Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, importantă companie ce acționează pe piața serviciilor de BPO. Cu o istorie de succes de aproape 15 ani, compania livrează o gamă largă de servicii precum: Call Center, Contact Center, Soluții SAAS, Back Office și Virtual PBX realizând peste 10 milioane de interacțiuni pe an.

Este o companie cu un spirit tânăr și antreprenorial, ambițioasă, dinamică, vie, veselă și energică.

Dispunând de o echipă de profesioniști de top (ce acoperă 8 limbi internaționale), compania s-a remarcat de-a lungul timpului ca un furnizor de excelență, deservind numeroși clienți din variate industrii (banking, auto, utilități, pharma, retail, media).

Aflată în plina expansiune, compania recrutează personal pentru a răspunde nevoilor de creștere.

Descrierea Jobului

Căutam un BPO Operations Project Manager pentru București.

Misiunea principală a postului este coordonarea activităților si a proiectelor inbound/outbound de contact center pentru echipa alocată (25 pers). Este un rol de coordonare care necesită abilități de leadership dar și operațional). Rolul de PM este unul plin de provocări si adresat unui profesionist ambițios/ambițioasa, pasionat de industria BPO, dispus sa caute si sa creeze un context de servicii de înalta calitate oferite clienților noștri, sa construiască relații cu oamenii, sa demonstreze empatie, in căutare de dezvoltare continua atât pentru el/ea, cat si pentru membrii echipei, împărtășind totodată valorile companiei.

Câteva responsabilități principale:

  • Organizarea si coordonarea directa a TL si, prin intermediul acestora, a întregii echipe de proiect pentru obținerea indicatorilor calitativi si cantitativi interni/externi

  • Verificarea nivelului de cunoștințe ale team leader-ilor si al echipelor aferente astfel încât sa fie in concordanta cu cerințele clientului

  • Verificarea nivelului de calitate proiect si per agent (daca e cazul) si verificarea îndeplinirii targetelor de evaluări calitative/mystery/teste/alte metode folosite pentru echipele din subordine

  • Identificarea si previzionarea situațiilor excepționale in cadrul proiectelor de contact center si a modalităților de tratare a acestora

  • Participare la procesul de selecție si recrutare pentru echipele alocate

  • Menținerea unei relații profesionale cu clienții companiei si identificarea de noi oportunități pentru fiecare client

  • Elaborarea procedurilor si instrucțiunilor de lucru si implementarea acestora; ulterior asigurarea respectării acestora in cadrul proiectelor din subordine

  • Evaluarea rezultatelor la nivel de proiect (evaluarea lunara in ceea ce privește performanta echipei

  • Verificarea si implementarea criteriilor negociate cu clientul/clienții conform contract de prestări servicii

  • Implementarea de servicii noi

  • Optimizarea fluxurilor de apeluri in proiectele alocate

  • Monitorizarea fluxurilor apelurilor de INB si OUT, a timpilor de așteptare si răspuns

  • Realizarea de diverse rapoarte si analize si propunerea de soluții pentru identificarea aspectelor de îmbunătățit la nivel de proiect si/sau echipa

  • Revizuirea procedurilor și instrucțiunilor specifice de lucru, alinierea la obiectivele strategice ale companiei

Candidatul Ideal

  • Studii și Experiență

    • Studii superioare
    • 5-6 ani experiență în BPO (preferabil atât call cât și non-call (chat, email, social media) din care 2-3 în poziții similare
  • Alte cerințe

    • Cunoștințe bune operare PC – MsOffice (Word, Excel, PPT)
    • Cunoștințe de limba Engleză (avansat)
    • Disponibilitate pentru deplasări scurte în afara Bucureștiului (f. rar)
    • Gândire structurata si se adaptează cu ușurință la utilizarea diverselor aplicații si la upgrade-uri de ordin tehnic, implicare in proiecte cu gestionarea a mai mult de trei clienți – diversitate in gestionarea proiectelor: tip INB, OUT, back office, etc)
  • Personalitate

    • Persoană proactivă, hands-on care are capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic
    • Jucător de echipă, atitudine pozitivă, deschis la idei
    • Autonomie și inițiativă împreună cu disciplina de a acționa nesupervizat pentru a obține rezultate
    • Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, creativitate, inteligență analitică

Ofertă

  • Companie reputată, unul dintre liderii de piață din România pe segmentul său. Proiecte relevante, de portofoliu

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie. Echipă tânără și energică, colegi cu abilități de top

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Locație accesibilă (metrou 3 min), bine conectată la mijloace de transport

  • Decontare metrou/transport public sau benzină

  • Abonament servicii medicale. Abonament Bookster

  • Program flexibil, vineri zi scurtă, posibilitatea de a munci de acasă 3 zile/lună

  • Laptop, tel mobil abonament voce și date

  • Sistem de bonusare a performanțelor conectat la rezultate și tichete de vacanță

  • Pachet salarial competitiv

O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania