Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, una dintre cele mai importante companii producătoare și distribuitoare de implanturi dentare și consumabile specifice din lume, cu o prezență notabilă în peste 100 de țări.

Compania oferă o gamă impresionantă de produse de înaltă calitate: implanturi dentare, accesorii, instrumentar chirurgical, edodonție, ortodonție, restorative,  periodontale, soluții dezinfectante, biomateriale, aparatură specifică, etc.). Produsele sale au fost premiate și sunt recunoscute și apreciate la diferite saloane și evenimente de profil, beneficiind astfel de recunoașterea industriei. Dorința de a oferi cele mai bune soluții pentru pacienți se vede in efortul constant de a îmbunătăți produsele prin inovație și cercetare de avangardă.

Cu o foarte bună acoperire națională compania dispune de o echipă de profesioniști în toată țara, pentru a fi cât mai aproape de clienții săi. Aflată în plină creștere și cu un portofoliu substanțial de mii de clienți, compania își extinde echipa de Vânzări/Reprezentanți Medicali.

Iată în continuare cele mai importante responsabilități:

Descrierea Jobului

Căutăm:

  • Reprezentant medical Timișoara – 2 pozitii (o parte din Timișoara si 2 județe limitrofe)
  • Reprezentant medical Iasi – 1 pozitie (o parte din Iasi si 2 județe limitrofe)
  • Reprezentant medical Bucuresti – 2 pozitii.

Misiunea principală: Dezvoltarea relațiilor comerciale curente ale firmei și expansiunea pe noi canale, creșterea vânzărilor. Responsabilitățile se împart pe mai multe arii: (1) creșterea vânzărilor și dezvoltarea de parteneriate (2) identificarea de noi clienți B2B.

Vânzări

  • Preia, menține și îmbunătățește baza de date cu clienții existenți și cu profesioniștii din domeniul medical

  • Cunoaște fiecare produs din portofoliu (compoziție, specificații medicale și tehnice, farmacologice, contraindicații, tehnici de utilizare etc.), le comunică profesioniștilor din domeniul medical și clienților și este permanent la curent cu produsele concurente din piață (primește suport din partea Directorului Medical)

  • Vizitează medicii stomatologi și unitățile/clinicile stomatologice aferente zonei alocate. Respectă planul de vizite stabilit împreună cu șeful ierarhic

  • Prezintă produsele și serviciile companiei. Convinge profesioniștii din domeniul medical (medici, personal medical, tehnicieni, decidenți) de performanță produselor și serviciilor companiei, într-o manieră etică

  • Propune și negociază prețurile pentru clienți în limitele agreate de companie

  • Centralizează comenzile de la client. Transmite comenzile preluate departamentului de facturare și oferă toate informațiile necesare prelucrării comenzii

  • Este responsabil de îndeplinirea target-ului pe zona alocată, de atingerea obiectivelor de creștere a cotei de piață și a vânzărilor în zona alocată

  • Se asigură de dezvoltarea și menținerea de relații de calitate cu profesioniștii din domeniul medical și cu clienții săi

  • Este responsabil de încasarea în termen a facturilor scadente

Sales Leads & Marketing

  • Se informează și participa activ la congrese, conferințe, workshop-uri, târguri și expoziții în legătură cu industria de profil

  • Se implică în activități specifice precum marketing direct, prezentare/livrare mostre, materiale auxiliare etc.

  • Reprezintă imaginea companiei în față clienților, profesioniștilor din domeniul medical și a persoanelor terțe

  • Monitorizează produsele și serviciile celor mai buni competitori și transmite informațiile esențiale către departamentul de marketing

Administrativ

  • Întocmește rapoarte periodice asupra activității și progreselor făcute pentru atingerea obiectivelor, pentru zona alocată

  • Se asigura că mostrele și materialele promoționale sunt împărțite corect și eficient clienților

Candidatul Ideal

  • Educație

    • Studii medii/superioare (preferabil). Nu sunt necesare studii de specialitate (tehnicieni dentari, stomatologie, farmacie, medicină, chimie, biologie) dar reprezintă un avantaj important
    • Experiență în vânzări minim 2 ani. Experiența în companii cu produse similare reprezintă avantaj important
  • Cerințe:

    • Competențe de lucru în Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook
    • Engleză obligatoriu
    • Abilitați de comunicare/relaționare cu clienții
    • Carnet șofer
    • Disponibilitate de deplasare în teritoriu
  • Personalitate

    • Aptitudini de planificare, organizare
    • Capacitate de a evalua și a lua decizii, rapid și eficient
    • Inițiativă, spirit practic, determinare
    • Atitudine pozitivă, entuziasm și optimism
    • Responsabilitate și integritate

Ofertă

  • Un mediu de lucru plăcut și performant, într-o companie cu un portofoliu important de clienți existenți, referințe excelente pentru proiecte viitoare (nu se pleacă de la zero)

  • Șansa de a conduce echipa puternică de vânzări și de a crește și dezvolta această echipa prin angajarea de noi agenți care să susțină ambițiile firmei și oportunitățile anilor care vin

  • Un brand puternic și recunoscut în piață care nu mai are nevoie de prezentare

  • Autonomie decizională și libertate de acțiune

  • Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști

  • Contract de muncă pe durată nedeterminată

  • Salarial competitiv

  • Telefon mobil, abonament de voce și date, laptop

  • Mașină pentru deplasări în interes de serviciu/personal

  • Bonusuri de performanță/vânzări (parte variabilă)

  • Program de lucru flexibil (în funcție și de proiectele aflate in derulare)

Aceasta nu este doar un job, ci este o șansă de a crește profesional lucrând la proiecte inovative și de anvergură la care alții doar visează!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania