Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, lider de piață în Europa pentru servicii de mobilitate pentru flotele de camioane, având o istorie impresionantă de peste 85 de ani de activitate.

Compania furnizează servicii complete transportatorilor de mărfuri și persoane: card combustibil, service, ferry, taxe de drum, recuperare TVA , recuperare accize combustibil (pregătire și completare documente pentru autoritățile fiscale din Europa).

Preocuparea pentru calitate, pentru sustenabilitate și pentru mediu reprezintă filosofia companiei care își propune să fie și în continuare lider al schimbării către lumea de mâine. Peste 130.000 de clienți din toată Europa au încredere și folosesc în fiecare zi serviciile companiei, care, fiind în creștere, recrutează pentru echipa sa din România.

Descrierea Jobului

Căutăm Customer & Sales Support Specialist (nu este call-center) pentru București.

Scopul principal al postului: Oferă suport privind derularea contractelor cu clienții companiei, asigurând calitatea serviciilor și satisfacția clienților privind serviciile și produsele contractate. Oferă suport reprezentanților de vânzări sau colegilor din cadrul celorlalte departamente în procesul pre și post vânzare.

  • Oferă  suport privind derularea contractelor cu clienții companiei, asigurând calitatea serviciilor și satisfacția clienților privind serviciile și produsele contractate

  • Oferă suport reprezentanților de vânzări sau colegilor din cadrul celorlalte departamente în procesul pre și post vânzare

  • Promovează imaginea companiei prin atitudine, cunoștințe și orientare către client

  • Oferă informații și soluții corecte și complete clienților prin intermediul liniei dedicate de apel sau prin email

  • Rezolvă solicitări primite din partea clienților companiei sau a reprezentanților de vânzări (rapoarte, asistență pentru aplicația Online, gestionare limite carduri, asistență nefuncționare carduri, solduri, informații taxe de drum, formulare aparate, detalii facturi etc), telefonic sau prin email

  • Gestionează emailurile venite pe adresa de email și colaborează cu celelalte departamente pentru a oferi cele mai bune soluții pentru clienți

  • Efectuează modificări în profilul clienților în CRM ( adresa de corespondență, email, telefon contact, adresa sediu social, CUI, IBAN, termen de plata, moneda de facturare etc.) în conformitate cu procedurile interne

  • Efectuează activități de Sales Suport (activare clienți noi, întocmire rapoarte la cererea Sales, întocmește contractele/anexele conform solicitării de la Sales/Credit și se asigură de bună implementare a acestora în sistem)

  • Oferă suport colegilor din cadrul echipei și efectuează activități de back-up pentru colegi atunci când este cazul

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență

    • Studii superioare (preferabil domeniu Economic, Tehnic, Auto, Juridic)
    • 1-2 ani experiență (avantaj)
  • Alte cerințe

    • Bune abilitați de operare calculator: Word, Excel, Outlook
    • Limba Engleză: mediu-avansat
  • Personalitate

    • Bune abilități de comunicare (verbal și scris), înțelegere, procesare logică a informațiilor și de utilizare a noilor informații în alte situații
    • Bună capacitate analitică (gândire structurată, diagnoză și propunere de soluții)
    • Orientarea spre client ( ascultă activ, este disponibil și empatic, propune soluții, cunoaște produsele și serviciile, gestionează într-o manieră profesională reclamațiile)
    • Spirit de echipă (lucrează bine în echipă, este de ajutor și comunica bine cu ceilalți. Discută planuri și idei cu ceilalți respectând părerea acestora, recunoaște contribuția colegilor, gestionează cu tact și diplomație neînțelegerile utilizând metode diferite de interacțiune pentru a coopera cu ceilalți)
    • Energie, responsabilitate, seriozitate, orientare spre rezultate
    • Bună gestionare a timpului și organizarea activității, atenție la detaliu

Ofertă

  • Companie de top, lider pe domeniul său, prestigiu

  • Dotări de lucru proprii activității (calculator/laptop, software licențiat, etc)

  • Locație de top, foarte accesibilă, bine conectată la mijloace de transport, inclusiv metrou

  • Program de lucru hibrid

  • Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru de invidiat

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Asigurare suport pentru deprinderea și perfecționarea în această activitate, formare și dezvoltare personală/profesională

  • Telefon mobil, abonament de voce și date, laptop

  • Tichete de masă

  • Abonament medical, clinică privată

  • Salariu competitiv plus al 13-lea salariu

  • Bonus în funcție de performanță (până la 2 salarii)

O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață, proiecte de portofoliu!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania