Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie de lichidare sau reorganizare judiciară și consultanță pentru restructurarea afacerii și reorganizare, o firmă de încredere cu un impresionant portofoliu de clienți.

Societatea oferă o gamă largă de servicii, cele mai improtante fiind cele de insolvență, asistență juridică, recuperări creanțe, analiză financiară, fiscalitate, evaluare și management de criză.

Succesul firmei se datorează valorilor etice pe care este construită compania și echipei de profesioniști, asociații, angajații și colaboratorii societății, membri recunoscuți afiliați la diverse organizații profesionale naționale și internaționale precum Uniunea Națională a Practicienilor în Insolvență din România (UNPIR), Asociația Națională a Evaluatorilor din România ( ANEVAR / UNEAR), Baroul București sau Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR).

Descrierea Jobului

Căutăm Secretară Recepție care va răspunde de proiecte și operațiuni diverse specifice. Scopul principal al postului este să acorde suport administrativ și secretariat pentru o gamă variată de necesități curente. Este un post frumos, variat, provocator și interesant.

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

  • Preia și redirecționează apelurile telefonice din centrală și e-mailurile de pe adresa publică

  • Se ocupă de întâmpinarea clienților și de protocol

  • Primește, scanează și repartizează corespondența primită

  • Notează și transmite mesajele către destinatari, în timp util, când aceștia nu sunt disponibili

  • Multiplică, scanează, transmite prin fax /e-mail sau tehnoredactează diverse documente

  • Ține evidența întâlnirilor din sălile de ședință

  • Centralizează comenzile din firmă pentru achiziții și întocmește notele de necesitate. Întocmește și actualizează bazele de date cu furnizorii curenți (birotică, consumabile, etc)

  • Se ocupă de diverse rezervări și programări ce țin de activitatea curentă (de călătorie, protocol, etc.)

  • Asistă colegii în activitățile zilnice pe partea de secretariat

  • Recepționează și expediază corespondență de la/către destinatarii interni

  • Ține evidența concediilor, învoirilor, asigură legătura cu colaboratorii din domeniul SSM, medicina muncii

  • Susține mereu cu energie pozitivă dialogul în proiectele/operațiunile preluate

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență

    • Studii superioare
    • Experiență: min. 1-2 ani în lucrul cu oamenii, activități administrative, operațiuni suport, secretariat, recepție
    • Studiile economice reprezintă un avantaj
  • Alte cerințe

    • Cunoștințe de operare PC/Office (Excel în mod deosebit) și tehnoredactare (Word)
    • Cunoștințe limbă Engleză (mediu)
    • Abilități de comunicare și relaționare, limbaj coerent și elevat
    • Plăcerea de a lucra cu oamenii și bucuria de a asculta
    • Discreție, corectitudine, punctualitate, atenție distributivă
    • Atitudine pozitivă, entuziasm și optimism
    • Organizare și planificare
  • Personalitate

    • Persoană proactivă, hands-on care are capacitatea de a lucra independent
    • Spirit de echipă, atitudine pozitivă, deschisă la idei
    • Autonomie și inițiativă împreună cu disciplina pentru a obține rezultate pozitivă

Ofertă

  • Companie respectată pe segmentul său de activitate

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie. Echipă tânără și energică, colegi cu abilități de top

  • Locație centrală, accesibilă (metrou 5 min), bine conectată la mijloace de transport

  • Decontare metrou/transport public sau bonuri de benzină

  • Tichete de masă

  • Pachet salarial competitiv

Companie locală cu tradiție, clienți importanți, proiecte frumoase, atmosferă de familie!

Vreau să aplic

 

Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania