Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie românească de transport național si internațional de marfa (auto tip camion) cu o istorie impresionantă de peste 20 de ani și un nume reprezentativ pe pe piata transporturilor.

Compania are o flotă de peste 150 de camioane moderne, de la cei mai cunoscuți producători (Man, Scania, Volvo, Mercedes, Iveco), însumând peste 100 milioane de kilometri parcurși. Compania dispune de asemenea de service propriu si acreditări ISO și GMP+.

Serviciile oferite acoperă cele mai utilizate tipuri de transport național sau internațional precum transport mărfuri generale, mărfuri cu temperatura controlată (rece/cald), mărfuri vrac, basculabil și walking floor. Compania oferă mai mult decât servicii de calitate, fiind unul dintre susținătorii transportului sustenabil în România cu accent pe protejarea mediului (transport nepoluant). Printre clienții companiei se numără unele dintre cele mai reprezentative și emblematice branduri la nivel international, fapt ce reflect încrederea și bunul renume de care Clientul nostru se bucură în piață.

Preocuparea pentru mediu și sustenabilitate este completată de preocuparea pentru oameni, compania dispunând de o echipă de 200 de angajați în care investește constant, 70% fiind personal direct productiv (conducători auto profesioniști si mecanici) si 30% personal TESA.

Descrierea Jobului

Căutam 2 x Coordonator/Dispecer Transporturi Comunitare (locat în București).

Misiunea principală: asigură coordonarea mașinilor/camioanelor de marfă aparținând angajatorului si colaboratorilor acestuia in vederea transportului de mărfuri in spațiul comunitar.

  • Gestionează activitatea de transporturi comunitare/cursele pentru camioanele/clienții alocați

  • Asigură preluarea comenzilor de la clienți si generarea comenzilor de transport

  • Menține legătura atât cu transportatorii cat si cu furnizorii

  • Întocmește comenzile de transport si gestionarea documentelor de transport primite (comanda confirmata, asigurare de marfa, licența de transport, alte licențe sau documente prevăzute de legislațiile statelor in care își desfășoară activitatea conducătorul auto sau pe care le tranzitează)

  • Transmite detaliile despre transport (loc încărcare / descărcare, tipul mărfii, etc.) conducătorilor auto si menținerea legăturii directe cu aceștia

  • Confirmă si planifică cursele către furnizori ( in sistemul electronic corespunzător sau pe mail)

  • Monitorizează atent contractele si clauzele acestora astfel încât sa fie gestionate in cel mai eficient mod, cererile si ofertele si sa se calculeze varianta cea mai potrivita pentru ambele părți

  • Întocmește raportări săptămânale in atenția conducerii societății cu expunerea activității prestate si propuneri de îmbunătățire a acesteia

  • Actualizează/Instruiește conducătorii auto in privința oricăror modificări sau sarcini noi de serviciu

  • Verifică traseele șoferilor arondați, precum si a vitezelor pe rutele respective

  • Verifică foile de parcurs și documentele însoțitoare pentru auto gestionate, a gradului de încărcare si numărului de km/ cursa

  • Propune bonusuri/recompense si sancțiuni pentru șoferii alocați/asistați, în funcție de comportamentul/rezultatele acestora

Candidatul Ideal

  • Studii și Experiență

    • Ideal 3-4 ani experiență pe un post similar
    • Cunoaște harta administrativă și rutieră a Europei
  • Alte cerințe

    • Cunoaște programul software WIND – avantaj
    • Excelente abilitați de comunicare si relaționare
    • Limba Engleza – nivel mediu, avansat (ideal)
    • Microsoft Office
  • Personalitate

    • Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate
    • Răbdare, atenție concentrată şi distributivă
    • Inițiativă și proactivitate
    • Autonomie și independență în lucrul cu clienții
    • Corectitudine

Ofertă

  • Companie de renume/prestigiu, un nume cunoscut în domeniul său

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos. Simți că ești parte dintr-o echipă

  • Companie puternică, oportunități de carieră

  • Dotări de lucru proprii activității (calculator/laptop, software licențiat, etc.)

  • Program: 08:30 – 17:30 cu o ora pauză de masă

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Locație bine conectată la mijloace de transport în comun (metrou foarte aproape, transport public)

  • Nivel optim/echilibrat de încărcare/alocare camioane/clienți

  • Tichete de masă

  • Training/ Plan de evoluție profesională creat împreună cu managementul

  • Abonament servicii medicale rețea medicală cunoscută

  • Pachet salarial competitiv, salariu plătit la timp

Aceasta nu este doar un job, ci este o șansă de creștere și dezvoltare profesională într-o companie de succes!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania