Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, una dintre cele mai cunoscute companii din Europa ce fabrică structuri metalice pentru glisarea ușilor, cu o activitate de peste două decenii. Având peste 30 de agenții de reprezentanță in toata lumea si peste 2000 de distribuitori, compania este lider pe segmentul său, furnizând o gamă variată de produse de calitatea superioară.

Prin inovațiile tehnice realizate (compania deține numeroase brevete), Clientul nostru a contribuit și contribuie la evoluția conceptului de ușă glisantă, o ușă modernă ce vine cu multiple avantaje, comparativ cu ușa clasică batantă (spațiu suplimentar, deschidere maximă, varietate mai mare de materiale și design, luminozitate).

Investiția constantă în cercetare se reflectă nu doar în produse unice, ci și în aprecierile primite la numeroase evenimente de profil respectiv în certificate de recunoaștere și calitate: sisteme pentru uși glisante, tocuri, mânere, feronerie, uși glisante din sticla, laminate & furniture, diverse accesorii.

Aflată în plină expansiune, filiala din România angajează noi colegi.

Descrierea Jobului

Căutăm Specialist Ofertare (București).

Scopul principal al postului: Întocmire oferte comerciale pentru clienții companiei.

  • Primește datele inițiale și de contact ale clienților de la Reprezentantul Comercial de Vânzări

  • Solicită și obține informațiile/documentațiile necesare pentru întocmirea ofertelor

  • Elaborează și transmite ofertele tehnico-economice pentru clienții companiei

  • Transmite documentațiile către clienți (manuale, certificate, fișe tehnice, pliante de prezentare)

  • Menține o evidență centralizată a ofertele tehnico-economice în derulare. Gestionează relația cu clienții existenți: preluare comenzi, întocmire facturi proforma ținând cont de condițiile contractuale

  • Stabilește relații optime cu clienții respectiv cu Reprezentanții Comerciali (care identifică sales leads), pentru realizarea în timp util și în bune condiții a ofertelor tehnico-comerciale

  • Păstrează arhiva de lucru a ofertelor

  • Întocmește diferite centralizatoare/situații statistice

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență

    • Studii superioare tehnice (Construcții, Design Interior, Arhitectura, etc.)
    • Experiență minimum 2 ani în construcții/amenajări interioare. Experiență întocmire oferte tehnice
  • Alte cerințe

    • Pachet Office (Word, Excel, PowerPoint) – mediu
    • Engleză: mediu + termeni tehnici specifici
    • Italiană – avantaj
    • Carnet conducere (B) – avantaj
    • Disponibilitate deplasare pe teren/șantier – f. rar
    • Abilitați de comunicare/prezentare/relaționare cu clienții
  • Personalitate

    • Atitudine pozitivă, entuziasm și optimism
    • Inițiativă, spirit practic
    • Autonomie și independență
    • Flexibilitate, deschidere, creativitate
    • Integritate

Ofertă

  • Companie de top în lume și în România, lider pe domeniul său, reputată și recunoscută, clienți și proiecte de anvergură, recunoaștere profesională

  • Proiecte variate, șansa de a acumula rapid experiență diversificată. Produse ușor de vândut, calitate superioară și prestigiu

  • Sediu – locație accesibilă, situată central în București, transport public diversificat

  • Autonomie decizională și libertate de acțiune pentru clienții din portofoliu

  • Suport tehnic intern când și unde este necesar (de la Dir. de Vânzări)

  • Respect pentru timpul și ritmul personal, work-life balance

  • Acces auto companie (după caz/necesități)

  • Bonuri de masă

  • Telefon mobil

  • Training/Dezvoltare profesională/personală

  • Oportunități de creștere/carieră, posibilități promovare

  • Salariu motivant

O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață, proiecte de portofoliu!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania