Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, un jucător major în domeniul energiei verzi, companie care dezvoltă, construiește, operează și finanțează proiecte privind energia solară la nivel mondial. Compania a construit până acum peste 130 de centrale electrice pe baza de energie solară, unele fiind printre cele mai mari din lume, contribuind la realizarea unui viitor mai frumos și mai curat, fără poluare (milioane de tone de CO2 mai puțin anual) . Soluțiile end-to-end oferite de companie (de la proiectare până la mentenanță și service) sunt asigurate de specialiști de elită și se bazează pe o infrastructură tehnică și de cunoaștere de top.

Având headquarter-ul în Germania, Compania are o puternică prezența la nivel mondial în 25 de țări din Europa, Asia, Orientul Mijlociu, și America de Nord. În România compania deține în Cluj una din fabricile care produce panouri solare pentru proiectele globale ale companiei. Află în plină expansiune, urmare a cerințelor în creștere privind energia electrică verde și a preocupării privind schimbările climatice, compania angajează noi colegi.

Descrierea Jobului

Căutăm un Asistent Manager pentru Managerul de șantiere  pentru Cluj

Scopul principal al postului este să asiste Managerul coordonator în toate activitățile operaționale.

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

  • Asigură redactarea/pregătirea de documente, rapoarte, procese verbale, note interne, corespondență și alte documente de specialitate

  • Preia, verifică și centralizează rapoartele zilnice de execuție primite din partea colegilor de departament, pe care le va redirecționa Managerului direct

  • Monitorizează cu mare atenție procesul de execuție și se asigura că execuția tuturor lucrărilor se desfășoară conform planului de construcție, conform termenelor stabilite pentru diferite stadii ale proiectului

  • Participă la ședințele departamentului și asigura redactarea proceselor verbale ale subiectelor discutate din cadrul acestora, procese verbale care urmează să fie direcționate către părțile participante

  • Asigură elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management

Candidatul Ideal

  • Educație și Experiență

    • Studii superioare tehnice
    • Cunoștințe solide de operare MS Office
    • Cunoștințe de MS Project și Autocad (reprezintă un avantaj)
    • Experiență min. 3 ani
  • Alte competențe

    • Cunoștințe avansate de limba Engleză
    • Permis de conducere cat. B (avantaj)
    • Capacitate ridicată de analiză și sinteză
    • Capacitate organizatorică, de coordonare, prioritizarea sarcinilor, strategie și planificare
    • Capabil de performanță și rezultate în condiții de stres și cu respectarea termenelor limită
    • Abilități de comunicare/relaționare și ascultare activă
  • Personalitate

    • Persoană proactivă, dinamică, hands-on care are capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic
    • Atitudine pozitivă, casual, minte deschisă la idei, creativitate
    • Autonomie și inițiativa împreună cu disciplină de a acționa nesupervizat pentru a obține rezultate

Ofertă

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Faci parte dintr-o echipă și o companie cu resurse importante

  • Mașină de serviciu pt. diverse deplasări, telefon și laptop

  • Salariu atractiv, contract de muncă pe durată nedeterminată

Companie de top, cu tradiție, clienți importanți, proiecte unice la care alții doar visează!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania