Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, important distribuitor de consumabile medicale pentru România și Republica Moldova.

Compania oferă o gamă impresionantă de produse într-o perioadă în care este nevoie de acestea mai mult ca oricând: mănuși de unică folosință, măști și echipamente de protecție, dezinfectanți, seringi, truse sanitare, teste rapide, consumabile de laborator și medicale, produse de igienă și nu în ultimul rând, echipamente medicale de la mărci de top. Cu o foarte bună acoperire națională compania dispune de o echipă de profesioniști în toată țara, pentru a fi cât mai aproape de clienții săi.

Aflată în plină creștere și cu un portofoliu substanțial de mii de clienți deja, compania își propune să treacă la un nou nivel, căutând Reprezentanți Vânzări. Perioada actuală, în plină Pandemie au crescut substanțial cererea în piață astfel încât este nevoie de creșterea echipei (produsele sunt căutate și se vând ușor).

Iată în continuare cele mai importante responsabilități:

Descrierea Jobului

Căutăm Reprezentanți Vânzări Consumabile Medicale pentru București, Ploiești, Brăila, Galați.

Misiunea principală: Dezvoltarea relațiilor comerciale curente ale firmei și expansiunea pe noi canale, contactare clienți, creșterea vânzărilor. Responsabilitățile se împart pe două mari direcții: (1) creșterea vânzărilor și dezvoltarea de parteneriate  cu clienții existenți (2) identificarea de noi clienți B2B.

  • Contactează telefonic, pe email și alte canale de comunicare clienții interesați, oferă informațiile de interes, corespondează cu aceștia

  • Elaborează ofertele personalizate de produse și asigură prezentarea lor către clienții potențiali. Prezintă argumentele și beneficiile colaborării cu compania

  • Vizitează/Se întâlnește direct cu clienții importanți (în funcție de restricțiile la moment impuse de Pandemie)

  • Face follow-up pentru contactele și sales leads identificate

  • Gestionează portofoliul actual de clienți. Menține corespondența pe email cu clienții companiei (după caz – întrebări, clarificări, contracte)

  • Asigură creșterea vânzărilor pe canalele existente (listare de produse noi, actualizare stocuri/comenzi, suport marketing, suport campanii și promoții)

  • Monitorizează și centralizează informații despre piața de profil în general și despre concurență

  • Se asigură de atingerea obiectivelor de vânzări alocate

  • Identifică și dezvoltă noi parteneriate. Lucrează pentru extinderea parteneriatelor existente și asigură suport pentru creșterea vânzărilor.  Identifica noi oportunități și sinergii de colaborare cu partenerii din alte industrii tangențiale

  • Realizează rapoarte lunare/periodice pentru managementul firmei

Candidatul Ideal

  • Educație

    • Studii superioare (preferabil)
    • Experiență în vânzări minim 2 ani. Experiența în companii cu produse similare reprezintă avantaj important
  • Cerințe:

    • Competențe de lucru în Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook
    • Engleză (mediu)
    • Capacitate/disponibilitate de a lucra în echipă
    • Abilitați de comunicare/relaționare cu clienții (dacă ai răbdare să asculți, vei afla tot ce ai nevoie pentru a finaliza vânzarea)
    • Carnet șofer
    • Disponibilitate de deplasare în teritoriu pentru clienții și partenerii importanți (deplasări rezonabile)
  • Personalitate

    • Aptitudini de planificare, organizare
    • Inițiativă, spirit practic, determinare
    • Atitudine pozitivă, entuziasm și optimism
    • Responsabilitate și integritate

Ofertă

  • Un mediu de lucru plăcut și performant, într-o companie cu un portofoliu important de clienți existenți, referințe excelente pentru proiecte viitoare (nu se pleacă de la zero)

  • Un brand puternic și recunoscut în piață care nu mai are nevoie de prezentare

  • Autonomie și libertate de acțiune pe zonele alocate

  • Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști

  • Contract de muncă pe durată nedeterminată

  • Salarial competitiv

  • Telefon mobil, abonament de voce și date

  • Mașină pentru deplasări în interes de serviciu

  • Bonusuri de performanță/vânzări (parte variabilă)

  • Program de lucru flexibil (în funcție și de proiectele aflate in derulare)

Aceasta nu este doar un job, ci este o șansă de a crește profesional lucrând la proiecte inovative și de anvergură la care alții doar visează!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania