Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, firmă ce are ca obiect de activitate fabricarea de construcții metalice și parți componente ale structurilor metalice, parte a unui grup de firme ce activează în România de peste 25 de ani. Cu afaceri importante de peste 150 milioane de Euro, consorțiul se extinde și integrează noi domenii care se aliniază sinergic activităților existente, fiind la acest moment, un nume de referință în sectorul economic românesc. Sute de angajați de valoare, o echipă de top își aduc aportul in fiecare zi prin profesionalism și competență.

Pentru divizia nou înființată pe zona de construcții metalice, compania are acum o serie de oportunități pentru cei care își doresc o cariera într-o companie dinamică și de renume.

Descrierea Jobului

Căutăm:

  • 1 x Reprezentant Zonal Vânzări dedicat segment oțel beton fasonat
  • 1 x Reprezentant Zonal Vânzări dedicat profile laminate si euro-profile

Misiunea principală: contactare clienți și managementul conturilor proprii. Activitate de teren 80%, prospectare piață, atragere clienți noi.

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

  • Realizează pregătirea și organizarea întâlnirilor cu clienții din regiunea sa (prezentări, corespondență, documentare despre client, calendar întâlniri)

  • Prezintă produsele și serviciile companiei clienților interesați. Planificare, organizare și contactare/vizitare a clienților din zona arondată (București, Prahova, Argeș)

  • Dezvoltă activ, prin vizite regulate, un parteneriat pe termen lung cu clienții din aria sa. Face followup pentru contactele și sales leads identificate

  • Gestionează relațiilor cu clienții actuali din portofoliu propriu, preluând și procesând comenzile acestora. Menține corespondența pe email cu clienții companiei (după caz – întrebări, clarificări, contracte)

  • Prospectarea permanentă a pieței și atragerea de clienți noi, dezvoltarea permanentă a portofoliului. Promovarea companiei și a serviciilor disponibile

  • Urmărire plăti și sesizare eventuale întârzieri semnificative aferente clienților din portofoliu

  • Analiza mediului concurențial și propunerea de soluții alternative de optimizare a activității

  • Realizează periodic rapoarte de activitate către managementul companiei

Candidatul Ideal

  • Experiență

    • Studii superioare finalizate
    • Cunoștințe și experiență în domeniul metalurgic
    • Experiență generală în domeniu 3-5 ani
  • Competențe

    • Cunoștințe de bază utilizare calculator
    • Carnet șofer:
    • Limba Engleză: avantaj
    • Disponibilitate deplasare pe teren – aprx. 80% pe lună (București, Prahova, Argeș)
    • Abilitați de comunicare, inclusiv scris
    • Abilități vânzare, negociere, convingere; orientare către client și rezultate
  • Personalitate

    • Fire sociabilă, persoană zâmbitoare, atitudine pozitivă
    • Abilități de prezentare, conversație și ascultare activă (fiecare client are propriile nevoi. Dacă ai răbdare să asculți, vei afla tot ce ai nevoie pentru a finaliza vânzarea și povești de viață incredibile)
    • Încredere în forțele proprii

Ofertă

  • Vei lucra alături de o echipă dinamică, motivată, gata mereu să ajute, oameni încântători ca și tine

  • Vei lucra într-un mediu civilizat, unde oamenii sunt respectați

  • Vei întâlni și vei relaționa cu o clientelă selectă, oameni de la care ai ce să înveți

  • Vei putea acumula o experiență relevantă pentru domeniul vânzărilor industriale

  • Alocarea imediată pe proiect + suport inițial. Training și suport inițial pentru cunoașterea produselor și clienților companiei

  • Cafea delicioasă!

  • Pachet salarial atractiv

  • Comision din vânzări care poate dubla salariul

  • Laptop și telefon

  • Mașină de serviciu. Decontare carburant – dacă se utilizează mașina personală

  • Perspective de creștere profesionala, șansa de a face o carieră în vânzări

Aceasta nu este doar un job, ci este o șansă de a crește profesional și de a contribui semnificativ la progresul companiei! În plus, ești tratat ca o persoană și nu ca o resursă: ai independență și autonomie, o abordare individualizată bazată pe respect și pe nevoile tale într-o companie minunată!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania