Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, lider de piață în Europa pentru serviciile şi produsele oferite afacerilor din industria de transport din toată Europa.

Peste 120 de specialiști cu experiență dovedită pe o piață dinamică gestionează un portofoliu de clienți format din 10.000+ firme din domenii diverse: transport intern și internațional de mărfuri, transport persoane, construcții, logistică, distribuție, producție, servicii.).

Clienți din toată Europa au încredere și folosesc în fiecare zi serviciile companiei, care, fiind în creștere, recrutează pentru echipa sa din România.

Descrierea Jobului

Căutăm Customer Support Specialist pentru București.

Scopul principal al postului este de a administra serviciul electronic de taxe de drum din ţările membre ale Uniunii Europene pentru portofoliul tău de clienţi.

  • Vei oferi support în limba Română pentru clienţi persoane juridice (pe email, telefon) în utilizarea serviciilor de taxare

  • Vei avea propriul portofoliu de clienţi pentru care vei efectua diverse operaţiuni în SAP, vei comanda dispozitive de taxare, vei ridica şi gestiona tichete

  • Vei avea rolul de a gestiona amenzile clienţilor conform procedurilor în vigoare specifice pentru fiecare ţară în parte sau specifice pentru fiecare dispozitiv de plată şi a informa clienţii în consecinţă

  • Informaţiile primite vor trebui analizate şi vei concepe rapoarte, ridica tichete pentru a soluţiona diverse sesizări ale clienţilor

  • Te vei asigura că deții informații actualizate despre modificările survenite în plata taxelor de drum din Ţările Membre ale Uniunii Europene (modificări tarife, criterii de plată, acceptanţă etc.) şi periodic va trebui să le verifici pe site-urile autorităților, concesionarilor, furnizorilor

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență

    • Studii superioare (preferabil în domeniul Economic, Tehnic, Auto, Juridic)
    • 2-3 ani experiență;
    • Experienţă în domeniul relaţii clienţi (avantaj)
  • Alte cerințe

    • Bune abilitați de operare calculator: Word, Excel, Outlook, navigare Internet pentru identificare de informații relevante in domeniul de activitate;
    • Limba Engleză: mediu-avansat
  • Personalitate

    • Gândire analitică şi capacitatea de a utiliza cunoştinţele pe care le deţii în situaţii noi similare
    • Bune abilităţi de comunicare (verbal, scris) şi negociere care să creeze relaţii pe termen lung, atât cu clienţii, cât si cu ceilalţi colaboratori, colegi sau parteneri
    • Orientare spre client – asculţi activ, eşti disponibil şi empatic, propui soluţii şi gestionezi într-o manieră profesională reclamaţiile
    • Spirit de echipă (lucrezi bine în echipă şi comunici bine cu ceilalţi)

Ofertă

  • O să faci parte dintr-o Companie de top, lider pe domeniul său, cu prestigiu

  • Vei avea parte de training-uri personalizate, astfel încât să-ţi poţi îndeplini responsabilităţile cât mai bine

  • Te vei dezvolta şi vei creşte alături de colegi fantastici şi entuziaşti într-o companie cu o cultură organizaţională îndreptată spre dezvoltare continuă

  • Dotări de lucru proprii activității (calculator/laptop, software licențiat, etc.)

  • Locație de top, foarte accesibilă, bine conectată la mijloace de transport, inclusiv metrou

  • Program de lucru hibrid (la birou si în regim de telemuncă)

  • Asigurare suport pentru deprinderea și perfecționarea în această activitate, formare și dezvoltare personală/profesională

  • Telefon mobil, abonament de voce și date, laptop

  • Tichete de masă

  • Abonament medical, clinică privată

  • Salariu competitiv

  • Bonus în funcție de performanță (până la 1 salariu)

  • Bonusuri de Paşte şi Crăciun

O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață, proiecte de portofoliu!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania