Despre Client

Academia de HR recrutează pentru clientul său, cunoscută compania producătoare din industria alimentară cu o istorie de peste 20 de ani și un portofoliu variat de zeci de produse foarte apreciate (conserve, mâncare gătită, pateuri, legume conservate, sosuri). Compania este lider de piață pe unele dintre acestea, oferind produse de calitate mereu adaptate la preferințele consumatorilor, realizate după rețete tradiționale, fiind orientată către o alimentație curată și sănătoasă.

Compania investește constant în dezvoltare având la acest moment unele dintre cele moderne linii tehnologice disponibile, putând livra milioane de conserve pe lună. Clientul nostru îndeplinește cele mai ridicate standarde privind siguranța alimentară, fabrica de producție fiind autorizată își comercializeze produsele pe piața intercomunitară (export și comercializare în 12 țări). Produsele sunt atent verificate în fiecare etapă a fluxului tehnologic, de la procurarea ingredientelor și până la ambalare, etichetare, depozitare și transport.

Toate acestea sunt posibile datorită unui colectiv bine pregătit tehnic și pasionat de care compania este preocupată continuu. Printre ei sunt specialiști cu experiență bogată, dar și tineri plini de entuziasm, dornici să învețe mai mult și să facă lucrurile cât mai bine. Aflată în plină expansiune și dornică de extindere, compania se află în căutarea unor noi colegi.

Job Description

Căutam Director General (București-Ilfov)

Scopul principal al postului: Directorul General este responsabil pentru planificarea strategică și succesul operațional general, inclusiv performanța managementului, îndeplinirea așteptărilor clienților, managementul fiscal și productivitate. Veți reprezenta organizația în toate interacțiunile sale importante, fiind responsabil/ă pentru direcția strategică a companiei și îndeplinirea viziunii acesteia. Această poziție raportează direct proprietarilor companiei.

Iată câteva dintre responsabilitățile importante:

STRATEGIE

  • Elaborează și implementează strategiile pentru atingerea misiunii organizației

  • Crează planuri de afaceri complete pentru atingerea obiectivelor organizaționale stabilite de proprietari

  • Gestionează o echipă eficientă de lideri oferind îndrumare și coaching managerilor din subordine

  • Dirijează și supraveghează eforturile de investiție și controlează costurile

  • Asigură crearea și menținerea relațiilor de încredere cu acționarii, partenerii și autoritățile locale și externe

  • Acționează ca reprezentant public al companiei în România și în străinătate, în moduri care să-i consolideze poziția

OPERAȚIONAL

  • Asigură implementarea politicilor, procedurilor și standardelor de siguranță ale companiei

  • Elaborează și evaluează procedurile și procesele de operare care îndeplinesc standardele de productivitate. Creează și implementează standarde de performanță și măsurători

  • Evaluează situațiile strategice, încearcă să înțeleagă și adună toate faptele relevante pentru a determină cel mai bun curs de acțiune pentru rezolvarea problemelor. Promovează un mediu de lucru pozitiv și sigur

  • Stabilește și implementează politici departamentale, obiective de productivitate și metrici

  • Exercită un proces decizional sănătos care are un impact pozitiv asupra companiei

  • Colaborează cu managementul vânzărilor pentru a evalua nevoile clienților și a planifica operațiunile

  • Elaborează strategii pentru a identifica modalități suplimentare în care compania își poate dezvolta portofoliul de produse și depăși așteptările clienților

  • Stabilește și menține o cultură a relațiilor profesionale de afaceri

  • Sprijină echipele de management al producției să implementeze acțiuni corective pentru a rezolva problemele de performanță

  • Conduce operațiunile generale ale companiei, respectând un buget bine definit

  • Identifică și recomandă strategii pentru atenuarea zonelor de risc

  • Promovează cultura, misiunea și valorile companiei, reprezentând compania ca chip public

MANAGEMENTUL OAMENILOR

  • Conduce cu o atitudine pozitivă și demonstrează angajamentul față de obiectivele și valorile companiei

  • Se asigură că preocupările crescute privind performanța angajaților sunt abordate într-un mod corect și consecvent; oferă suport managerilor pentru implementarea nivelului adecvat de acțiuni corective

  • Inspiră și motivează personalul să depășească așteptările clienților

  • Oferă feedback continuu privind performanța managerilor și subordonaților direcți

  • Utilizează comunicarea eficientă pentru a transmite informații folosind vocea mărcii companiei, care este optimistă și accesibilă

  • Utilizează gândirea critică pentru a găsi soluții la probleme complexe

  • Conduce prin exemplu

Candidatul Ideal

  • Educație și Experiență

    • Diplomă de licență în afaceri, inginerie, marketing, comunicații sau domeniu conex
    • Experiență profesională minim 8 ani din care 4-5 ani în funcții de conducere/management
    • În mod ideal, experiență de lucru în industria alimentară sau FMCG
  • Alte competențe:

    • Experiență în gestionarea performanței și obținerea de rezultate
    • Abilități de comunicare excelente – scris/vorbit
    • Experiență demonstrată și capacitate dovedită de a conduce și dezvolta manageri
    • Este necesară orientarea spre dezvoltare comercială și de afaceri
    • Perspicacitate puternică pentru afaceri
    • Capacitate dovedită de a gestiona bugetele
    • Engleză
  • Personalitate

    • Persoană proactivă, dinamică, hands-on care are capacitatea de a lucra într-un mediu antreprenorial
    • Atitudine pozitivă, casual, minte deschisă la idei, creativitate
    • Autonomie și inițiativa împreună cu disciplină de a acționa nesupervizat pentru a obține rezultate
    • Reziliență
    • Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, determinare

Ofertă

  • Faci parte dintr-o companie cu resurse importante, unul dintre liderii pe piața sa, brand ultra-cunoscut și apreciat de milioane de consumatori

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă. Libertate și autonomie în stabilirea propriului program

  • Training inițial pe produsele companiei/Perioadă de acomodare

  • Mașină de serviciu sau rambursare cheltuieli pentru mașina personală

  • Salariu atractiv + sistem de bonusare foarte atractiv (componentă variabilă)

  • Alte beneficii, specifice unui post de Director General

Acesta nu este doar un loc de muncă, este o șansă de a-ți demonstra abilitățile prin ocuparea unei poziții de conducere de top alături de oameni inteligenți într-o companie importantă de producție din industria alimentară.

I want to apply

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania