Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, importantă companie care se ocupă cu importul şi distribuţia de echipamente medicale de înaltă performanță provenind de la cei mai mari producători ai lumii și cele mai mari și respectate branduri de profil.

Produsele companiei sunt de o calitate excepțională și pot fi găsite în numeroase spitale și clinici, în sălile de operații, în saloanele de terapie intensivă ori în maternități asigurând îngrijirea pacienților. Acestea răspund celor mai înalte standarde impuse din domeniu fiind certificate FDA, CE și ISO.

Printre echipamentele furnizate se numără de exemplu blocuri operatorii (chirurgie generală și cardiovasculară, chirurgie bariatrică, urologie, ginecologie, ORL, oftalmologie, etc.), secţii de anestezie şi terapie intensivă, echipamente performanțe de imagistică medicală şi explorări funcţionale (CT, RMN, angiografie, echografie etc), spaţii post-operatorii şi saloane.

Proiectele de anvergură de dotare cu aparatură de top a unora dintre cele mai cunoscute spitale din România sunt o recunoaștere a poziției de lider pe care Clientul nostru o deține în piață și a reputației de care se bucură.

Descrierea Jobului

Căutăm Economist Contabilitate Primară pentru biroul din București. Scopul principal al postului este să ajute la întocmirea/verificarea balenței și a diverselor rapoarte fiananciar-contabile interne. Concret, iată câteva responsabilități:

  • Execută diverse operațiuni de contabilitate primară (facturi și documente de intrare)

  • Înregistrează sau prelucrează diverse documente contabile, asigură introducerea acestora în softul de evidență contabilă

  • Contribuie la realizarea documentelor de raportare financiară internă

  • Ajută la întocmire de diverse Rapoarte și Informări interne specifice (venituri și cheltuieli)

  • Ajută la calcularea provizioanelor pe diverși clienți

  • Realizează prezentări în Excel/PPT cu diverse statistici și situații financiare specifice

  • Contribuie alături de echipă la realizarea/verificarea balanței și a raportărilor interne asociate

  • Alte activități operaționale legate de contabilitate

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență

    • Studii economice superioare economice
    • Experiență: min. 2 ani
  • Alte cerințe

    • Limba Engleză
    • Cunoaștere bună Office (Excel, Word, PPT)
    • Cunoștinte de bază privind legislația contabilă națională
    • Experiență privind planurile de conturi
  • Personalitate

    • Persoană proactivă, hands-on, autonomie și inițiativă
    • Spirit de echipă, atitudine pozitivă, deschisă la idei
    • Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, inteligență analitică

Ofertă

  • Mediu de lucru plăcut, firma de prestigiu

  • Proiecte frumoase

  • Sediu accesibil, bine conectat la mijloacele de transport

  • Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști, atmosferă de familie

  • Program flexibil, activitate fără stres

  • Masă de prânz asigurată de către firmă

  • Posibilități reale de promovare într-o companie ambițioasă cu proiecte în creștere

  • Siguranță și stabilitate pe termen lung

  • Salariu motivant

  • Plăți efectuate la timp, fără întarziere

Vino să lucrezi într-o companie care te tratează cu respect și te apreciază la adevărata ta valoare!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania