Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, un jucător major în domeniul energiei verzi, companie care dezvoltă, construiește, operează și finanțează proiecte privind energia solară la nivel mondial. Compania a construit până acum peste 130 de centrale electrice pe baza de energie solară, unele fiind printre cele mai mari din lume, contribuind la realizarea unui viitor mai frumos și mai curat, fără poluare (milioane de tone de CO2 mai puțin anual) . Soluțiile end-to-end oferite de companie (de la proiectare până la mentenanță și service) sunt asigurate de specialiști de elită și se bazează pe o infrastructură tehnică și de cunoaștere de top.

Având headquarter-ul în Germania, Compania are o puternică prezența la nivel mondial în 25 de țări din Europa, Asia, Orientul Mijlociu, și America de Nord. În România compania deține în Cluj o filială care contribuie la proiectele globale ale companiei. Află în plină expansiune, urmare a cerințelor în creștere privind energia electrică verde și a preocupării privind schimbările climatice, compania angajează noi colegi.

Descrierea Jobului

Căutam un HR Manager pentru Cluj.

Misiunea principală a postului este să dezvolte și să coordoneze o funcțiune de Resurse Umane modernă, completă și eficientă la nivel de companie. În noul context de piață, dorința companie este să dispună de un departament puternic și cu rol strategic, plecând de la structura deja existentă. Este o ocazie unică pentru un profesionist din domeniu să pună bazele unei funcțiuni reprezentative, pe tot ce înseamnă procese, fluxuri și echipă. Este un rol strategic dar și operațional, pentru început accent pe recrutare (compania crește accelerat, sute de angajări).

Concret, iată câteva responsabilități principale:

Recrutare/Talent Acquisition și Employer Branding

  • Employer Branding: Promovează și construiește reputația companiei ca Best Employer și contribuie la consolidarea Brandului de Angajator. Asigură prezența firmei pe piețele de recrutare relevante și gestionează bugetul aferent evenimentelor și prezențelor publice ale companiei (târguri, evenimente de carieră, mass-media, social media și online)

  • Pune la punct procesul de onboarding pentru noii veniți și creează o experiență de integrare pozitiva și memorabilă

  • Gestionează eficient procesele de recrutare ale companiei pe toate dimensiunile (execuție, personal administrativ, management)

  • Administrează relația cu agențiile de recrutare respectiv departamentul intern de recrutare

Strategie de HR

  • Dezvoltă împreună cu top managementul și adaptează viziunea/strategia de HR la obiectivele firmei

  • Acționează în calitate de Partner pentru top management, strateg și decision maker pe zona de HR

  • Construiește echipa de HR și stabilește sarcinile acestora

  • Acționează ca HR Business Partner pentru diviziile de business din companie. Menține constant relația de comunicare cu managerii operaționali ai firmei și oferă input pe subiecte de HR

  • Facilitează comunicarea pentru dezvoltarea/menținerea unui climat pozitiv în companie

  • Gestionează buget-ul de HR aferent activitatilor aprobate de Top Management

Motivare și Retenție

  • Supervizează sistemul de remunerare pentru personalul firmei, se asigură că acesta respectă principiile de etică și echitate internă

  • Propune și implementează (noi )strategii de retenție și motivare a personalului

  • Monitorizează și combate fluctuația de personal

  • Centralizează și monitorizează rezultatele de la exit interviews

  • Gestionează politica de formare/training și perfecționare a personalului firmei

Salarizare/Administrativ

  • Asigură coordonarea departamentului de contractare angajați, contracte de muncă, proceduri administrative de angajare, salarizare, concedii, etc.

  • Realizează diverse rapoarte de HR pentru uz intern și pentru management

Candidatul Ideal

  • Educație și Experiență

    • Studii superioare: Psihologie, Sociologie, Comunicare, Economice
    • Orice masterate/specializări în Resurse Umane reprezintă un avantaj
    • Min. 5 ani experiență în HR din care 3 în poziții de manager
  • Alte competențe

    • Cunoștințe bune operare PC – MsOffice (Word, Excel, PPT)
    • Cunoștințe de limba Engleză (avansat)
    • Cunoașterea mediului și dinamicii pieței forței de muncă
    • Cunoștințe relevante privind normele GDPR
    • Permis Conducere B (avantaj)
  • Personalitate

    • Persoană proactivă, hands-on care are capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic
    • Spirit de constructor, isi va pune amprenta conform cu noile provocări din piață și planurile de viitor ale companiei
    • Persoană de echipă, atitudine pozitivă, deschisă la idei
    • Autonomie și inițiativă împreună cu disciplina de a acționa nesupervizat pentru a obține rezultate
    • Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, creativitate, inteligență analitică

Ofertă

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Faci parte dintr-o echipă și o companie cu resurse importante

  • Tichete de masă de 20 Lei /zi

  • Card de reducere în Iulius Mall la anumite magazine

  • 7Card

  • Loc de parcare

  • Salariu (foarte) atractiv, contract de muncă pe durată nedeterminată

Companie de top, cu tradiție, clienți importanți, proiecte unice la care alții doar visează!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania