Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, o agenție de advertising decisă să dezvolte campanii de comunicare curajoase și autentice și care se distinge printr-o creativitate debordantă, inovație și deschidere spre tehnologie.

Agenția livrează campanii de advertising integrate, realizează evenimente și activări (lansări de produse, evenimente CSR, etc.) bazate pe conexiune autentică și reală cu audiența, creare de conținut de calitate și care apoi este transmis pe variate canale de distribuție, design și video (că este vorba de un poster, un website, un concept de identitate vizuală, aplicații sau spoturi), campanii pentru retail, evaluări biometrice de impact, trade & shopper – o gamă largă de servicii concepute frumos și cu pasiune.

ADN-ul agenției: energie, dorința de a face lucruri care contează cu adevărat, care au impact, experiență și know-how, plus pasiune pentru calitate și inovație, putere creativă și o motivație incredibilă de a soluționa orice fel de provocare.

Conceptele îndrăznețe, capacitatea de a surprinde mereu cu perspective noi, experiența și implicarea echipei existente au adus agenției recunoaștere și rezultate. Compania fiind acum în creștere, are nevoie de noi colegi.

Descrierea Jobului

Căutăm Head of Accounts, locat în București.

Misiunea principală a postului este să asigure managementul conturilor agenției (derulează campanii cu concept creativ, dar și cu implementare in mediul digital, coordonare componente media și producție video).

  • Supervizează proiectele agenției, monitorizarea activităților în curs legate de acestea, are o viziune de ansamblu, evaluează corect volumul de lucru (project management pentru proiectele în derulare)

  • Organizează întâlniri cu clienții, și asigură informarea acestora cu privire la starea proiectelor lor

  • Alocă resurse interne pentru implementarea proiectelor

  • Organizează sesiuni de learning și training pentru echipă

  • Implementează obiectivele financiare și de business conform viziunii, monitorizează KPIs aferenți

  • Implementează obiectivele financiare și de business conform viziunii, monitorizează KPIs aferenți

  • Asigură suport pentru echipă: stârnește interesul, inspiră și motivează

Candidatul Ideal

  • Educație și Studii

    • Studii superioare
    • Experiență min. 3 ani în poziții similare în agenții
    • Experiență de conducere și coordonare (min 3. pers)
    • Experiență pe zona de creație + digital + video
    • Engleză (foarte) bine
  • Alte Cerințe

    • Growth mindset, antreprenorial approach și versatilitate (pentru că proiectele sunt integrate – concepte, vizualuri, digital, video, in-store)
    • Viziune strategică
    • Bune abilitați de Office/Internet
    • Abilități de comunicare/relaționare
    • Organizare și planificare – pentru componenta de project management
  • Personalitate

    • Fire comunicativă, cu bune abilitați inter-relaționare (pentru că așa sunt și colegii existenți)
    • Umor, fire veselă
    • Atenție la detalii

Ofertă

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Telefon mobil, abonament de voce și date, laptop

  • Program de lucru flexibil (Work from Home Luni & Vineri și Work from Office Marți, Miercuri & Joi)

  • Proiecte provocatoare, clienți mari, produse și branduri (re)cunoscute

  • Training-uri periodice, cursuri și formări

  • Bonuri de masă

  • Asigurare medicală

  • Pachet salarial competitiv

  • Scheme de incentivare, bonusuri și prime specifice activității

Aceasta nu este doar un job, ci este o șansă de creștere și dezvoltare profesională într-o companie de succes!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania