Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, un important jucător in domeniul instalațiilor (distribuție și comercializare instalații electrice, instalații de climatizare și ventilație, de încălzire și sanitare) din România. Cu o istorie de peste 20 ani, compania comercializează o gamă mare de produse precum: scule si accesorii (pompe de vid, aparate de sudura, manometre), uleiuri frigorifice, agenți frigorifici, echipamente de refrigerare (compresoare, unități de condensare, centrale, vaporizatoare si chillere), țevi, fitting-uri si materiale de montaj și elemente de automatizare (valve electronice, controlere, regulatoare, termostate, etc).

Compania dispune de personal de specialitate cu o solida pregătire profesionala, experimentat si motivat de realizările obținute și de perspectivele existente. Suntem un colectiv tânăr, generator de idei constructive, aflat în permanentă interacțiune si urmărind satisfacerea in totalitate a cerințelor clienților prin lucrările si serviciile de calitate prestate in folosul acestora. Acest lucru este posibil gratie calificării, ambiției și orientării către nou a colectivului nostru de specialiști.

Descrierea Jobului

Căutăm 1 Contabil pentru biroul din București.

Scopul principal al postului este să contribuie la activitățile curente din departamentul de Contabilitate.

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

  • Emiterea facturilor de vânzare

  • Înregistrarea facturilor de cumpărare

  • Înregistrarea altor cheltuieli după caz și efectuarea reconcilierilor

  • Contabilitate stoc

  • Asistență la pregătirea rapoartelor financiare, cum ar fi situațiile financiare și declarațiile privind impozitul pe profit și TVA.

  • Alte servicii operaționale legate de contabilitate

Candidatul Ideal

  • Educație și Experiență

    • Studii superioare economice finalizate
    • 3-5 ani experiență în contabilitate
    • Experiență de lucru cu software de contabilitate
  • Alte cerințe

    • Cunoaștere bună a contabilității contabile și a reconcilierii conturilor
    • Abilități puternice de analiză, comunicare și informatică
    • Cunoștințe bune despre lucrul în Excel
    • Cunoștințe soft de contabilitate (Saga, Ciel, Scala) – avantaj
    • Engleză vorbită și scrisă (bine)
  • Personalitate

    • aptitudini de planificare, organizare
    • capacitate de a evalua și a lua decizii, rapid și eficient
    • inițiativă, spirit practic, determinare
    • flexibilitate și abilități de comunicare

Ofertă

  • Companie de top în România pe domeniul său

  • Dotări de lucru proprii activității (calculator/laptop, software licențiat, etc)

  • Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Contract de muncă pe perioadă nedeterminată

  • Bonuri de masă

  • Pachet salarial competitiv

  • Program de lucru flexibil (în funcție și de proiectele aflate in derulare)

Aceasta nu este doar un job, ci este o șansă de a crește profesional într-o companie de top

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania