Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie de servici și consultanță industrială, cu o prezență în piața de peste 25 de ani. Compania importă, distribuie și comercializează o gamă largă de produse și echipamente industriale pentru mase plastice, provenind de la unii dintre cei mai cunoscuți și importanți producători mondiali. Printre echipamentele comercializate de companie se numără mașini și echipamente pentru:

  • turnare prin injecție pentru prelucrarea materialelor plastice
  • extrudare, suflare și sudare (prelucrare a maselor plastice pentru producerea de folii suflate)
  • tocare, reciclare si regranulare (mori de măcinare pentru industria de materiale plastice)
  • echipamente auxiliare și soluții inginerești sisteme periferice respectiv sisteme de răcire și control a temperaturii de proces

Compania este un pionier pe segmentul său, deoarece promovează mereu cele mai noi și inovative tehnologii. Acoperind piața din România și Bulgaria, Clientul nostru oferă servicii suplimentare de consultanță pre și post-vânzare precum și servicii tehnice care cuprind furnizare de piese de schimb originale, mentenanță, întreținere, relocare, modernizare sau orice alt tip de activitate post-vânzare necesară unei bune funcționări a echipamentelor furnizate.

Seriozitatea, grija față de clienți și față de angajați, sunt valorile care au guvernat compania de la începuturile sale până în prezent. O echipă inimoasă de profesioniști caută acum un nou coleg.

Descrierea Jobului

Căutăm Contabil Senior pentru București.

Scopul principal al postului: Coordonează, controlează și organizează activitatea departamentului de contabilitate.

  • Coordonează, controlează și organizează activitatea departamentului de contabilitate

  • Îndeplinește atribuțiile stabilite prin lege ce revin departamentului de contabilitate

  • Gestionează relațiile societății atât cu auditorii financiari ai societății, cât și cu autoritățile fiscale din România

  • Se asigura și răspunde de menținerea în condiții de legalitate a contabilității societății, de înregistrarea în sistemele informatice de gestiune contabila a operațiunilor, organizează și asigura circulația tuturor documentelor departamentului

  • Coordonează funcțional procesele desfășurate în cadrul diviziilor operaționale care generează documentele necesare evidențelor contabile și fiscale ale societății

  • Coordonează operațiunile de încasări și plăti

  • Se asigura de îndeplinirea obligațiilor financiare față de bugetul statului și terți

  • Se asigura de îndeplinirea obligațiilor de declarare și de raportare fiscală ale societății

  • Se asigura de transmiterea și înregistrarea informațiilor contabile necesare consolidării la nivel de grup

  • Întocmește și semnează bilanțul, întocmește și semnează bilanțul consolidat, întocmește diverse situații financiare

  • Întocmește rapoarte solicitate de managementul societății

  • Utilizează și păstrează în condiții de legalitate documentele economico-financiare pe care le deține

  • Cunoaște, aplică și răspunde de aplicarea legislației financiar contabile

  • Se informează permanent privind legislația financiar contabila și transmite informațiile necesare echipei care îi raportează, dar și managementului societății

  • Acordă consultanță pe probleme specifice (legislație financiar contabila, fiscalitate, etc) managementului societății

  • Se asigura de îndeplinirea procesul de recrutare noi angajați precum și gestionarea resurse umane privind, calcul salariilor (pontaj) și plata ascetelor precum și evidențierea concediilor de odihnă și informare individuală

  • Se asigura de îndeplinirea obligărilor de declarare și raportare fiscală pentru Director Executiv

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență

    • Studii superioare în domeniul economic cu specialitatea contabilitate absolvite
    • Experiență în poziții similare : preferabil min. 3-5 ani, preferabil într-o compania cu specific import-export și vânzare de echipamente și servici
    • Avantaj calificări CECCAR sau alte calificări în domeniul finanțelor și contabilității
  • Alte cerințe

    • Limba Engleză (scris, citit. Vorbit avansat pentru comunicare cu parteneri străini)
    • Bună cunoaștere legislația, normativele și standardele specifice în vigoare
    • Bună cunoaștere a legislației fiscale naționale
    • Bună cunoaștere a utilizări MS Office (Word/Excel/PowerPoint) și software de contabilitate și unui software de tip CRM/ERP
    • Bună cunoaștere a utilizării portalurilor pentru declarații și plata impozite și contribuții
    • Abilități de coordonare eventuale persoane din subordine
  • Personalitate

    • persoană organizată, meticuloasă, pro-activă, corectă și punctuală, cu atitudine pozitivă
    • bune abilitați de comunicare
    • implicare, autonomie și independență
    • team-player, lucru în echipă.

Ofertă

  • Companie de top pe domeniul său, prestigiu

  • Dotări de lucru proprii activității (calculator/laptop, software licențiat, etc)

  • Locație accesibila, bine conectată la mijloace de transport, inclusiv metrou

  • Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru de invidiat

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Formare și dezvoltare personală/profesională, training-uri și cursuri de top achiziționate de firmă

  • Telefon mobil, abonament de voce și date, laptop

  • Tichete de masă

  • Asigurare medicală

  • Prime fixe:  de vară – Iunie (200 Euro) și de iarnă – Decembrie (200 Euro)

  • Salariu competitiv

O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață, proiecte de portofoliu!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania