Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie fanion pe segmentul de mobilier de lux din Romania. Compania realizează piese de mobilier care arată eleganță dar și utilitate. Caracteristica principală a brandului este originalitatea, produsele sunt exclusiviste si au un design personalizat, fiind realizate de adevărați maeștri în arta lor, în colaborare cu experți în design interior.

Materialele prețioase și de calitate oferă experiența de care are nevoie un client pretențios. Colecțiile de mobilier pentru living, pentru birou și mobilierul pentru dormitor cuceresc prin atenția acordată finisajelor și detaliilor, prin forța emanată de estetica pieselor în sine, caracteristici care oferă produselor o personalitate puternică. Fiecare aranjament urmărește o îmbinare armonioasă între culori, stiluri, linii, materiale, de mare importanță fiind și iluminatul acestora.

Cu o experiență îndelungată, compania deține un întreg lanț de magazine-showroom în diverse orașe din țară, unde este recreat un ambient luxuriant, care emană o stare de bine. Clientela acestui brand este formată din oameni care apreciază bunul-gust, rafinamentul liniilor moderne de design si calitatea la superlativ. Este o adevărată încântare să lucrezi într-un astfel de mediu.

Aflată în plină expansiune, compania își deschise un nou magazin-showroom in Constanța și angajează personal pentru noua locație din Constanța și respectiv pentru locația existentă din București.

Despre post

Căutăm Brand Manager pentru București

Rolul principal: Elaborează și implementează strategia de branding a companiei

Iată în continuare alte atribuții și responsabilități:

  • Elaborează strategia de branding și marketing a companiei

  • Întocmește planul de marketing împreună cu Directorul General, stabilind strategia de comunicare eficientă în piață

  • Susține brandul alocat în activități specifice (promoții, oferte speciale, prezentări de produse, materiale promoționale etc.)

  • Dezvoltă şi stabilește politicile promoționale, politicile de fidelizare a clienților, contribuie la politică de prețuri

  • Asigură gestionarea optimă a bugetului de marketing pentru derularea activităților de branding necesare

  • Negociază cu furnizorii (agenții de publicitate și marketing online, producători de materiale promoționale – prețuri, termene, condiții de acordare

  • Colaborează cu forță de vânzări în vederea alinierii proiectelor de branding și a materialelor de comunicare

  • Măsoară și raportează performanța campaniilor de marketing; evaluează ROI și indicatori de performanță; monitorizează reacția consumatorilor la noile campanii

  • Monitorizează activitatea concurenței și tendințele pieței

Candidatul Ideal

  • Educație și Experiență

    • Studii superioare (marketing, economic, comunicare, management)
    • Experiență relevantă de minimum 3 ani in marketing (experiență în domeniul mobilierului, design și decorațiuni interioare ori retail reprezintă avantaj)
  • Alte cerințe

    • Cunoștințe MsOffice
    • Limba Engleză
    • Experiență de vânzare și cunoștințe de promovare a produselor
    • Abilități (desăvârșite) de comunicare și relaționare
  • Personalitate

    • Fire sociabilă, persoană zâmbitoare, atitudine pozitivă
    • Abilități de prezentare, conversație și ascultare activă
    • Încredere în forțele proprii
    • Candidatul ideal este o persoană orientată către rezultat, flexibil și creativă, capabilă să propună campanii de marketing inovatoare

Ofertă – De ce să te alături

  • Vei lucra alături de o echipă dinamică, motivată, gata mereu să ajute, oameni încântători ca și tine

  • Vei lucra într-un mediu de vis, cu piese de mobilier luxuriant, rafinament și eleganță, care reprezintă o plăcere pentru ochi și pentru simțuri

  • Vei întâlni și vei relaționa cu o clientelă selectă, pretențioasă și educată, oameni de la care ai ce să înveți

  • Vei putea acumula o experiență relevantă pentru domeniul vânzărilor directe

  • Alocarea imediată pe proiect + suport inițial

  • Mediu de lucru profesional, plăcut și dinamic. Distracție și cultură inspiratoare

  • Training și suport inițial pentru cunoașterea produselor și colecțiilor companiei

  • Locație centrală, accesibilă

  • Cafea delicioasă!

  • Pachet salarial atractiv, bonus de vânzări și mai atractiv

Aceasta este o șansă de a lucra făcând o activitate interesantă care nu pare muncă!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania