Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, unul dintre cele mai cunoscute și cu tradiție branduri de preparare și food delivery din România. Cu o lungă tradiție, compania s-a făcut remarcată prin calitatea excelentă a preparatelor sale și prin pasiunea pe care o are față de ceea ce înseamnă cultura mâncării. Nu mâncăm doar ca să trăim – o masă bună este un eveniment social sau de familie, o ocazie de a fi împreună cu cei dragi dar și o bucurie pentru simțuri.  Trebuie să știi să alegi mereu cele mai bune și proaspete ingrediente, să pregătești totul conform rețetelor secrete și să livrezi la timp, cât încă produsele sunt calde și bune de mâncat. Este nevoie de o întreagă organizație pentru a face asta, formată din oameni inimoși, cu chef de viață, cu bucurie în suflet, cu zâmbet în priviri și în voce, care fac tot ce pot pentru a-i face fericiți pe cei din jurul lor. Când faci lucrurile cu pasiune, cu atenție și cu dragoste, și mâncarea are gust mai bun!

Compania se adaptează acum noilor cerințe din perioada de Pandemie, și fiind unul dintre liderii de piață pe segmentul său, angajează noi oameni pentru echipa de Call Center, cei care preiau comenzile de la clienți. Un job ușor și plăcut, când tot ce trebuie să faci este să transmiți bucurie!

Descrierea Jobului

Căutăm 3 x Operator Call Center care va răspunde solicitărilor clienților, pentru București.

Scopul principal al postului este preluarea comenzilor telefonice din partea clienților.

Atenție: NU este un post de vânzări, nu inițiază apeluri, doar răspunde solicitărilor existente

  • Preluarea comenzilor telefonice de la clienții

  • Oferă informații și răspunsuri la solicitările primite privind meniul de produse

  • Procesează și înregistrează comenzile telefonice respectiv comenzile venite pe canale electronice (Takesway, FoodPanda)

  • Urmărește și monitorizează în sistem comenzile până la livrare

  • Comunică cu clienții și sau colegii de la livrare – dacă apar întrebări, clarificări adresă, modificări comenzi, promoții, probleme/întârzieri la livrare

  • Gestionează cu tact și diplomație situațiile mai dificile (apar rar)

  • Susține mereu cu energie pozitivă dialogul cu clienții care sunt bucuroși să comande

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență

    • Studii medii/superioare
    • Experiență: min. 1 an în lucrul cu oamenii, comunicare la telefon
  • Alte cerințe

    • Abilități de comunicare și o voce prietenoasă
    • Atitudine pozitivă, entuziasm și optimism
    • Plăcerea de a lucra cu oamenii și bucuria de a asculta
    • Cunoștințe medii de operare PC
    • Cunoștințe limbă Engleză (mediu)
  • Personalitate

    • Optimism, deschidere, extrovertire
    • Capacitate de a lua decizii rapid și eficient
    • Inițiativă, spirit practic
    • Autonomie și independență

Ofertă

  • Companie de top în România pe domeniul său

  • Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Training inițial – cunoaștere produse, companie și mod de lucru

  • Program de lucru: 6 ore/zi. Posibilitatea de a munci de acasă după perioada de formare/acomodare

  • Tichete de masă în valoare de 400 Lei

  • Pachet salarial competitiv

O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață!

Vreau să aplic

     

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania