Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, o rețea bine stabilită de cazinouri și case de pariuri din România. Compania are o lungă și o  puternică prezență în toată țara. Cea mai înaltă calitate a serviciilor și satisfacția clienților sunt garantate de un personal de peste 200 de oameni dedicați profesiei lor.

Astăzi, clientul nostru se îndreaptă către online, deoarece industria iGaming este una dintre industriile cu cea mai rapidă creștere la nivel global și se așteaptă să atingă noi vârfuri în viitorul apropiat. Ritmul rapid al progreselor tehnologice, digitalizarea și telefoanele mobile contribuie la succesul acestui sector. În ceea ce privește dimensiunea pieței și generarea de venituri, iGaming este la egalitate cu industria cinematografică și muzicală, dacă nu mai bine.

Noua generație de pariori și jucători experimentați în online își dorește o platformă ușor de utilizat și convenabilă, pentru a putea să se bucure de jocuri oriunde și oricând. Prin urmare, din 2021, compania dezvoltă o platformă online care include jocuri de cazinou și cazinou live și astfel caută să angajeze noi talente.

Job Description

Căutăm un Manager Risc și Antifraudă Online pentru a coordona echipa (3-5 oameni) care asigură activitățile ce țin de Antifraudă Online și Anti Money Laundering.

Candidatul ideal va avea experiență dovedită de lucru într-o poziție similară.

  • Definirea și modificarea procedurilor interne în funcție de nevoile companiei și cerințele legale pentru: (1) AML – Anti Money Laundering, (2) Măsuri pentru protecția minorilor, (3) Chargeback & refund, (4) Self-Exclusion, (5) Închiderea conturilor, (6) Redeschiderea conturilor, (7) Fraudă

  • Procesarea documentelor necesare verificării conturilor de client sau verificarea celor ce trec/nu sunt verificate de sistemele automate dacă acestea există

  • Procesarea retragerilor clienților conform procedurilor interne (bonusuri, etc) sau verificarea retragerilor efectuate automat dacă acestea există

  • Verificarea tranzacțiilor eronate sau întârziate împreună cu procesorul de plăți. Creditarea tranzacțiilor eronate. Investigații legate de plățile ce nu au fost procesate corect

  • Raportarea metricilor necesari pentru efectuarea raportului lunar ONJN, respectiv KPI (Key Performance Indicators)

  • Verificarea notificărilor primite din partea Politiei Române sau petițiilor ONJN

  • Colaborarea cu departamentul de conformitate pentru întrunirea cererilor necesare auditului financiar anual

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență:

    • Studii medii/superioare
    • Minim 4 ani de experiență în domeniu/2 ani de experiență în domeniu în zona de gambling specific (piața românească este un plus)
  • Alte cerințe:

    • Aptitudine de management la nivel de echipă medie (3-5 oameni în subordine)
    • Aptitudini relevante pentru lucrul cu calculatorul: Pachetul Office, internet, email etc.
  • Personalitate

    • Abilitate de gândire logică și algoritmică
    • Experiența B2B cu procesatori de plăti online
    • Seriozitate, consecvență și autonomie

Ofertă

  • Vei lucra pentru o companie de renume, unul dintre cei mai buni jucători din segmentul său

  • Colegi deschiși și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie. Echipa tânără si energică, colegi cu abilitați de top

  • Laptop, telefon mobil

  • Locație în Bucuresti aproape de stația de metrou

  • Mediu de lucru flexibil în cadrul unei echipe dinamice

  • Evenimente de echipă (building-uri de echipă, hangouturi de echipă etc.)

  • Activități de învățare și îmbunătățire continua

  • Organizație puternică, în creștere

  • Program de lucru 9-18 (majoritar on-site, flexibil de acasă/hibrid, după caz)

  • Salariu competitiv

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania