Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie de lichidare sau reorganizare judiciară și consultanță pentru restructurarea afacerii și reorganizare, o firmă de încredere cu un impresionant portofoliu de clienți.

Societatea oferă o gamă largă de servicii, cele mai improtante fiind cele de insolvență, asistență juridică, recuperări creanțe, analiză financiară, fiscalitate, evaluare și management de criză.

Succesul firmei se datorează valorilor etice pe care este construită compania și echipei de profesioniști, asociații, angajații și colaboratorii societății, membri recunoscuți afiliați la diverse organizații profesionale naționale și internaționale precum Uniunea Națională a Practicienilor în Insolvență din România (UNPIR), Asociația Națională a Evaluatorilor din România ( ANEVAR / UNEAR), Baroul București sau Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR).

Descrierea Jobului

Căutăm 1 Economist Junior și 1 Economist Senior pentru București. Scopul principal al postului este să acorde suport economic de specialitate pentru o gamă variată de proiecte de insolvență sau consultanță . Este un post frumos, variat, provocator și interesant.

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

  • Înregistrarea și verificarea documentelor contabile în programele de evidență contabilă

  • Organizarea și ținerea contabilității conform legislației în vigoare

  • Efectuarea de operațiuni specifice închiderilor contabile lunare

  • Acordarea de asistență în probleme contabile/economice diverse

  • Întocmirea de rapoarte și situații specifice activității

  • Participare la proceduri de inventarieri de patrimoniu

  • Întocmește raportările și analizele economico-financiare specifice prevăzute de Legea 85/2014

  • Oferă celorlalți angajați suport în desfășurarea procedurilor specifice insolvenței din punct de vedere economic

  • Informare permanentă cu privire la modificările legislației în vigoare (Codul Fiscal, Codul de Procedura Fiscală, Legea nr. 82/1991, Legea 85/2014)

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență

    • Studii superioare în domeniul economic (și informatică de gestiune)
    • Experiență de 1-3 ani în domeniul economic
    • Constituie avantaj:
      • Cunoștințe în domeniul contabilității
      • Cunoștințe generale cu privire la domeniul juridic, în special Legea Insolvenței
  • Alte cerințe

    • Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel);
    • Cunoștințe limbă Engleză (avantaj)
    • Promptitudine, atenție la detalii
    • Abilități de organizare și planificare
    • Capacitate de comunicare și relaționare
  • Personalitate

    • Persoană proactivă, hands-on care are capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic
    • Jucător de echipă, atitudine pozitivă, deschis la idei
    • Autonomie și inițiativă împreună cu disciplină pentru a obține rezultate pozitive
    • Orientare spre acțiune și flexibilitate

Ofertă

  • Companie respectată pe segmentul său de activitate

  • Mediu de lucru profesional și cordial, o echipă tânără și dinamică de practicieni în insolvență

  • Locație centrală, accesibilă (metrou 5 min), bine conectată la mijloace de transport

  • Decontare metrou/transport public sau bonuri de benzină

  • Pachet salarial competitiv

  • Tichete de masă

  • Sistem de bonusare a performanțelor

Companie locală cu tradiție, clienți importanți, proiecte frumoase, atmosferă de familie!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania