Despre Client
Academia de HR recrutează pentru Clientul său, unul dintre cele mai importante și cunoscute lanțuri de retail, cu o prezență națională în numeroase orașe și locații din România și o gamă vastă de zeci de mii de produse în portofoliu. Milioane de clienți întră în magazinele sale în fiecare an și se bucură de produse de brand dar și marcă proprie la prețuri accesibile și corecte. Aflat în plină extindere, Clientul nostru deschide noi și noi magazine în fiecare an într-un proces ambițios de creștere și dezvoltare și recrutează în acest sens în mod constant personalul necesar.
Descrierea Jobului
Misiunea principală: În prima etapă are un (1) Rol strategic în faza de setup și lansare magazin online și (2) Coordonarea din punct de vedere logistic a magazinului online de produse al grupului odată lansat (depozitul central care va alimenta magazinul cu produse este situat în Craiova).
Concret, iată câteva exemple de responsabilități:
Strategie/De bază
Client Service (Relația cu Clienții)
Monitorizare, Control și Raportare
Candidatul Ideal
Ofertă
Companie de top, o șansă de carieră cum rar apare!
Vreau să aplic