Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, unul dintre cei mai importanți jucători în comercializarea echipamentelor și accesoriilor pentru producție muzicală și DJs. Compania comercializează sau închiriază console, mixere, platane, stative, pupitre, monitoare, viniluri scratch și numeroase accesorii specifice, însumând mii de repere și produse.

Cu o istorie impresionantă de aproape 10 ani, Clientul nostru a devenit un reper al industriei de profil și un loc de întâlnire al celor pasionați de muzică remarcându-se prin profesionalism și un excelent client service. Multe dintre evenimentele muzicale de renume din România se bazează pe produsele închiriate de către Companie și pe serviciile suport oferite de aceasta. Firma se implică de asemenea în proiecte de educație și formare a tinerei generații de artiști.

Istoria de până în prezent a Companiei vorbește despre o organizație frumoasă și ambițioasă, axată firesc pe creștere și care aduce valoare industriei sale. În spatele realizărilor se află o echipă tânără, muncitoare și inimoasă care crează un spațiu unde ești mereu ca între prieteni: deschidere, flexibilitate, suport, înțelegere și nelipsita muzica bună. Aflată în plină creștere, compania caută un nou coleg.

Descrierea Jobului

Căutam un Reprezentant Vânzări B2B/Business Developer Echipamente Producție Muzicală pentru București.

Misiunea principală: Dezvoltarea relațiilor comerciale curente ale firmei și expansiunea pe noi canale, creșterea vânzărilor. Responsabilitățile se împart în două mari arii: (1) creșterea vânzărilor prin distribuitori și parteneri revânzători (2) identificarea de noi clienți corporate pentru închirierea echipamentelor firmei.

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

Creștere Vânzări

  • Creșterea vânzărilor pe canalele existente (listare de produse noi, actualizare stocuri/comenzi, verificare preturi recomandate, suport marketing, suport campanii și promoții)

  • Extindere rețea de dealeri/revânzători online/offline pentru produsele importate și suport pentru creșterea vânzărilor

  • Identificarea și construirea de parteneriate cu noi canale online de vânzare en-detail (site-uri cu instrumente/produse muzicale și nu numai)

  • Identificarea de oportunități și sinergii de colaborare cu partenerii din alte industrii tangențiale (canale generaliste sau semi-specializate dar care pot vinde/distribui și produsele companiei)

  • Dezvoltare parteneriate cu jucătorii din retailul online și offline (rețele de magazine cu spații fizice)

  • Identificare noi canale B2B, direcții creative și originale

  • Colectează din piață și centralizează informații despre activitatea concurenței

Închiriere echipamente

  • Gestionarea relațiilor cu clienții actuali care închiriază echipamente pentru evenimentele lor (corporate, cluburi, promoteri, event organizers, etc)

  • Găsirea de clienți noi corporate (agenții publicitate, case de film, corporații, retail (clienți potențiali cu necesitați de profil în zona muzicală)

  • Identificarea, contactarea și ofertarea de clienți noi entertainment (firme de sunet și lumini, promoteri evenimente, cluburi)

  • Dezvoltarea de parteneriate strategice cu clienții și extinderea în alte industrii

  • Dezvoltarea de strategii de creștere a expunerii și vizibilității brandului către clienții țintă împreună cu departamentul de marketing

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență

    • Studii superioare
    • Experiență în vânzări, B2B, business development min. 2 ani
    • Experiență în industria muzicala, entertainment, organizare de evenimente, import și/sau distribuție – un mare avantaj
  • Alte cerințe

    • Limba Engleză (conversațional)
    • Cunoștințe Office (PowerPoint, Excel)
    • Carnet șofer
    • Capacitate/disponibilitate de a lucra în echipă
    • Abilitați de comunicare/relaționare cu clienții
  • Personalitate

    • Atitudine pozitivă, entuziasm și optimism
    • Inițiativă, spirit practic
    • Autonomie și independență
    • Flexibilitate, deschidere, creativitate
    • Integritate

Ofertă

  • Mediu de lucru prietenos, echipă tânără și entuziastă

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Proiecte variate, șansa de a acumula rapid experiență diversificată

  • Locație centrală, accesibilă, aproape de metrou și foarte bine conectată la mijloacele de transport în comun

  • Autonomie decizională și libertate de acțiune pentru clienții din portofoli (de la primul contact)

  • Suport tehnic intern când și unde este necesar de la colegii

  • Evenimente de companie (tembuildings, ieșiri, aniversări)

  • Pachet salarial motivant și bonusuri de vânzări cf. cu rezultatele

  • Respect pentru timpul și ritmul personal, work-life balance

  • Oportunități de creștere/carieră

O șansă de a crește profesional lucrând pentru o companie de succes!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania