Despre Client

Academia de HR recrutează pentru clientul sau, unul dintre cele mai cunoscute si apreciate branduri din lume de încălțăminte și accesorii, cu o istorie impresionantă, de 60 de ani. Astăzi, compania operează în peste 100 de țări, având peste 20.000 de angajați și vânzând în peste 14.000 magazine si puncte de vânzare, cu fabrici și unități de producție în 6 locații de pe tot globul, livrând milioane de pantofi de calitate premium clienților săi.

Compania dispune de propriul centru de cercetare și proiectare, investind constant in inovație, una dintre valorile sale centrale. La aceasta se adaugă respectul pentru calitate fără cusur, pentru tradiție și pentru oameni, cea mai importantă resursă a companiei.

Descrierea Jobului

Căutam un Manager de Magazin pentru magazinul stradal de tip Outlet din Cluj Napoca, situat într-o locație cu trafic targetat și acces la mijloacele de transport în comun.

Job-ul presupune administrarea magazinului și a gestiunii, implicarea în procesul de vânzare, coordonarea și motivarea echipei pentru realizarea targetelor. Responsabilitățile principale sunt detaliate în continuare:

Administrare magazin

  • Organizeaza si asigura activitatea comerciala (vanzari) in magazin

  • Aplică politica comercială a firmei; asigură respectarea procedurilor

  • Eticheteaza corespunzator produsele din gestiune și securizeaza produsele

  • Face receptia cantitativa si calitativa a marfii

  • Verifica daca preturile expuse pe produse sunt cele corecte

  • Respecta standardele de visual merchandising

  • Intocmeste si verifica documentele de contabilitate primara specifice activitatii magazinului- receptii, NIR, PV, AWB, registru de casa, note de transfer, etc

  • Menţine permanent  curăţenia şi ordinea la loculde muncă

  • Participă la inventarul magazinului

Managementul echipei

  • Tine interviuri si probe de lucru in vederea angajarii personalului necesar si se ocupa de toate actele necesare noilor angajati sub indrumarea departamentului de Resurse Umane

  • Instruieste, organizeaza, evalueaza si motiveaza personalul din subordine

  • Urmareste si raspunde de atingerea targetelor de vanzari lunare si a target-ului de accesorii, susține/încurajează colegii pentru realizarea vanzarilor

  • Se asigura ca  personalul din subordine respectă atributiile din fisa postului

  • Efectuează instruirile periodice privind normele PSI si de protecția muncii

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență

    • Studii medii/superioare
    • Experiență min. 1-2 ani (preferabil în domenii similare)
  • Alte cerințe

    • Limba Engleză– nivel conversațional
    • Capacitate de analiza a datelor
    • PC skills: nivel bun MS Office
    • Experiență în lucru cu oamenii/coordonare echipă (avantaj)
  • Personalitate

    • Deschidere către nou
    • Flexibilitate, adaptabilitate și creativitate
    • Atenție la detalii
    • Comunicare, relationare
    • Organizare

Ofertă

  • Vei face parte dintr-o Companie de top, unul dintre lideri pe domeniul său, brand de prestigiu. Mediu de lucru plăcut și profesionist într-o companie multinaționala

  • Program flexibil, in ture

  • Te vei dezvolta şi vei creşte alături de colegi fantastici şi entuziaşti într-o companie cu o cultură organizaţională îndreptată spre dezvoltare continuă. Dezvoltare personala si profesionala – participarea la KICKOFF-urile organizate in tara si in strainatate. Traininguri de vânzări- acces in programul intern de training – Retail Academy

  • O PERECHE DE INCALTAMINTE DIN PARTEA COMPANIEI, IN PRIMA LUNA DE LA ANGAJARE. Suplimentar, încălțăminte uniformă – 3 perechi pe an GRATUITE

  • Locație accesibilă, bine conectată la mijloace de transport

  • Bonus trimestrial pentru atingerea targetului

  • Tichete de masa de 420 LEI/LUNA. Tichete cadou de Paști și de Crăciun

  • Discount-uri importante la produsele companiei

  • Pachet de sănătate privat la una dintre clinicile de prestigiu din țară

  • Bonus pentru recomandare colegi noi

  • Zile de concediu in plus in funcție de vechime

  • Pachet salarial FIX+ PROCENT LUNAR din vânzări

O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania