Despre Client
Academia de HR recrutează pentru Clientul său, importantă companie ce acționează pe piața serviciilor de BPO. Cu o istorie de succes de aproape 15 ani, compania livrează o gamă largă de servicii precum: Call Center, Contact Center, Soluții SAAS, Back Office și Virtual PBX realizând peste 10 milioane de interacțiuni pe an.
Este o companie cu un spirit tânăr și antreprenorial, ambițioasă, dinamică, vie, veselă și energică.
Dispunând de o echipă de profesioniști de top (ce acoperă 8 limbi internaționale), compania s-a remarcat de-a lungul timpului ca un furnizor de excelență, deservind numeroși clienți din variate industrii (banking, auto, utilități, pharma, retail, media).
Aflată în plina expansiune, compania recrutează personal pentru a răspunde nevoilor de creștere.


Descrierea Jobului
Căutam un BPO Operations Project Manager pentru București.
Misiunea principală a postului este coordonarea activităților si a proiectelor inbound/outbound de contact center pentru echipa alocată (25 pers). Este un rol de coordonare care necesită abilități de leadership dar și operațional). Rolul de PM este unul plin de provocări si adresat unui profesionist ambițios/ambițioasa, pasionat de industria BPO, dispus sa caute si sa creeze un context de servicii de înalta calitate oferite clienților noștri, sa construiască relații cu oamenii, sa demonstreze empatie, in căutare de dezvoltare continua atât pentru el/ea, cat si pentru membrii echipei, împărtășind totodată valorile companiei.
Câteva responsabilități principale:
Candidatul Ideal


Ofertă
O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață!
Vreau să aplic