Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie de transport rutier de marfă din/spre țările Europei și țările Baltice, transport aerian și transport naval practic spre orice destinație din lume. Compania asigură servicii de transport mărfuri pentru orice industrie având o gamă variată de clienți, fiind un nume recunoscut și respectat pe segmentul său de mai bine de 12 ani. Compania oferă soluții complete de transport atât pentru mărfuri generale, cât și transport specializat (frigorific, ADR, agabaritic, cereale, textile).

Compania se distinge prin atenția pe care o acordă fiecărui detaliu în parte, prin promptitudinea și seriozitatea cu care răspunde solicitărilor clienților săi, Deservită de o echipă cu o vastă experiență în domeniul transportului și cu o structură organizatorică ce permite reacții flexibile și luarea de decizii rapide la nevoile de schimbare permanentă a pieței, Clientul nostru se mândrește cu un volum din ce în ce mai mare de mărfuri livrate prompt și cu profesionalism atât în România, în  Europa dar și în lume.

Aflată în plină creștere, compania se află în căutare de noi colegi.

Descrierea Jobului

Căutam 2 x Expeditor Marfă pentru București. Postul are două componente de activitate/responsabilitate majore:

  1. Identificarea de noi clienți/ activități specifice de vânzare servicii de transport rutier
  2. Organizarea transporturilor rutiere internaționale contractate, cu respectarea calități și termenelor cerute de standardele companiei
  • Identificarea de noi clienți, activități specifice de identificare potențiali clienți:

    • activare pe site-urile de intermediere transporturi
    • networking și contacte personale
    • prezență în medii specifice, târguri/evenimente
    • contactare și ofertare clienți
  • Preluarea comenzii de la client

  • Identifică soluțiile optime de transport, le organizează și comunică soluțiile alese către client în cel mai scurt timp

  • Selectează furnizorii de transport și servicii conexe (depozitare)

  • Negocierea prețului cu transportatorul

  • Întocmirea dosarelor de transport, procesarea documentelor aferente. introducerea transporturilor în baza de date existentă

  • Monitorizează transporturilor contractate și se asigură că s-au respectat termenele și condițiile agreate

  • Informează managementul companiei cu privire la problemele identificate pe parcursul activității derulate, face propuneri de îmbunătățire atunci când este necesar

  • Expediază documentele aferente transporturilor și urmărește încasarea acestora

  • Se informează permanent cu privire la legislația, normele specifice și noutățile din domeniu

  • Menține legătură și dezvoltă relația cu clienții existenți

Candidatul Ideal

  • Studii și Experiență

    • Studii superioare
  • Alte cerințe

    • Persoană dinamică, cu abilități de comunicare și relaționare
    • Abilități de negociere bine dezvoltate
    • Muncă în echipă
    • Operare PC, Word, Excel
  • Personalitate

    • Persoană organizată
    • Flexibilitate, atitudine proactivă
    • Capacitate multitasking
    • Orientare către client
    • Atitudine pozitivă

Ofertă

  • Companie recunoscută și apreciată în branșa sa

  • Plăți efectuate la timp, fără întarziere

  • Program de lucru L – V, 09:00-17:30 (include pauză de masă), se respectă toate sărbătorile legale

  • Salariu motivant în funcție de experiență + Bonusuri performanță

  • Telefon mobil (voce și date)

  • Posibilități de dezvoltare în funcție de performanțe

  • Siguranță și stabilitate pe termen lung

Aceasta nu este doar un job, ci este o șansă de creștere și dezvoltare profesională într-o companie de succes!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania