Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, importantă companie globală de tehnologie de vârf, unul dintre cei mai mari producători de smartphone-uri din lume. Compania realizează dispozitive inteligente. accesorii inovatoare și captivante, oferind experiențe unice și creative și acoperă o gamă vastă de preocupări precum 5G, design industrial, fotografie și inteligență artificială având sute de milioane de utilizatori. Telefoanele realizate de companie sunt unele dintre cele mai performante din lume și includ numeroase inovații unice, care le fac cu adevărat remarcabile și distinctive.

Valorile de bază ale companiei sunt inovația și orientarea către calitate și către client alături de deschidere, onestitate și respectul reciproc. Compania se află în plin avânt și oferă un mediu de lucru inclusiv și armonios, bazat pe echilibru și viață sănătoasă nu doar la muncă ci și în afara biroului. Este un mediu multicultural unde vocea fiecăruia este ascultată și se poate face auzită, o companie ce încurajează ideile noi și promovează asumarea, un loc unde angajații pot oferi tot ce au mai bun și pot atinge un nivel superior potențialului lor.

Descrierea Jobului

Căutam un HR Manager pentru București.

Misiunea principală a postului este să dezvolte și să coordoneze o funcțiune de Resurse Umane nouă (de la zero). modernă, completă și eficientă. În noul context de piață, dorința companie este să dispună de un departament puternic și cu rol strategic care să ajute compania în demersurile sale de dezvoltare. Este o ocazie unică pentru un profesionist din domeniu să pună bazele unei funcțiuni strategice, pe tot ce înseamnă procese, fluxuri și echipă. Este operațional, structurile trebuie mai întâi construite, dar care se va maturiza în timp într-un rol de coordonare. Este un rol pentru un ”constructor” – în același timp  o provocare dar și o uriașă oportunitate alături de unul dintre giganții tehnologiei la nivel mondial.

Câteva responsabilități în detaliu:

Strategie de HR

  • Realizează viziunea/strategia de HR cf. cu obiectivele firmei

  • Acționează ca HR Business Partner pentru diviziile de operaționale/business din companie. Asistă departamentele operaționale în procesele de HR: recrutare, angajare și onboarding, evaluarea performantelor, promovare și carieră, conflict management și exit interviews. Menține constant relația de comunicare cu managerii operaționali ai firmei și oferă input pe subiecte de HR.

  • Facilitează comunicarea pentru dezvoltarea/menținerea unui climat pozitiv în companie

  • Gestionează buget-ul de HR aferent activitatilor aprobate de Top Management

Talent Acquisition

  • Recrutează, intervievează și selectează candidații pentru ocuparea posturilor vacante

  • Promovează și construiește reputația companiei ca Best Employer și contribuie la consolidarea Brandului de Angajator

  • Se implică în planificarea și organizarea procesului de onboarding pentru o bună integrare a noilor angajați. Creează o experiență de integrare pozitiva și memorabilă

  • Analizează rapoarte salariale și monitorizează constant piața pentru a propune și implementa planuri de compensare competitive

  • Realizează proceduri de lucru pentru organizarea activității de HR privire la politica companiei în ceea ce privește oportunitățile egale de angajare, compensații și beneficiile angajaților

Performance Management, Motivare și Retenție

  • Gestionează programele de evaluarea performanțelor și motivarea personalului

  • Realizează analize la nivelul firmei cu privire la nivelul de satisfacție al angajaților şi propune managementului firmei măsurile de îmbunătățire necesare

  • Supervizează sistemul de remunerare pentru personalul firmei, se asigură că acesta respectă principiile de etică și echitate internă

  • Centralizează rezultatele evaluărilor şi le analizează în corelație cu celelalte activităţi din HR, propune soluții după caz

  • Propune diverse strategii de retention și motivare angajați

  • Realizează diverse rapoarte de HR: fluctuație de personal , exit interviews etc

Legislația Muncii

  • Este în permanență la curent cu cerințele și reglementările legale ce țin de resursele umane și se asigură că politicile și procedurile companiei sunt conforme. Informează conducerea cu privire la reglementările relevante

  • Concepe proceduri şi alte documente specifice firmei pe probleme de relații de muncă

  • Asigură asistență managementului în problemele legate de relațiile între angajați

  • Realizează fişe post pentru personalul firmei împreună cu managerii tehnici, plecând de la formatele deja existente și modelele din restul țărilor în care activează compania

Candidatul Ideal

  • Studii și Experiență

    • Studii superioare: Psihologie, Sociologie, Comunicare, Economice, Drept
    • Orice masterate/specializări în Resurse Umane reprezintă un avantaj
    • Min. 4 ani experiență în HR
    • Experiență anterioară în telecom (avantaj important)
  • Alte cerințe

    • Cunoștințe de limba Engleză (avansat) (working language)
    • Cunoștințe bune operare PC – MsOffice (Word, Excel, PPT)
    • Cunoștințe relevante privind legislația muncii și normele GDPR
    • Cunoașterea mediului și dinamicii pieței forței de muncă
  • Personalitate

    • Persoană proactivă, hands-on care are capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic
    • Spirit de constructor, isi va pune amprenta conform cu noile provocări din piață și planurile de viitor ale companiei
    • Persoană de echipă, atitudine pozitivă, deschisă la idei
    • Autonomie și inițiativă împreună cu disciplina de a acționa nesupervizat pentru a obține rezultate
    • Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, creativitate, inteligență analitică

Ofertă

  • Companie multinațională reputată, unul dintre liderii de piață din lume pe segmentul său

  • Top Management care înțelege rolul și importanța HR-ului ca departament strategic și Partener de Business

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie. Echipă tânără și energică, colegi cu abilități de top

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Abonament servicii medicale

  • Tichete de masă

  • Program flexibil (posibilitatea de a lucra de acasă, atunci nu este necesară prezența fizică, cf. cu politicile companiei)

  • Laptop, telefon mobil

  • Pachet salarial competitiv

  • Alte avantaje vor fi adăugate pe parcurs, pe măsură ce compania își dezvoltă echipa și își definitivează politicile de HR

  • Șansa de a construi ceva remarcabil ca HR, de la zero

O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania