brand iconic foarte vizibil și apreciat

  • Proiecte provocatoare: șansa de a-si pune amprenta într-un proiect important, un magazin online cu mii de produse

  • 3-4 luni de formare inițiala la headquarter-ul companiei din Europa si revenire anuala pentru updates (dar pentru perioade mai scurte)

  • Mediu de lucru plăcut, cultura organizațională de tip colegial, atmosferă de familie

  • Colegi inimoși și entuziaști

  • Sisteme online, tehnologie și infrastructura IT avansate

  • Post de coordonare (25-30 oameni in subordine)

  • Salariu competitiv

Companie de top, o șansă de carieră cum rar apare!

Vreau să aplic

 

Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania