Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, un jucător major în domeniul energiei verzi, companie care dezvoltă, construiește, operează și finanțează proiecte privind energia solară la nivel mondial. Compania a construit până acum peste 130 de centrale electrice pe baza de energie solară, unele fiind printre cele mai mari din lume, contribuind la realizarea unui viitor mai frumos și mai curat, fără poluare (milioane de tone de CO2 mai puțin anual) . Soluțiile end-to-end oferite de companie (de la proiectare până la mentenanță și service) sunt asigurate de specialiști de elită și se bazează pe o infrastructură tehnică și de cunoaștere de top.

Având headquarter-ul în Germania, Compania are o puternică prezența la nivel mondial în 25 de țări din Europa, Asia, Orientul Mijlociu, și America de Nord. În România compania deține în Cluj o filială care sprijină proiectele globale ale companiei. Află în plină expansiune, urmare a cerințelor în creștere privind energia electrică verde și a preocupării privind schimbările climatice, compania angajează noi colegi.

Descrierea Jobului

Căutăm Asistent Manager care va asigura suportul intern pentru activitățile de birou și proiecte diverse și/sau neprevăzute (Cluj).

Scopul principal al postului este să acorde suport pentru o gamă variată de solicitări din partea Managerului de Divizie (situații diverse care apar în activitatea de zi cu zi a companiei și care necesită o atenție specială și abilități avansate de comunicare și relaționare: de la activități administrative până la operațiuni mai complexe). Este un post multi-rol provocator, frumos și interesant, cu un potențial de creștere și vizibilitate peste medie.

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

  • Asistă Managerul de Divizie în diverse activități administrative. Preia și răspunde diverselor solicitări de suport (situații neprevăzute, urgențe, deplasări)

  • Contribuie la realizarea și pregătirea unor materiale/documente, prezentări PPT, rapoarte, email-uri

  • Preia şi direcționează unele dintre apelurile telefonice adresate Managerului, notează mesaje şi le transmite mai departe (când Managerul este în întâlniri/ședințe, etc.)

  • Ține evidența unor proiecte, urmărește stadiul de implementare a deciziilor luate de Manager, face follow-up. Ține legătura cu părțile implicate și oferă informații și răspunsuri la solicitările primite

  • Asistă Managerul în organizarea calendarului zilei (întâlniri, ședințe, activități)

  • Participă la diverse ședințe/întâlniri împreună cu sau în numele Managerului

  • Organizează deplasările și călătoriile pentru Manager (bilete de avion, cazare, logistică)

  • Se implică în rezolvarea problemelor delegate (dintre care unele vor fi situații curente, normale, altele urgente și importante)

  • Gestionează cu tact și diplomație situațiile mai dificile. Susține mereu cu energie pozitivă dialogul în proiectele/operațiunile preluate

  • Traduce în/din limba Română diverse documente din/în Engleză

  • Ajută verificarea unor contracte/documente, semnalează Managerului eventualele zone critice la care necesită atenție

Candidatul Ideal

  • Educație și Experiență

    • Studii superioare
    • Minim 2 ani experiență în posturi similare
  • Alte competențe

    • Cunoștințe solide de operare MS Office, internet
    • Cunoștințe de limba Engleză mediu/avansat
    • Inteligență peste medie (trebuie să facă față unor situații variate/neprevăzute)
    • Excelente abilități de comunicare putere de convingere și negociere
    • Creativitate (trebuie să găsească/propună soluții la solicitările primite)
    • Atitudine pozitivă, entuziasm și optimism
    • Plăcerea de a lucra cu oamenii și bucuria de a asculta
  • Personalitate

    • Capacitate ridicată de analiză și sinteză
    • Capacitate organizatorică, prioritizarea sarcinilor, multitasking
    • Capabil/ă de performanță și rezultate în condiții de stres și cu respectarea termenelor limită
    • Organizare, ascultare activă, pe strategie și planificare

Ofertă

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Faci parte dintr-o echipă și o companie cu resurse importante

  • Tichete de masă de 20 Lei /zi

  • Card de reducere în Iulius Mall la anumite magazine

  • 7Card

  • Loc de parcare

  • Salariu (foarte) atractiv, contract de muncă pe durată nedeterminată

Companie de top, cu tradiție, clienți importanți, proiecte unice la care alții doar visează!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania