Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie fanion pe segmentul de mobilier de lux din Romania. Compania realizează piese de mobilier care arată eleganță dar și utilitate. Caracteristica principală a brandului este originalitatea, produsele sunt exclusiviste si au un design personalizat, fiind realizate de adevărați maeștri în arta lor, în colaborare cu experți în design interior.

Materialele prețioase și de calitate oferă experiența de care are nevoie un client pretențios. Colecțiile de mobilier pentru living, pentru birou și mobilierul pentru dormitor cuceresc prin atenția acordată finisajelor și detaliilor, prin forța emanată de estetica pieselor în sine, caracteristici care oferă produselor o personalitate puternică. Fiecare aranjament urmărește o îmbinare armonioasă între culori, stiluri, linii, materiale, de mare importanță fiind și iluminatul acestora.

Cu o experiență îndelungată, compania deține un întreg lanț de magazine-showroom în diverse orașe din țară, unde este recreat un ambient luxuriant, care emană o stare de bine. Clientela acestui brand este formată din oameni care apreciază bunul-gust, rafinamentul liniilor moderne de design si calitatea la superlativ. Este o adevărată încântare să lucrezi într-un astfel de mediu.

Aflată în plină expansiune, compania își deschise un nou magazin-showroom in Constanța și angajează personal pentru noua locație din Constanța și respectiv pentru locația existentă din Timișoara.

Despre post

Căutăm 1x Responsabil Logistică/Transport mobilier către clienți  (locat în Timișoara).

Rolul principal: Organizează și administrează transporturile și livrările interne către clienți.

Iată în continuare alte atribuții și responsabilități:

  • Preia comenzile de la departamentul de vânzări, prelucrează și completează datele comenzilor în propriile sisteme de evidență

  • Lansează anunțurile privind necesarul de transport pe Bursa de transport sau contactează partenerii interni. Asigură negocierea optimă a prețului de livrare

  • Completează datele expedițiilor în planificatorul de livrări comenzi. Întocmește și verifică documentația activității de transport (facturi, avize, etc.)

  • Centralizează comenzile și organizează necesarul de transport către clienți, asigurând o încărcare optimă pe mașină și cele mai eficiente grupaje/rute pentru clienții dintr-un anumit areal geografic

  • Transmite informații clienților în legătură cu transportul

  • Organizează și administrează transporturile și livrările și se asigură de executarea acestora (interne, doar România)

  • Monitorizează situația livrărilor programate, este la curent cu stadiul acestora și remediază imediat orice problemă apărută

  • Colaborează și comunică eficient cu toate departamentele implicate în proces, conform procedurilor și reglementarilor interne (Vânzări, Depozit, Administrativ)

Candidatul Ideal

  • Educație și Experiență

    • Absolvent studii medii/superioare
    • Experiență în logistică/transport/livrări interne – min. 3 ani
    • Experiență în lucru cu transportatori interni de marfă și obligatoriu pe Bursa de transporturi
  • Alte cerințe

    • Cunoștințe MsOffice (nivel de bază)
    • Limba Engleză – conversațional
    • Abilitați excelente de planificare, comunicare si negociere
    • Persoana proactivă, cu atitudine pozitivă
  • Personalitate

    • Fire sociabilă, persoană zâmbitoare, atitudine pozitivă
    • Punctualitate și atenție la detalii

Ofertă – De ce să te alături

  • Vei lucra alături de o echipă dinamică, motivată, gata mereu să ajute, oameni încântători ca și tine

  • Vei lucra într-un mediu de vis, cu piese de mobilier luxuriant, rafinament și eleganță, care reprezintă o plăcere pentru ochi și pentru simțuri

  • Vei întâlni și vei relaționa cu o clientelă selectă, pretențioasă și educată, oameni de la care ai ce să înveți

  • Vei putea acumula o experiență relevantă pentru domeniul tău, într-o firmă de top, recunoscută și apreciată în România

  • Mediu de lucru profesional, plăcut și dinamic. Distracție și cultură inspiratoare

  • Suport inițial pentru cunoașterea produselor/sistemelor companiei

  • Locație centrală, accesibilă în Timișoara

  • Cafea delicioasă!

  • Salariu atractiv

Aceasta este o șansă de a lucra făcând o activitate interesantă care nu pare muncă!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania