Despre Client
Academia de HR recrutează pentru Clientul său, lider de piață în Europa pentru serviciile şi produsele oferite afacerilor din industria de transport din toată Europa.
Peste 120 de specialiști cu experiență dovedită pe o piață dinamică gestionează un portofoliu de clienți format din 10.000+ firme din domenii diverse: transport intern și internațional de mărfuri, transport persoane, construcții, logistică, distribuție, producție, servicii.).
Clienți din toată Europa au încredere și folosesc în fiecare zi serviciile companiei, care, fiind în creștere, recrutează pentru echipa sa din România.
Descrierea Jobului
Căutăm Customer Support Specialist pentru București.
Scopul principal al postului este de a administra serviciul electronic de taxe de drum din ţările membre ale Uniunii Europene pentru portofoliul tău de clienţi.
Vei oferi support în limba Română pentru clienţi persoane juridice (pe email, telefon) în utilizarea serviciilor de taxare
Vei avea propriul portofoliu de clienţi pentru care vei efectua diverse operaţiuni în SAP, vei comanda dispozitive de taxare, vei ridica şi gestiona tichete
Vei avea rolul de a gestiona amenzile clienţilor conform procedurilor în vigoare specifice pentru fiecare ţară în parte sau specifice pentru fiecare dispozitiv de plată şi a informa clienţii în consecinţă
Informaţiile primite vor trebui analizate şi vei concepe rapoarte, ridica tichete pentru a soluţiona diverse sesizări ale clienţilor
Te vei asigura că deții informații actualizate despre modificările survenite în plata taxelor de drum din Ţările Membre ale Uniunii Europene (modificări tarife, criterii de plată, acceptanţă etc.) şi periodic va trebui să le verifici pe site-urile autorităților, concesionarilor, furnizorilor
Candidatul Ideal
Educație și experiență
- Studii superioare (preferabil în domeniul Economic, Tehnic, Auto, Juridic)
- 2-3 ani experiență;
- Experienţă în domeniul relaţii clienţi (avantaj)
Alte cerințe
- Bune abilitați de operare calculator: Word, Excel, Outlook, navigare Internet pentru identificare de informații relevante in domeniul de activitate;
- Limba Engleză: mediu-avansat
Personalitate
- Gândire analitică şi capacitatea de a utiliza cunoştinţele pe care le deţii în situaţii noi similare
- Bune abilităţi de comunicare (verbal, scris) şi negociere care să creeze relaţii pe termen lung, atât cu clienţii, cât si cu ceilalţi colaboratori, colegi sau parteneri
- Orientare spre client – asculţi activ, eşti disponibil şi empatic, propui soluţii şi gestionezi într-o manieră profesională reclamaţiile
- Spirit de echipă (lucrezi bine în echipă şi comunici bine cu ceilalţi)
Ofertă
O să faci parte dintr-o Companie de top, lider pe domeniul său, cu prestigiu
Vei avea parte de training-uri personalizate, astfel încât să-ţi poţi îndeplini responsabilităţile cât mai bine
Te vei dezvolta şi vei creşte alături de colegi fantastici şi entuziaşti într-o companie cu o cultură organizaţională îndreptată spre dezvoltare continuă
Dotări de lucru proprii activității (calculator/laptop, software licențiat, etc.)
Locație de top, foarte accesibilă, bine conectată la mijloace de transport, inclusiv metrou
Program de lucru hibrid (la birou si în regim de telemuncă)
Asigurare suport pentru deprinderea și perfecționarea în această activitate, formare și dezvoltare personală/profesională
Telefon mobil, abonament de voce și date, laptop
Tichete de masă
Abonament medical, clinică privată
Salariu competitiv
Bonus în funcție de performanță (până la 1 salariu)
Bonusuri de Paşte şi Crăciun
O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață, proiecte de portofoliu!
Vreau să aplic