Despre Client
Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie de lichidare sau reorganizare judiciară și consultanță pentru restructurarea afacerii și reorganizare, o firmă de încredere cu un impresionant portofoliu de clienți.
Societatea oferă o gamă largă de servicii, cele mai improtante fiind cele de insolvență, asistență juridică, recuperări creanțe, analiză financiară, fiscalitate, evaluare și management de criză.
Succesul firmei se datorează valorilor etice pe care este construită compania și echipei de profesioniști, asociații, angajații și colaboratorii societății, membri recunoscuți afiliați la diverse organizații profesionale naționale și internaționale precum Uniunea Națională a Practicienilor în Insolvență din România (UNPIR), Asociația Națională a Evaluatorilor din România ( ANEVAR / UNEAR), Baroul București sau Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR).
Descrierea Jobului
Căutăm Economist Junior pentru București. Scopul principal al postului este să acorde suport economic de specialitate pentru o gamă variată de proiecte de insolvență sau consultanță . Este un post frumos, variat, provocator și interesant.
Concret, iată câteva exemple de responsabilități:
Înregistrarea și verificarea documentelor contabile în programele de evidență contabilă
Organizarea și ținerea contabilității conform legislației în vigoare
Efectuarea de operațiuni specifice închiderilor contabile lunare
Acordarea de asistență în probleme contabile/economice diverse
Întocmirea de rapoarte și situații specifice activității
Participare la proceduri de inventarieri de patrimoniu
Întocmește raportările și analizele economico-financiare specifice prevăzute de Legea 85/2014
Oferă celorlalți angajați suport în desfășurarea procedurilor specifice insolvenței din punct de vedere economic
Informare permanentă cu privire la modificările legislației în vigoare (Codul Fiscal, Codul de Procedura Fiscală, Legea nr. 82/1991, Legea 85/2014)
Candidatul Ideal
Educație și experiență
- Studii superioare în domeniul economic (și informatică de gestiune)
- Experiență de 1-3 ani în domeniul economic
- Constituie avantaj:
- Cunoștințe în domeniul contabilității
- Cunoștințe generale cu privire la domeniul juridic, în special Legea Insolvenței
Alte cerințe
- Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel);
- Cunoștințe limbă Engleză (avantaj)
- Promptitudine, atenție la detalii
- Abilități de organizare și planificare
- Capacitate de comunicare și relaționare
Personalitate
- Persoană proactivă, hands-on care are capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic
- Jucător de echipă, atitudine pozitivă, deschis la idei
- Autonomie și inițiativă împreună cu disciplină pentru a obține rezultate pozitive
- Orientare spre acțiune și flexibilitate
Ofertă
Companie respectată pe segmentul său de activitate
Mediu de lucru profesional și cordial, o echipă tânără și dinamică de practicieni în insolvență
Locație centrală, accesibilă (metrou 5 min), bine conectată la mijloace de transport
Decontare metrou/transport public sau bonuri de benzină
Pachet salarial competitiv
Tichete de masă
Sistem de bonusare a performanțelor
Companie locală cu tradiție, clienți importanți, proiecte frumoase, atmosferă de familie!
Vreau să aplic