Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, o rețea bine stabilită de cazinouri și case de pariuri din România. Compania are o lungă și o  puternică prezență în toată țara. Cea mai înaltă calitate a serviciilor și satisfacția clienților sunt garantate de un personal de peste 200 de oameni dedicați profesiei lor.

Astăzi, clientul nostru se îndreaptă către online, deoarece industria iGaming este una dintre industriile cu cea mai rapidă creștere la nivel global și se așteaptă să atingă noi vârfuri în viitorul apropiat. Ritmul rapid al progreselor tehnologice, digitalizarea și telefoanele mobile contribuie la succesul acestui sector. În ceea ce privește dimensiunea pieței și generarea de venituri, iGaming este la egalitate cu industria cinematografică și muzicală, dacă nu mai bine.

Noua generație de pariori și jucători experimentați în online își dorește o platformă ușor de utilizat și convenabilă, pentru a putea să se bucure de jocuri oriunde și oricând. Prin urmare, din 2021, compania dezvoltă o platformă online care include jocuri de cazinou și cazinou live și astfel caută să angajeze noi talente.

Job Description

Căutăm 5 x Customer Support Representative pentru a asigura asistența online/telefonic a clienților companiei.

Candidatul ideal va avea experiență dovedită de lucru într-o poziție de asistență pentru clienți (min. 6 luni) și va demonstra abilități excelente de comunicare.

  • Reprezintă interfața dintre Companie și Client

  • Vorbește/comunică cu clienții prin telefon, e-mail, chat online sau rețele sociale pentru a le rezolva întrebările sau preocupările

  • Identifică problemele semnalate de client punându-i acestuia întrebări sistematice și specifice pentru o corectă diagnosticare a problemei

  • Este la curent cu toate actualizările din platformă pentru a oferi acurat clienților suportul și informațiile solicitate

  • Încearcă cu calm să rezolve orice problemă

  • Completează și actualizează permanent baza de date a departamentului cu problemele semnalate de către clienți și soluțiile propuse

  • Transmite apelurile problematice către supervizor atunci când este necesar și adecvat

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență:

    • Studii medii sau superioare
    • Experiență dovedită ca specialist în asistență clienți, de preferință într-un mediu similar (gaming industry). Experiența anterioară în industria jocurilor de noroc (online) reprezintă un avantaj
  • Alte cerințe:

    • Nu este necesară cunoașterea unei limbi străine (clienții români)
    • Aptitudini relevante pentru lucrul cu calculatorul: Pachetul Office, internet, email etc.
    • Program de lucru în două schimburi, prin rotație: 08.00 – 17.00 respectiv 17.00 – 02.00 (se asigură decontare transport, bani taxi)
  • Personalitate

    • Entuziasm și Abilități foarte bune de comunicare
    • Curiozitate de a învăța lucruri noi
    • Adaptabilitate si flexibilitate
    • Atitudine prietenoasă față de clienți
    • Aptitudini de muncă în echipă
    • Seriozitate, consecvență și autonomie

Ofertă

  • Vei lucra pentru o companie de renume, unul dintre cei mai buni jucători din segmentul său

  • Colegi deschiși și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie. Echipa tânără si energică, colegi cu abilitați de top

  • Laptop, telefon mobil

  • Locație în Bucuresti aproape de stația de metrou

  • Mediu de lucru flexibil în cadrul unei echipe dinamice

  • Evenimente de echipă (building-uri de echipă, hangouturi de echipă etc.)

  • Activități de învățare și îmbunătățire continua

  • Organizație puternică, în creștere

  • Decontare transport, bani taxi

  • Salariu foarte competitiv

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania