Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie fanion pe segmentul de mobilier de lux din Romania. Compania realizează piese de mobilier care arată eleganță dar și utilitate. Caracteristica principală a brandului este originalitatea, produsele sunt exclusiviste si au un design personalizat, fiind realizate de adevărați maeștri în arta lor, în colaborare cu experți în design interior.

Materialele prețioase și de calitate oferă experiența de care are nevoie un client pretențios. Colecțiile de mobilier pentru living, pentru birou și mobilierul pentru dormitor cuceresc prin atenția acordată finisajelor și detaliilor, prin forța emanată de estetica pieselor în sine, caracteristici care oferă produselor o personalitate puternică. Fiecare aranjament urmărește o îmbinare armonioasă între culori, stiluri, linii, materiale, de mare importanță fiind și iluminatul acestora.

Cu o experiență îndelungată, compania deține un întreg lanț de magazine-showroom în diverse orașe din țară, unde este recreat un ambient luxuriant, care emană o stare de bine. Clientela acestui brand este formată din oameni care apreciază bunul-gust, rafinamentul liniilor moderne de design si calitatea la superlativ. Este o adevărată încântare să lucrezi într-un astfel de mediu.

Aflată în plină expansiune, compania își deschise un nou magazin-showroom in Constanța și angajează personal pentru noua locație din Constanța și respectiv pentru locațiile existente din Timișoara și București.

Descrierea Jobului

Căutăm un Business Developer și Vânzări B2B pentru București.

Scopul principal al postului este identificarea și atragerea de noi clienți din piața B2B (dezvoltatori imobiliari, design interior, arhitecți, clădiri de birouri), cu accent în special pe București și împrejurimi. Căutam oameni care să ne ajute să ne dezvoltăm și mai puternic rețeaua deja existentă.

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

Activități de vânzare

  • Se ocupă cu identificarea și lărgirea portofoliului de clienți B2B (dezvoltatori imobiliari, constructori, firme de renovare, firme de amenajări sau designeri de interior sau arhitectură, companii de property management, orice clienți interesați de mobilier de lux)

  • Face followup pentru contactele și sales leads identificate

  • Realizează pregătirea și organizarea întâlnirilor cu clienții din regiunea sa (prezentări, corespondență, documentare despre client, calendar întâlniri)

  • Este responsabil cu prezentarea și negocierea serviciilor și contractelor cu clienții. Se deplasează fizic (în funcție de limitările impuse de Pandemie) si se întâlnește cu potențialii clienții importanți în țările de origine ale acestora

  • Realizează analize și situații privind piață de profil și competiția

 

Activități de account management

  • Realizează prospectarea pieței și derulează diverse activități de marketing

  • Menține relația cu departamentele tehnice în privința implementării corespunzătoare a proiectelor semnate cf. cu termenii negociați

  • Are responsabilități de customer management și account management pentru clienții săi

  • Se deplasează fizic (în funcție de limitările impuse de Pandemie) si se întâlnește cu clienții importanți în țările de origine ale acestora

  • Realizează rapoarte lunare interne către management privind statusul proiectelor si situatii vânzări

Candidatul Ideal

  • Educație

    • Studii superioare, ideal experiență în mobilier, amenajări interioare, lucru cu dezvoltatori imobiliari
    • Experiență în vânzări 3 ani
  • Experiență/Competențe

    • Abilități de comunicare/relaționare/vânzare
    • Office (bine): Excel, PowerPoint
    • Limba Engleză: bine
    • Carnet șofer
    • Disponibilitate pentru deplasări în imediata apropiere a Bucureștiului
  • Personalitate

    • Persoană proactivă, dinamică, hands-on care are capacitatea de a lucra într-un mediu antreprenorial
    • Atitudine pozitivă, casual, minte deschisă la idei, creativitate
    • Autonomie și inițiativa împreună cu disciplină de a acționa nesupervizat pentru a obține rezultate
    • Reziliența în procese de vânzare cu ciclu lung și de mare valoare
    • Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, determinare

Ofertă

  • Vei lucra alături de fondatorul companiei, pentru a putea deveni compania reprezentativă din domeniul mobilierului de lux

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă. Libertate și autonomie în stabilirea propriului program

  • Training inițial pe produsele/colecțiile companiei

  • Faci parte dintr-o echipă și o companie cu resurse importante

  • Mașină de serviciu, telefon și laptop

  • Salariu atractiv + sistem de comisionare/bonusare atractiv (componenta variabilă)

Companie de top, cu tradiție, clienți importanți, proiecte unice la care alții doar visează!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania