Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, unitate protejată cu activități în domenii multiple ((1) servicii de arhivare fizică și electronică a documentelor, (2) furnizor certificat de formare și calificare profesională, (3) consultanță și servicii pentru siguranța clădirilor (anti-efracție, anti-incendiu)). Compania are o istorie importantă și o prezență îndelungată în piață, ceea ce confirmă calitatea serviciilor oferite. Pe partea de arhivare, compania poate procesa volume mari de documente la cele mai înalte standarde, având în dotare tehnologii inovative de scanare fără contact fizic și softuri avansate de managementul documentelor. Pe partea de formare, compania ajută mii de persoane să se formeze în diverse meserii, oferind cursuri de inițiere sau de calificare, evaluări de competente, formare continuă. Pe partea de siguranță, compania asistă clienți importanți și este recunoscută.

Prin activitatea sa, compania a demonstrat ca pune accent pe oameni, înțelegând că oamenii sunt cea mai importantă resursă pentru succes. Formată dintr-un colectiv de profesioniști și oameni inimoși care pun suflet în ceea ce fac, compania se află în plină expansiune, angajând noi colegi.

Descrierea Jobului

Căutăm un 5 x Reprezentant Vânzări / Account Manager pentru București.

Misiunea principală: contactare clienți și managementul conturilor proprii. Reprezentanții își pot alege una sau mai multe linii de business dintre cele acoperite de companie (pe măsură ce se deprind cu serviciile și produsele aferente fiecăreia).

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

  • Inițiază contactarea telefonică a clienților și potențialilor clienți, utilizând o bază de date calificată (nu este necesară deplasarea pe teren)

  • Prezintă produsele și serviciile companiei clienților interesați

  • Prezintă avantajele achiziționării de produse și servicii de la o unitate protejată (este mai convenabil pentru clienți)

  • Transmite pe email cataloagele de produse și servicii ale companiei

  • Gestionează relațiilor cu clienții actuali din portofoliu propriu, preluând și procesând comenzile acestora

  • Menține corespondența pe email cu clienții companiei (după caz – întrebări, clarificări, contracte)

  • Identifică noi canale B2B, direcții creative și originale

  • Vizitează/Se întâlnește direct cu clienții importanți (Key Accounts, care comandă de sume mari) – conform unul calendar relaxat, și în funcție de restricțiile în vigoare (datorate Pandemiei)

  • Realizează periodic rapoarte de activitate către managementul companiei

Candidatul Ideal

  • Experiență

    • Studii superioare finalizate
    • Nu este necesară experiență de lucru. Experiență de lucru min. 1 an reprezintă avantaj
    • Nu este necesară experiență în vânzări. Experiență în: vânzări, contactare telefonica, call-centers, relație cu clienți, marketing – reprezintă avantaj
  • Competențe

    • Cunoștințe de bază utilizare calculator
    • Carnet șofer: avantaj (poate ajuta la dezvoltarea carierei, nu este necesar însă pentru activitatea de bază)
    • Limba Engleză: avantaj
    • Disponibilitate deplasare pe teren – limitată, aprx. 15% pe lună, pentru clienții importanți (Key Accounts)
  • Personalitate

    • Fire sociabilă, persoană zâmbitoare, atitudine pozitivă
    • Abilități de prezentare, conversație și ascultare activă (fiecare client are propriile nevoi. Dacă ai răbdare să asculți, vei afla tot ce ai nevoie pentru a finaliza vânzarea și povești de viață incredibile)
    • Încredere în forțele proprii
    • Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie (mereu) amabil, zâmbitor, suportiv și să transmită o energie pozitivă și revigorantă (da, se simte prin telefon)

Ofertă

  • Vei lucra alături de o echipă dinamică, motivată, gata mereu să ajute, oameni încântători ca și tine

  • Vei lucra într-un mediu civilizat, clădire de business de top

  • Vei întâlni și vei relaționa cu o clientelă selectă, pretențioasă și educată, oameni de la care ai ce să înveți

  • Vei putea acumula o experiență relevantă pentru domeniul vânzărilor directe

  • Alocarea imediată pe proiect + suport inițial. Training și suport inițial pentru cunoașterea produselor și colecțiilor companiei

  • Mediu de lucru profesional, plăcut și dinamic. Distracție și cultură inspiratoare

  • Locație centrală, accesibilă (1 minut pana la metrou, transport în comun)

  • Cafea delicioasă!

  • Pachet salarial atractiv

  • Comision din vânzări care poate dubla salariul

  • Laptop și telefon

  • Acces la mașina de serviciu a companiei, pentru eventualele deplasări în oraș, la clienți. Decontare carburant – dacă se utilizează mașina personală în scopuri de serviciu

  • Perspective de creștere profesionala, șansa de a face o carieră în vânzări

Aceasta nu este doar un job, ci este o șansă de a crește profesional și de a contribui semnificativ la progresul companiei! În plus, ești tratat ca o persoană și nu ca o resursă: ai independență și autonomie, o abordare individualizată bazată pe respect și pe nevoile tale într-o companie minunată!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania