Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, unul dintre cele mai importante branduri pe zona de educație limbi străine din lume. Cu o istorie ce se întinde pe 70 de ani, cu o reţea de peste 150 de școli de limbi străine în peste 50 de ţări și cu o prezență în România de 20 de ani, clientul nostru face parte dintr-o rețea internațională unde se predau limbile Engleză, Spaniolă, Germană, Franceză şi multe altele. La nivel global şcolile din rețea însumează peste 200.000 de cursanți anual, și angajează peste 5.800 de profesori.

De-a lungul existenței sale în România, Clientul nostru a pregătit zeci de mii de tineri și adulți, doritori să învețe o limbă străină la cele mai înalte standarde ale predării. La acestea, se adaugă organizarea de tabere și cursuri de vară, conferințe, diverse evenimente tematice. Dispunând de profesori de top și de spații generoase, compania s-a impus ca reper, nume de referință în domeniul său, fiind apreciată de cursanți și parteneri.

Echipa este formată din oameni inimoși, cu o înaltă ținută morală și profesională, oameni care iubesc frumosul și cultura și care înțeleg să insufle valorile acestea tinerei generații. Este o companie de oameni, pentru oameni, care activează într-un mediu plăcut, care desfășoară o activitate nobilă și în care te simți cu adevărat ca într-o familie.

Descrierea Jobului

Căutăm 1 x Specialist Relații Publice – Recepție pentru București.

Scopul principal al postului este cel de întâmpinare a vizitatorilor și administrare a recepției. Alte responsabilități:

  • Întâmpină  Clienții la Receptie si ofera informatiile corespunzatoare

  • Asigura servicii specifice pozitiei de Receptie, de secretariat si protocol, primeste si transmite informatii (raspunde la telefon si ofera informatii si/sau redirectioneaza apelurile catre persoanele indicate). Primește, direcționează și rezolvă diversele mesaje/mailuri/apeluri sosite în recepție. Înregistrează și direcționează corespondența către destinatarii specifici. Asigură planificarea și pregătirea întâlnirilor în sălile de conferință. Întâmpină și înregistrează vizitatorii sosiți în recepție și notifică persoanele vizate

  • Oferă suport clienților pe întreaga perioadă a anului academic sau a perioadelor de cursuri in care copiii sunt inscrisi

  • Mentine o relatie profesionista cu clientii prin comunicari prompte si corecte, actualizari in bazele de date, gestionarea eficienta a situatiilor dificile care pot aparea

  • Participa la procesul de comunicare interna si externa a companiei

  • Încasează taxe pentru serviciile companiei, in numerar sau prin card

  • Implementează politicile de excelență in customer service ale organizatiei in mod proactiv si natural

  • Furnizează informații la telefon privind adresa, orele de funcționare, alte detalii specifice

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență

    • Studii superioare
    • Experienta in activitatea de relatii cu clientii, secretariat sau recepție de minim 1-2 ani
  • Alte cerințe

    • Cunoștințe bune de utilizare PC
    • Limba Engleză – nivel mediu
    • Abilități de rezolvare de probleme
    • Abilități excelente de planificare și organizare
    • Orientare către client si rezultate
    • Abilitati de comunicare si negociere
    • Disponibilitate pentru Program in ture (08.30 – 17.00 si 12.00 – 20.30) cu posibile mici variații in functie de perioade
  • Personalitate

    • Initiativa personala si implicare
    • Atitudine pozitiva, constructiva, orientata catre solutii si nu catre probleme
    • Flexibilitate si atitudine pozitiva in modalitatea de abordare si rezolvare a sarcinilor profesionale

Ofertă

  • Companie recunoscută în segmentul său, prestigiu, brand internațional

  • Dotări de lucru proprii activității (calculator/laptop, software licențiat, etc)

  • Locație foarte accesibilă, bine conectată la mijloace de transport, inclusiv metrou

  • Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru de invidiat

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Asigurare suport pentru perioada de acomodare

  • Implicarea în proiecte frumoase

  • Activități recreative în echipă, climat prietenos și suportiv

  • Tichete de masă

  • Salariu competitiv/motivant

O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață, proiecte de portofoliu!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania