Despre Client
Academia de HR recrutează pentru Clientul său, un jucător major în domeniul energiei verzi, companie care dezvoltă, construiește, operează și finanțează proiecte privind energia solară la nivel mondial. Compania a construit până acum peste 130 de centrale electrice pe baza de energie solară, unele fiind printre cele mai mari din lume, contribuind la realizarea unui viitor mai frumos și mai curat, fără poluare (milioane de tone de CO2 mai puțin anual) . Soluțiile end-to-end oferite de companie (de la proiectare până la mentenanță și service) sunt asigurate de specialiști de elită și se bazează pe o infrastructură tehnică și de cunoaștere de top.
Având headquarter-ul în Germania, Compania are o puternică prezența la nivel mondial în 25 de țări din Europa, Asia, Orientul Mijlociu, și America de Nord. În România compania deține în Cluj o filială care contribuie la proiectele globale ale companiei. Află în plină expansiune, urmare a cerințelor în creștere privind energia electrică verde și a preocupării privind schimbările climatice, compania angajează noi colegi.
Descrierea Jobului
Căutam un HR Manager pentru Cluj.
Misiunea principală a postului este să dezvolte și să coordoneze o funcțiune de Resurse Umane modernă, completă și eficientă la nivel de companie. În noul context de piață, dorința companie este să dispună de un departament puternic și cu rol strategic, plecând de la structura deja existentă. Este o ocazie unică pentru un profesionist din domeniu să pună bazele unei funcțiuni reprezentative, pe tot ce înseamnă procese, fluxuri și echipă. Este un rol strategic dar și operațional, pentru început accent pe recrutare (compania crește accelerat, sute de angajări).
Concret, iată câteva responsabilități principale:
Recrutare/Talent Acquisition și Employer Branding
Employer Branding: Promovează și construiește reputația companiei ca Best Employer și contribuie la consolidarea Brandului de Angajator. Asigură prezența firmei pe piețele de recrutare relevante și gestionează bugetul aferent evenimentelor și prezențelor publice ale companiei (târguri, evenimente de carieră, mass-media, social media și online)
Pune la punct procesul de onboarding pentru noii veniți și creează o experiență de integrare pozitiva și memorabilă
Gestionează eficient procesele de recrutare ale companiei pe toate dimensiunile (execuție, personal administrativ, management)
Administrează relația cu agențiile de recrutare respectiv departamentul intern de recrutare
Strategie de HR
Dezvoltă împreună cu top managementul și adaptează viziunea/strategia de HR la obiectivele firmei
Acționează în calitate de Partner pentru top management, strateg și decision maker pe zona de HR
Construiește echipa de HR și stabilește sarcinile acestora
Acționează ca HR Business Partner pentru diviziile de business din companie. Menține constant relația de comunicare cu managerii operaționali ai firmei și oferă input pe subiecte de HR
Facilitează comunicarea pentru dezvoltarea/menținerea unui climat pozitiv în companie
Gestionează buget-ul de HR aferent activitatilor aprobate de Top Management
Motivare și Retenție
Supervizează sistemul de remunerare pentru personalul firmei, se asigură că acesta respectă principiile de etică și echitate internă
Propune și implementează (noi )strategii de retenție și motivare a personalului
Monitorizează și combate fluctuația de personal
Centralizează și monitorizează rezultatele de la exit interviews
Gestionează politica de formare/training și perfecționare a personalului firmei
Salarizare/Administrativ
Asigură coordonarea departamentului de contractare angajați, contracte de muncă, proceduri administrative de angajare, salarizare, concedii, etc.
Realizează diverse rapoarte de HR pentru uz intern și pentru management
Candidatul Ideal
Educație și Experiență
- Studii superioare: Psihologie, Sociologie, Comunicare, Economice
- Orice masterate/specializări în Resurse Umane reprezintă un avantaj
- Min. 5 ani experiență în HR din care 3 în poziții de manager
Alte competențe
- Cunoștințe bune operare PC – MsOffice (Word, Excel, PPT)
- Cunoștințe de limba Engleză (avansat)
- Cunoașterea mediului și dinamicii pieței forței de muncă
- Cunoștințe relevante privind normele GDPR
- Permis Conducere B (avantaj)
Personalitate
- Persoană proactivă, hands-on care are capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic
- Spirit de constructor, isi va pune amprenta conform cu noile provocări din piață și planurile de viitor ale companiei
- Persoană de echipă, atitudine pozitivă, deschisă la idei
- Autonomie și inițiativă împreună cu disciplina de a acționa nesupervizat pentru a obține rezultate
- Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, creativitate, inteligență analitică
Ofertă
Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie
Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă
Faci parte dintr-o echipă și o companie cu resurse importante
Tichete de masă de 20 Lei /zi
Card de reducere în Iulius Mall la anumite magazine
7Card
Loc de parcare
Salariu (foarte) atractiv, contract de muncă pe durată nedeterminată
Companie de top, cu tradiție, clienți importanți, proiecte unice la care alții doar visează!
Vreau să aplic