Despre Client
Academia de HR recrutează pentru Clientul său, unul dintre cele mai cunoscute și cu tradiție branduri de preparare și food delivery din România. Cu o lungă tradiție, compania s-a făcut remarcată prin calitatea excelentă a preparatelor sale și prin pasiunea pe care o are față de ceea ce înseamnă cultura mâncării. Nu mâncăm doar ca să trăim – o masă bună este un eveniment social sau de familie, o ocazie de a fi împreună cu cei dragi dar și o bucurie pentru simțuri. Trebuie să știi să alegi mereu cele mai bune și proaspete ingrediente, să pregătești totul conform rețetelor secrete și să livrezi la timp, cât încă produsele sunt calde și bune de mâncat. Este nevoie de o întreagă organizație pentru a face asta, formată din oameni inimoși, cu chef de viață, cu bucurie în suflet, cu zâmbet în priviri și în voce, care fac tot ce pot pentru a-i face fericiți pe cei din jurul lor. Când faci lucrurile cu pasiune, cu atenție și cu dragoste, și mâncarea are gust mai bun!
Compania se adaptează acum noilor cerințe din perioada de Pandemie, și fiind unul dintre liderii de piață pe segmentul său, angajează noi oameni pentru echipa de Call Center, cei care preiau comenzile de la clienți. Un job ușor și plăcut, când tot ce trebuie să faci este să transmiți bucurie!


Descrierea Jobului
Căutăm 3 x Operator Call Center care va răspunde solicitărilor clienților, pentru București.
Scopul principal al postului este preluarea comenzilor telefonice din partea clienților.
Atenție: NU este un post de vânzări, nu inițiază apeluri, doar răspunde solicitărilor existente
Candidatul Ideal


Ofertă
O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață!
Vreau să aplic