Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, lider de piață în Europa pentru servicii de mobilitate pentru flotele de camioane, având o istorie impresionantă de peste 85 de ani de activitate.

Compania furnizează servicii complete transportatorilor de mărfuri și persoane: card combustibil, service, ferry, taxe de drum, recuperare TVA , recuperare accize combustibil (pregătire și completare documente pentru autoritățile fiscale din Europa).

Preocuparea pentru calitate, pentru sustenabilitate și pentru mediu reprezintă filosofia companiei care își propune să fie și în continuare lider al schimbării către lumea de mâine. Peste 130.000 de clienți din toată Europa au încredere și folosesc în fiecare zi serviciile companiei, care, fiind în creștere, recrutează pentru echipa sa din România.

Descrierea Jobului

Căutăm Specialist Rambursare Accize pentru București.

Scopul principal al postului: Procesează documentele și informațiile primite de la clienți în vederea depunerii cererilor pentru rambursarea accizelor pentru combustibil din Europa (FR, ES, IT, BE, HU, SLO, altele)

  • Contactează clienții din portofoliul său pentru obținerea documentelor și informațiilor necesare rambursării accizei

  • Urmărește să obțină de la toți clienții contactați documentele solicitate

  • Procesează documentele și informațiile primite de la clienți, pregătește și trimite către autoritățile fiscale cererile de rambursare a accizei

  • Trimite către clienți, periodic, în funcție de termenele impuse de autoritățile fiscale ale fiecărei țări de unde se recuperează acciza, informațiile pentru obținerea documentelor necesare rambursării accizei

  • Comunică cu autoritățile fiscale pentru a finaliza procesul de rambursare a accizei pentru fiecare cerere de rambursare transmisa către acestea. Procesul se finalizează odată cu încasarea banilor de la autorități și returnarea acestora către clienți

  • Verifică periodic pe site-urile autorităților fiscale modificările de legislație care afectează rambursarea accizei

  • Participă cu idei/feedback la dezvoltarea aplicațiilor specifice, utilizate în companie

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență

    • Studii superioare (preferabil domeniu Economic, Tehnic, Auto, Juridic)
    • 1-2 ani experiență (avantaj)
  • Alte cerințe

    • Bune abilitați de operare calculator: Word, Excel, Outlook, navigare Internet pentru identificare de informații relevante in domeniul de activitate
    • Cunoștințe la nivel mediu de limba Engleză și una dintre următoarele limbi străine: Italiană, Franceză, Spaniolă, Germană, Maghiară
  • Personalitate

    • Bune abilitați de organizare și atenție la detaliu
    • Bune abilitați de comunicare
    • Orientare spre rezultate
    • Bune abilitați de înțelegere, procesare logică a informațiilor si de utilizare a noilor informații în situații similare

Ofertă

  • Companie de top, lider pe domeniul său, prestigiu

  • Dotări de lucru proprii activității (calculator/laptop, software licențiat, etc)

  • Locație de top, foarte accesibilă, bine conectată la mijloace de transport, inclusiv metrou

  • Program de lucru hibrid

  • Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru de invidiat

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Asigurare suport pentru deprinderea și perfecționarea în această activitate, formare și dezvoltare personală/profesională

  • Telefon mobil, abonament de voce și date, laptop

  • Tichete de masă

  • Abonament medical, clinică privată

  • Salariu competitiv

  • Bonus adăugat în funcție de performanță

O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață, proiecte de portofoliu!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania