Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, un brand de renume pe segmentul produselor de ciocolată și unul dintre marii producători la nivel mondial. Ingredientele de calitate, mereu proaspete și pasiunea pentru ciocolată reprezintă cheia succesului unei companii cu o istorie impresionantă. Misiunea companiei, cum altfel, este să creeze momente de fericire pentru toată lumea! Având o vastă rețea de magazine în toată lumea, compania se află în plină expansiune, deschizând noi și noi locații.

Descrierea Jobului

Căutăm un Coordonator Magazine pentru București.

Misiunea principală: asigură managementul/coordonarea unui număr de trei magazine din București.

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

  • Coordonează in mod eficient activitatea operațională şi de vânzări (oamenii si procesele) din magazinele alocate (ciocolaterii şi cafenele)

  • Sprijină și consiliază responsabilii de magazine in vederea atingerii obiectivelor de vânzare

  • Realizează controlul imaginii magazinelor. Urmărește activitatea magazinelor, asigurându-se de respectarea procedurilor interne

  • Se ocupă de motivarea și stimularea angajaților din magazinele alocate

  • Acționează continuu pentru creșterea vânzărilor din magazine prin dezvoltarea de relații profesionale de încredere cu clienții, orientate către satisfacerea optima a nevoilor si fidelizarea acestora

  • Coordonează implementarea politicilor comerciale ale companiei in cadrul magazinelor alocate

  • Pregătește și livrează traininguri interne pentru angajații din rețeaua proprie si uneori din magazinele francizate (cunoaștere brand, proceduri, abordare clienți)

  • Formulează propuneri de optimizare a activități comerciale și de marketing in cadrul magazinelor alocate (oferte sezoniere, campanii promoționale, merchandising etc.)

  • Face propuneri de optimizare a activității operaționale pe baza a ceea ce observa in activitatea zilnică, in interacțiunea cu angajații din magazine și clienții, si in desfășurarea celorlalte activități din cadrul magazinelor

  • Coordonează activitățile de amenajare a magazinelor conform sezonului, realizând achizițiile accesoriilor necesare

  • Monitorizează situația stocurilor şi a vânzărilor şi se asigură că magazinele sunt aprovizionate eficient în vederea menținerii stocurilor optime

Candidatul Ideal

  • Experiență

    • Experiență de lucru in vânzare retail (preferabil vânzare a produselor alimentare) – minim 3 ani
    • Experiență de conducere a unei echipe de minim 10 oameni – minim 2 ani
    • Experiență de coordonare a activității operaționale și de vânzare din mai multe puncte de lucru – minim 2 ani (avantaj)
  • Competențe

    • Competențe generale:
      • Lucrul in echipa Comunicare
      • Orientare către client (extern & intern)
      • Orientare către dezvoltare
    • Competente manageriale:
      • Planificare si organizare
      • Conducerea echipei
      • Luarea deciziilor
      • Orientare către rezultate
    • Competențe tehnice:
      • Cunoștințe de limba engleză (vorbit – minim nivel B1; de dorit B2)
      • Cunoștințe operare PC: MS Office – Excel, Word, PowerPoint (nivel mediu)
  • Personalitate

    • Dinamism, comunicare, entuziasm, adaptabilitate
    • Spirit analitic, gândire logică
    • Asumarea responsabilității, inițiativă și proactivitate
    • Spirit de echipă
    • Diplomație

Ofertă

  • Companie de renume mondial, un brand respectat și iubit pentru care este o plăcere să lucrezi

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă (atmosferă de familie)

  • Ai niște colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști

  • Te miști în spații unde alții își doresc să ajungă și care vibrează de energie

  • Primești o mașină de companie pe care o poți folosi inclusiv pentru uz privat

  • Telefon, abonament date și voce, laptop

  • Asigurare medicală

  • Discount important la achiziția produselor companiei

  • Suport in perioada de integrare/cunoaștere produse companie

  • Tichete de masă

  • Pachet salarial competitiv și scheme de bonusare

Aceasta nu este doar un job, ci este o șansă de a crește profesional și de a contribui semnificativ la progresul companiei! În plus, ești tratat ca o persoană și nu ca o resursă: ai independență și autonomie, o abordare individualizată bazată pe respect și pe nevoile tale într-o companie minunată!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania